۶۸۳۸۶
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (۱)

ما در مجموعه ارم یک باغ وحش داریم که نه چندان بزرگ و نه خیلی کوچک است. درست است که حیوانات متنوعی دارد اما بیچاره حیوان ها قفس هایشان تنگ است و بوی بدی هم می دهند. سرسبزی نه پاکیزگی به هیچ وجه در باغ وحش تهران دیده نمی شوند.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)





برترین ها: ما در مجموعه ارم یک باغ وحش داریم که نه چندان بزرگ و نه خیلی کوچک است. درست است که حیوانات متنوعی دارد اما بیچاره حیوان ها قفس هایشان تنگ است و بوی بدی هم می دهند. سرسبزی نه پاکیزگی به هیچ وجه در باغ وحش تهران دیده نمی شوند. اما باز خدا را شکر که می توان حیواناتی همچون شیر، پلنگ، گرگ، فیل و ... را از نزدیک دید. اما صرف نظر از باغ وحش تهران، در سراسر دنیا باغ وحش های بزرگ و جالبی وجود دارند که بازدید از آنها همیشه در یاد و خاطره تان باقی خواهد ماند. برای آشنایی با آنها با ما همراه باشید.

Taronga Zoo

باغ وحش Taronga در شهر سیدنی در کشور استرالیا است و یکی از بهترین باغ وحش های دنیا به شمار می رود. در اطراف این باغ وحش، چرخ‌وفلک وتراموا و نمای کاملی از برج سیدنی و خانه اپرای سیدنی دیده می شود. در این باغ وحش می توانید از نزدیک شاهد انواع کوالا، کانگرو، پلاتیپوس، پرندگان و ... باشید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

St. Louis Zoo

باغ وحش سنت لوئیس همیشه یکی از ۵ باغ وحش برتر دنیا بوده است و ورود به آن رایگان است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Cheyenne Mountain Zoo

این باغ وحش در چشمه آب گرم کلورادو قرار دارد و جذابیت اصلی آن نمایش جالب زرافه های آن و بالا رفتن از کوه های شگفت‌آور آنجا است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Brookfield Zoo

این ببر بسیار با ابهت و فوق العاده زیبایی که می بینید در باغ وحش بروکفیلد در شیکاگو نگهداری می شود. یکی از جاذبه های این پارک حیرت‌آور، نمایشگاه دایناسورها است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Lowry Park Zoo

باغ وحش لوری پارک در تامپا در فلوریدا قرار دارد. در این باغ وحش انواع حیوانات از جمله کانگورو و زرافه و فیل را می توانید از نزدیک مشاهده کنید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Cape May Zoo

این باغ وحش در نیوجرسی قرار دارد و بازدید از آن رایگان است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Australia Zoo

باغ وحش استرالیا یکی از جذابیت های بریسبین است. در آنجا می توانید از نزدیک با کانگوروها بازی و آنها را نوازش کنید. یا به آنها غذا دهید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Smithsonian's National Zoo

این باغ وحش در واشنگتن دی.سی قرار دارد. با اینکه فقط دو سال است که گشایش یافته است اما انواع گونه های مختلف حیوانات را می توانید در آنجا ببینید. این باغ وحش بسیار تمیز و بازدید از آن رایگان است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Henry Doorly Zoo

این باغ وحش در اوماها در نبراسکا واقع شده است. Desert Dome بزرگ ترین گنبد هندسی دنیا است و بزرگ ترین بیابان داخلی را دارد. در این منطقه باغ وحش بزرگی هم وجود دارد که انواع حیوانات دوست داشتنی همچون شیر و ببر و پلنگ را می توانید از نزدیک تماشا کنید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Columbus Zoo and Aquarium

آکواریوم و باغ وحش کلمبوس از جذابیت های آمریکای شمالی است که انواع حیوانات بزرگ همچون فیل و انواع ماهی ها را در آن می توانید، ببینید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Atlanta Zoo

اگر دوستدار خرس های دوست داشتنی پاندا هستید، این باغ وحش بهترین مکان برای نوازش این حیوانات عروسکی و دوست داشتنی است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Helsinki Zoo

این باغ وحش در واقع جزیره است و باید با کمک کشتی به آنجا بروید. می توانید در کنار زندگی آزادانه حیوانات روز خود را سپری کنید و انواع حیوانات که تحت کنترل و مراقب انسان ها هستند را در زیستگاه طبیعی تماشا کنید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Rio Grande Zoo

دیدن این شیرها ما را یاد باغ وحش تهران می اندازد. این باغ وحش در آلبوکروک قرار دارد و حیوانات در فضایی باز و بزرگ زندگی می کنند.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Fota Wildlife Park

این پارک حیات وحش در کورک، در ایرلند قرار دارد و در آن انواع حیوانات همچون زرافه و ... را می توانید تماشا کنید.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)

Fort Wayne Children's Zoo

شاید از روی عکس و حیوانی که در عکس به دوردست ها خیره شده و لبخند زیبایی هم بر لب دارد، بتوانید حدس بزنید این باغ وحش در کدام کشور قرار دارد. بله، درست حدس زدید. این باغ وحش در هند است.

خاطره‌انگیزترین باغ‌وحش‌های دنیا (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممل

      اين همه باغ وحش معروف با بازديد رايگان!! بعد ما يك باغ وحش داريم با هزينه ورودي بالا بعد ميري تو مي بيني همه چي پيدا ميشه جز حيوان...

    • ali

      سایت برترینها یکی از وب سایتهای خیلی خوبه سرگرمی اما اطلاعاتش یکمی ناقصه ، مثلا تو همین صفحه ، باغ وحش وین ، قدیمی ترین باغ وحش دنیاست ، توی مجموعه کاخ شونبرون ، هم فضاش جالبه هم تجربش ، پارسالم بهترین باغ وحش اروپا شد ، جاش تو این لیست خالیه یا باغ وحش برلین ... شاید منابع کمی اطلاعات رو ناقص میذارن ولی اضافه کردن بعضی اطلاعات ضرر نداره

    • ماریه

      ای بابا وقتی تو کشور خودمون بهترین باغ وحش ها رو داریم چرا کشورای دیگه رو نشون میدین. من خودم به چند تاش سر زدم یه مرغ و خروس های قشنگی داره که لنگش هیچ جا نیست

    • بدون نام

      ما وقتى در وين بوديم دخترم از طرف مدرسه رفت به باغ وحش شونبرون كه بسيار قديمى و زيباست و پر حيوانات جالب كه ما در باغ وحش تهران خوابش رو هم نميبينيم اونجا بچه هاى مدرسه رايگان از اين مكانها ديدن ميكنند ولى اينجا خانواده ها بايد براى ديدن هيچ كلى پول پرداخت كنند اميدوارم اينجا هم براى دانش اموزان ارزش قائل شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سركار خانم اونا اتريشي اند و چون مسلمان نيستند به جهنم ميروند. شما دوست داريد در آن دنيا به جهنم برويد يا در اين دنيا به باغ وحش؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج