۶۸۴۰۵۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

طنز؛ چند سؤال و چند جواب بنیادین

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: از ما پرسیدند حال ما کی خوب می‌شود؟ ما می‌گوییم قربون چشمت بشم، تا حالا چی‌چی شده که بعد همچی بشه؟ مثلا گرانی؛ تا حالا چیزی گران شده که بعد ارزان شود؟ تا حالا ترافیکی بوده که کم شود؟ تا حالا تورمی بوده که پایین بیاید؟ تا حالا آلودگی هوایی بوده که کم شود؟ تا حالا... .

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: از ما پرسیدند حال ما کی خوب می‌شود؟

ما می‌گوییم قربون چشمت بشم، تا حالا چی‌چی شده که بعد همچی بشه؟ مثلا گرانی؛ تا حالا چیزی گران شده که بعد ارزان شود؟ تا حالا ترافیکی بوده که کم شود؟ تا حالا تورمی بوده که پایین بیاید؟ تا حالا آلودگی هوایی بوده که کم شود؟ تا حالا... . تنها چیزی که پایین می‌آید فک ماست. تنها چیزی هم که بالا می‌رود تنبان ماست که بادبانش می‌کنند. پس جای نگرانی نیست.

از ما پرسیدند مشکل بالارفتن دختر از سکو (یا کافو) چیست؟ ما می‌گوییم قربون قدت بشم، ما با کانسپت زن در سطح مشکل داشتیم؛ چه زن در سطح خیابان، چه زن در سطح جامعه، چه زن در سطح علمی و مدیریتی، چه زن در سطح برابری حقوق. حالا شما فکر کن زن از سطح برود در ارتفاع. چه می‌شود؟

از ما می‌پرسند چرا شما بلد نیستید حرف بزنید و روزنامه کیهان به هرکی، هرچی دلش می‌خواهد می‌گوید؟ ما می‌گوییم داداش شما انگار توجیه نیستی؟

از ما می‌پرسند چرا چندتا روزنامه در هفته گذشته بسته شدند؟ ما می‌گوییم عزیزم سؤال درست این است که این چندتا روزنامه که هنوز بسته نشده‌اند، چرا بسته نشدند؟ وگرنه طبیعی این است که روزنامه‌ها بسته باشند یا بشوند و خلاص.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج