۶۸۴۲۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت پرونده «مهدی جهانگیری»

سخنگوی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده «مهدی جهانگیری» گفت: تاکنون کیفرخواستی در این خصوص صادر نشده است.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنجشنبه در نشست خبری در پاویون فرودگاه کرمان اظهار داشت: علت سفر من به استان کرمان شرکت در همایش ملی پیشگیری از خشونت، چالش ها و راهکارها و دیدار با همکاران خود در دادگستری استان کرمان و رسیدگی به مطالب و مشکلات حوزه قضائی استان کرمان بود.

وی افزود: با توجه به فرصت که به وجود آمد در شورای تامین استان کرمان هم شرکت کردیم.

محسنی اژهای بیان کرد: از نظر خود بنده سفر به استان کرمان سفر بسیار خوبی بود و بحمدالله مسائلی که در این استان می گذرد نسبت به آینده چشم انداز روشنی دارد و در حال توسعه است.

معاون اولیه قوه قضائیه تصریح کرد: فعالیت های خوبی به لحاظ اقتصادی و اشتغال در سطح استان کرمان انجام شده و نسبت به سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.

محسنی اژه ای عنوان کرد: در جلساتی که طی شب گذشته و امروز صبح و بعدازظهر با مسئولان مختلف استانی داشتیم، همه از همدلی و همکاری مسئولان استانی صحبت می کردند و در عمل هم ما دیدیم همینطور است و سفر خوبی برای بنده بود. ان شاءالله این سفر برای همکاران قضائی و همایش مفید بوده باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه قضائی استان کرمان تنها مشکلاتی که همکاران داشتند و مطالب و پیشنهادات را به صورت مکتوب و ریاست کل دادگستری از زبان همکاران خود مطرح کردند که باید در مورد بخشی از آنها در آینده تصمیم بگیریم و تصمیم خاصی در اینجا گرفته نشد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری بیان کرد: در این پرونده هم مسائلی در استان کرمان و مسائل مهم تری در تهران وجود داشت و نهایتا با هماهنگی که بین دستگاه قضایی استان کرمان و تهران شده این پرونده به تهران منتقل شد.

سخنگویی قوه قضائیه افزود: پرونده وی هنوز در مرحله دادسرایی است، یعنی هنوز کیفرخواستی برای آن صادر نشده و الان در مرحله تحقیقات مقدماتی است، بعد از اینکه پرونده تمام شد و بعد از اجازه قانون می شود از جزئیات و روند پرونده توضیع داد.

وی ادامه داد: برای برگزاری این همایش زحمات زیادی کشیده شد و مقالات زیادی افراد از سراسر کشور به این همایش فرستادند و اساتید آنها را بررسی و تعدادی از مقاله های انتخاب شدند و به صورت کتاب در می آیند.

محسنی اژهای ابراز داشت: انواع و اقسام خشونت ها در جامعه وجود دارد که در این همایش درباره علل و عوامل آن و چگونگی پیشگیری از آن بحث شد که خشونتی در جامعه به وجود نیاید.

معاون اولیه قوه قضائیه بیان داشت: چنانچه فردی در هر زمینه ای تخلفی داشته باشد طبیعی است که به آن رسیدگی می شود.

وی درباره طرح مجلس در زمینه رسیدگی به اموال مسئولان افزود: در ماده ۱۴۲ قانون اساسی داریم که در آن مقامات مشخصی مانند سران قوا، وزیران و ... قید شده است و از ابتدای انقلاب بررسی می شده است. اما مجلس در این طرح می خواهد مواردی غیر از آن اصل باشد که هنوز در حال بحث در کمیسیون ها است و به صحن مجلس نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی آخرش به مانگفت این آقامهدی چه دسته گلی به آب داده

    • بدون نام

      هنوز در مرحله تحقیق مقدماتی ؟؟!!!! پس چرا این مدت باز داشت بوده ؟؟؟!! چرا تشخیص قاضی ها به ضرر اصلاح طلبان و به نفع اصولگراهاست ؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • میثم

        در کشور اسلامی اصول گرا و اطلاع طلب معنایی ندارند
        .. حکم . دستور . قانون ... وغیره ...... باید طبق دستور و قانون و حکم خداوند باشد .
        ...... نه هر چه که صلاح می‌بینند . وهرکاری که صلاح میدانند انجام بدهند ......

    • میثم

      پیشرفت کشور.. دزدی های میلیاردی از بیت المال .. کار و اشتغال.. رضایت مردم ..
      ازدواج به موقع جوانان.. خشک سالی.. رسیدگی سران کشور به مردم.. وغیره .. در دو حکومت پهلوی و اسلامی ( آخوندی) را با یکدیگر مقایسه کنید؟!؟!؟
      ..... چه کس با کسانی از پست و مقامی که داشتند سواستفاده کردند؟!؟!؟؟ ...

    • محمد

      بابا اقا مهدی رو ولش کنید برید جاش مشایی رو بگیرید ی تیر سه نشون میشه هم ابرو احمدی نژاد رو میبرید هم مشایی رو زندانی میکنید و نهایت اقا محسن جهانگیری به اغوش خانواده بر میگرده

    • بدون نام

      تازه پرونده در مرحله مقدماتی است . چون برادر معاون اول . کاش تو مملکت اینقدر بی عدالتی نبود . /

    • بدون نام

      چه عجب بابک زنجانی تا دیروز ب.ز بود ویا هنوز نام دزد صندوق فرهنگیان را کسی نمی داند ! ولی مهدی جهانگیری هنوز جرم قطعی نشده و حکم قانونی صادر نشده، با نام کامل و تمام فک و فامیلا معرفی می شود؟!

    • بدون نام

      چه عجب بابک زنجانی تا دیروز ب.ز بود ویا هنوز نام دزد صندوق فرهنگیان را کسی نمی داند ! ولی مهدی جهانگیری هنوز جرم قطعی نشده و حکم قانونی صادر نشده، با نام کامل و تمام فک و فامیلا معرفی می شود؟!

    • بدون نام

      انقد لفتش میدین ك بالاخره ی راهی واسه ماستمالی كردن قضیه پیدا كنید...آخرشم شتر دیدی ندیدی!!!...

    • بدون نام

      پس نظر من کجارفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج