جاباما
۶۸۴۹۰۶
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

رپورتاژ آگهی

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عمل‌های جراحی زیبایی از عمل‌های شایع در ایران است. انتخاب جراح پلاستیک واقعی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در صدد انجام عمل‌های جراحی زیبایی هستند.

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر مجید نداف کرمانی
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

02122134997
02122134934
09105898005


عمل‌های جراحی زیبایی از عمل‌های شایع در ایران است. انتخاب جراح پلاستیک واقعی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که در صدد انجام عمل‌های جراحی زیبایی هستند.


متاسفانه بعضی از همکاران محترم با تخصص‌های مختلف خود را به عنوان جراح پلاستیک معرفی می‌کنند. در صورتی که در ایران جراح پلاستیک فقط در مقطع فوق تخصص وجود دارد نه تخصص.


جراح پلاستیک و زیبایی در ایران پس از طی دوره ۷ ساله پزشکی عمومی ۴ سال دوره تخصص جراحی عمومی را گذرانده و سپس ۳ سال دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را طی می‌کند که در طول این دوره ۳ ساله به کلیه عمل‌های جراحی پلاستیک و زیبایی بدن و صورت اشراف کامل پیدا می‌کند.


دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

چگونه می‌توانم در ایران جراح پلاستیک واقعی را پیدا کنم؟

خوشبختانه وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی فهرست پزشکانی که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند را در سایت رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی به ادرس www.plasticsurgeons.ir قرار داده است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت جراح پلاستیک واقعی را انتخاب و با اطمینان خاطر جهت انواع جراحی زیبایی همچون جراحی سینه، لیفت سینه، پروتز سینه و لیفت و پروتز سینه به طور همزمان … اقدام نمایید.

دکتر مجید نداف کرمانی پس از طی دوره پزشکی عمومی و تخصص جراحی عمومی دوره ۳ ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه شهید بهشتی در بهترین مرکز جراحی پلاستیک ایران گذرانده و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌باشد.


از جراحی‌های مهم ایشان می‌توان به جراحی بینی و لیفت سینه اشاره نمود که با تجربه‌ای چندین ساله در این زمینه به مراجعین عزیز ارائه خواهد شد و البته نتیجه‌ی انتخاب دکتر نداف کرمانی به عنوان جراح بینی با موفقیت بالایی همراه خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه‌ی جراحی بینی و لیفت سینه‌ی ایشان مطالب و مقالات داخلی سایت را مشاهده نمایید.

آبدومینوپلاستی چیست؟

یکی از قدرتمند‌ترین اعمال جراحی ترمیمی (تغییر شکل دهنده) آبدومینوپلاستی (تامی تاک) است که باعث می‌شود شکم را به ایده آل از دیدگاه زیبایی نزدیک کند. از دیدگاه زیبایی، شکمی ایده آل است که مسطح بوده و فاقد هرگونه خطوط استریا و پوست اضافه باشد. علاوه بر این عضلات شکمی سفت بوده و تنها یک لایه چربی متوسط روی آن را پوشانده است. آبدومینوپلاستی باعث سفت شدن شلی و افتادگی پوست شکم می‌شود و نیز موجب مسطح شدن (صاف‌تر) و لاغر شدن شکم و بازگرداندن شکم به حالت اولیه خود می‌شود یعنی تا حد امکان خطوط استریا و چین و چروک‌ها و ترک‌های سطح پوست را از بین می‌برد.


بارداری و کاهش یاافزایش وزن از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که با اثر بر روی عضلات شکم، ایجاد خطوط استریا و افزایش توده چربی شکمی، سبب تغییر در ظاهر شکم می‌شوند. ورزش می‌تواند سبب کاهش توده (ضخامت) چربی در ناحیه شکم شود، اما هیچ اثری در از بین بردن خطوط استریا و بهبود پوست شل شده شکم ندارد. علاوه بر آن اگر تغییر معناداری در عضلات شکمی هم به وجود آمده باشد دیگر ورزش به تنهایی برای بهبود ظاهر آن کارساز نخواهد بود. آبدومینوپلاستی برای بیمارانی مناسب است که تمام اقدامات غیر تهاجمی‌تر مثل رژیم و ورزش و... را امتحان کرده و نتیجه نگرفته و در حال افزایش وزن نیست.



آبدومینوپلاستی اقدامی تهاجمی است که اساس کار این جراحی، تغییر در مولفه‌هایی است که به طور مستقیم بر ظاهر شکم اثر می‌گذارند، مانند:

  • پوست اضافه و خطوط استریا
    - توده چربی اضافه
    - عضلات شکمی شل شده

تامی تاک در بهبود موارد زیر می‌تواند کمک کننده باشد:

پوست و خطوط استریا:

پوست اضافی شکم را نمی‌توان از طریق ورزش از بین برد، چرا که پوست اضافه خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و هیچگونه پاسخ فیزیولوژیک نسبت به ورزش نخواهد داشت. از این رو آبدومینوپلاستی مستقیما با حذف پوست اضافی شکم و بهبود وضعیت خطوط استریا به منظور ایجاد شکمی سفت‌تر و با خطوط استریای کم‌تر (یا بدون خطوط استریا) انجام می‌شود.

توده چربی:

وقتی که پوست اضافه حذف می‌شود توده چربی اضافی متصل شده به آن نیز حذف خواهد شد. در صورت نیاز، لیپوساکشن تکمیلی می‌تواند به لاغرتر شدن شکم و حذف چربی‌های اضافی باقی مانده در شکم، در حین انجام تامی تاک کمک کند. ممکن است حذف توده چربی برای بیمارانی که تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفته اند دیگر مد نظر نباشد.

عضلات:

همان طور که پوست شل شده و افتاده را می‌توان کشید، عضلات شکمی را نیز که به سبب بارداری و کاهش یاافزایش وزن، شل و افتاده، نازک و ضعیف شده اند را نیز می‌توان کشید و بهبود داد. در اصطلاح پزشکی به شل شدن عضلات (خارج شدن از حالت نرمال خودشان) " diastasis recti" می‌گویند. ورزش می‌تواند سبب تقویت عضلات شل شده شکمی شود، اما اگر این شل شدگی زیاد باشد، ورزش دیگر در بازگرداندن این عضلات به جایگاه اولیه خودشان کارساز نیست. در جریان عمل آبدومینوپلاستی، عضلات شل شده به جایگاه اصلی خودشان بازگردانیده می‌شوند (حتی از حالت اصلی خودشان کمی مستحکم‌تر می‌شوند). مجموع این اعمال یک شکم صاف و احتمالا مقعر با یک کمر باریک را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

چه کسانی بهترین کاندیدا برای عمل جراحی زیبایی شکم یا آبدومینوپلاستی هستند؟

افرادی که شکم‌های بزرگ و پر چربی دارند که پوست آن آویزان است و با رژیم غذایی یا برنامه منظم ورزشی لاغر نمی‌شوند بهترین کاندید برای عمل ابدومینوپلاستی هستند. جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی به ویژه یرای خانم‌هایی که حاملگی‌های متعدد داشته اند وپوست شکمشان کشیده شده و از طرفی عضلات شکمشان موقعیت طبیعی خود را از دست داده توصیه می‌شود، جراحی ابدومینوپلاستی همین طور برای افراد پیری که خاصیت ارتجاعی پوستشان را از دست داده اند و دچار چاقی و لاغری‌های مکرر شده اند و خطوط استریا در ناحیه شکم آن‌ها زیاد دیده می‌شود نیز توصیه می‌شود.


این عمل جراحی برای تمامی سنین قابل انجام است، افراد می‌توانند با انجام آبدومینوپلاستی اعتماد به نفس بیشتری نسبت به ظاهر خود پیدا کنند، ولی بهتر است قبل از عمل در مورد توقعاتی که از نتایج این جراحی دارند وهمین طور در مورد نگرانی‌های خود با جراح مربوطه صحبت کنند تا در مورد این مسائل و نتیجه عمل با هم به توافق مورد نظر برسند.



تامی تاک به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

افرادی که تصمیم به کاهش وزن شدید دارند بهتر است اول به وزن ایده ال خود برسد و سپس برای جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی اقدام کند.


آبدومینوپلاستی هیچ منعی در افرادی که قصد باردار شدن در آینده را دارد، ندارد و حتی هیچ اثرسویی بر بارداری آن‌ها و رشد جنین شان نخواهد داشت. اما آنچه که در این میان حائز اهمیت است، آن است که بیماران باید بدانند که بارداری می‌تواند ظاهر شکم آن‌ها را دوباره دستخوش تغییرات نامطلوب کند. توجیه آن نیز این است که در طی جراحی زیبایی شکم عضلات راست شکم کنار یکدیگر فیکس می‌شود، ولی در طی حاملگی و در نتیجه رشد جنین این عضلات از هم دور شده و شکم باز به وضعیت قبل از آبدومینوپلاستی بر می‌گردد.


دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

برش‌های جراحی در تامی تاک

تمامی اعمال جراحی از خود اسکار یا جای زخمی بر جای می‌گذارند. اما یک جراح پلاستیک متخصص و متبحر است که سعی در به جا گذاشتن کوچک‌ترین اسکار قابل مشاهده در کم‌ترین مکان قابل رویت است.
اصلی‌ترین اسکار در جراحی آبدومینوپلاستی به شکل یک برش طولی در زیر شکم یا در زیر اسکار سزارین واقع است. این برش می‌تواند در طول از دهانه استخوان ران به سمت استخوان لگن نیز گسترش یابد؛ که به طور عمومی کاملا بهبود یافته و در زیر خط بیکینی پنهان می‌شود. در حالت برهنه اسکار ممکن است قابل مشاهده باشد که این موضوع بستگی به میزان دوره بهبودی اسکار دارد. به طور کلی این اسکار را می‌توان بالاتر یا پایین‌تر از محل ذکر شده و وابسته به تمایلات بیمار بر جای گذاشت.


برش دوم در اطراف ناف، در امتداد لبه آن ایجاد می‌شود. این اسکار به طور طبیعی تمایل به ترکیب شدن با پوست اطراف ناف را داشته و درون انحنای طبیعی ناف پنهان می‌شود.


دوره نقاهت در آبدومینوپلاستی


در چند روز ابتدایی بعد از عمل ایستادن به صورت کاملا کشیده برای بیمار ناراحت کننده است؛ بنابراین توصیه آن است که در ۵ روز اول پس از جراحی، بیماران کمی کمرشان را خم کنند. ترشح خونابه تا چند روز پس از عمل آبدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم طبیعی است. با طی شدن دوران نقاهت، بیمار یک هفته بعد قادر خواهد بود که بدون درد، کاملا کشیده بیاستد. توصیه آن است که بیماران تا زمان بهبودی کامل از انجام هرگونه فعالیت سنگین بپرهیزند، انجام کار‌های سبک و معمولی مشکلی ایجاد نمی‌کند. بیمار در ابتدا یک احساس ناراحت کننده را مشابه زمانی که عضلات شکم در اثر انجام فعالیت بدنی شدید، می‌گیرند را تجربه می‌کند. وجود یک کبودی خفیف تا متوسط پس از جراحی طبیعی است که البته در بیمارانی که عمل لیپوساکشن بر روی آن‌ها انجام شده، ممکن است این کبودی شدیدتر باشد. استحمام کردن ۲۴ ساعت پس از انجام عمل آبدومینوپلاستی مجاز است.

آدرس شعبه ۱: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۱، طبقه دوم، واحد ۱۰
روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ عصر مطب سعادت آباد

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

02122134997
02122134934
09105898005

شعبه ۲: فرمانیه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، پلاک ۱۸، ساختمان تیام، طبقه ۳، واحد ۷

روز‌های فرد (یکشنبه، سه شنبه) از ساعت ۱۶ الی ۲۰ عصر مطب فرمانیه

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

www.instagram.com/drnadafkermani

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

telegram.me/drnadaf

دکتر مجید نداف کرمانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج