۶۸۵۴۱۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

رانندگان در جایگاه‌ها شخصا سوخت‌گیری کنند

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به احتمال وقوع تخلف در برخی از جایگاه های دولتی و خصوصی بنزین گفت: مصرف کنندگان در صورت مشاهده تخلفات حتما با شماره که مربوط به بازرسی شرکت ملی پخش است تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس: فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به احتمال وقوع تخلفاتی چون اضافه پرداخت‌های سوخت‌گیری در برخی جایگاه‌های خصوصی و دولتی گفت: مصرف کنندگان در صورت وجود این تخلفات حتما با شماره ۰۹۶۲۷ که مربوط به بازرسی شرکت ملی پخش است تماس گرفته و ضمن بردن نام جایگاه و شماره نازل موضوع را درمیان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است هرچه به ایام آخر سال نزدیک می شویم این مشکلات بیشتر شود، تصریح کرد: در قدم اول باید مصرف کنندگان خودشان اقدام به سوخت گیری کرده و در قدم دوم اگر قصد دارند بهای سوخت را با کارت بانکی بپردازند حتما خودشان این کار را انجام دهند تا مشکلی مانند اضافه پرداخت پیش نیاید.

کاهی همچنین با اشاره به عرضه اکتان افزا در جایگاه های عرضه سوخت گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هرگز به مصرف کنندگان توصیه نمی کند که از این اکتان افزا استفاده کنند و جلوگیری از عرضه این اکتان افزا و محصولات مشابه در جایگاه های سوخت بر عهده شرکت ملی پخش نیست.

به گزارش خبرنگار فارس اخیرا موارد متعددی از تخلفات در جایگاه های سوخت مشاهده شده است که متاسفانه برخی از جایگاه ها وجوهی بیش از مبلغ فروش بنزین از حساب بانکی مشتریان کسر کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا مسخره است هیچ کجای دنیا به جز ایران راننده برای سوخت گیری از خودرو پیاده نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا آدم باید به حال وروز این اوضاع گریه کنه کشورهای پیشرفته ،کنار،همین همسایه هاهم راننده سوخت گیری نمیکنه،من خیلی تعجب کردم که مسول میگه راننده خودش سوخت گیری کنه ،مگه تابحال طور دیگری بود؟ هر موقع پمپ بنزین میرم ازدیدن این حرکات اعصابم داغون میشه کار کنان فقط تماشا میکنند راننده ها سوخت گیری میکنند خودمو آرام میکنم که بالاخره جای عقب مانده ای زندگی میکنیم باید سوخت وساخت .حتی آذربایجان، ترکیه،گرجستان وسیر همسایگان هم این آبرو ریزی وجودنداره .

      • بدون نام

        استاد صاحب نظر در تمام کشور هایی که کسی برای راننده بنزین میزند دستمزد آن فرد هم یه جایی محاسبه شده. یعنی تو پولی که میدین دستمزد طرف هست. خب اینجا که کسی حاضر نیست ریالی بیشتر بپردازد و همه ترجیح میدن خودشون بنزین بزنن و اگه مامور جایگاه بزنه هیچ پولی بهش داده نمیشه خب طبیعیه که همه خودشون بنزین بزنن. ما خودمون همینیم و همینو میخوایم

    • بدون نام

      بعله اون کارگری که تو کشورهای دیگه سوختگیری میکنه دستمزدش خدا تومنه نه مث ایران به ماهی یه تومنم نمیرسه ضمنا اونجاها جایگاهاشون برای کسب مشتری باهم رقابت میکنن چون هر جایگاهی با جایگاه دیگه تامیین کننده سوختش فرق میکنه ورقابتی برادر عزیز وادم بزن درو. هم توشون نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این که دستمزدشون کمه بخاطرر ظلم جایگاه داراس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج