جاباما
۶۸۵۹۷۶
۳ نظر
۵۱۱۰
۳ نظر
۵۱۱۰
پ

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی

ستاره ها از کدام برندها برای فرزندان شان خرید می کنند؟ اگر دوست دارید که با برندهای لباس بچه گانه محبوب ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همانطور که ستاره های هالیوود به ظاهر خود اهمیت می دهند، دوست دارند که فرزندان شان نیز همیشه خوش تیپ و زیبا باشند. آنها بهترین لباس ها را تن فرزندانشان می کنند تا مثل همیشه در جمع بدرخشند و الهام بخش بسیاری از کودکان دیگر باشند. اما ستاره ها از کدام برندها برای فرزندان شان خرید می کنند؟ اگر دوست دارید که با برندهای لباس بچه گانه محبوب ستاره ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید

1. Western Chief

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی

دلیل محبوبیت: برند وسترن چیف به دلیل تولید لباس و اکسسوری های پاییزه از جمله بارانی، چتر، بوت و ... شهرت و محبوبیت خود را به دست آورده است. این برند در طراحی های خود هم از طرح های جدید و هم از شخصیت های مشهور کمک می گیرد. به عنوان مثال شما می توانید تصاویر شخصیت های مشهوری چون هلو کیتی یا بتمن را روی محصولات این برند ببینید.

ستاره های طرفدار این برند: سوری کروز، زوما راسدیل، مکس برتمن، ماریون و تابیتا برادریک و آرتور بلیک از طرفداران پر و پا قرص این برند هستند.

۲. Stella McCartney

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: برند استلا مک کارتنی به طور استادانه ای می تواند نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز کلکسیونی از زیباترین و باکیفیت ترین لباس ها را طراحی کند. این برند لوکس در ابتدا کلکسیون لباس های بچه گانه خود را با همکاری برند گپ روانه بازار کرد اما پس از مدتی تصمیم گرفت که کار خود را به طور فردی گسترش دهد، به همین دلیل لاینی از لباس های کودکانه را به صورت زنجیره ای در نقاط مختلف جهان تولید کرد.

ستاره های طرفدار این برند: بهتر است که بپرسیم، کدامیک از ستاره ها طرفدار این برند را نیستند؟! برند استلا مک کارتنی تقریبا برند محبوب اکثر ستاره هاست. از ثابت ترین مشتریان آن می توان به هارپر بکهام، فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت، مرسی دختر مدونا و زوما راسدیل اشاره کرد.


۳. Burberry

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: خانه مد بریتانیایی، با ۱۵۷ سال سابقه در صنعت مد و فشن، حتی در تولید محصولات بچه گانه نیز رقیب ندارد. این برند لوکس که لاین لباس های بچه گانه خود را در سال ۱۹۲۰ تاسیس کرد، در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک کودکان شامل کت، سویشرت، شال گردن و دامن فعالیت می کند. با توجه به کیفیت بالای محصولات بربری، ستاره ها از گرم بودن بدن کودک شان در روزهای سرد زمستان، اطمینان کامل دارند.

ستاره های طرفدار این برند: بربری هم از جمله برندهایی ست که بر تن بسیاری از کودکان ستاره ها دیده می شود. ستاره هایی چون میسن دیسیک، هارپر بکهام، سوری کروز و بروکلین بکهام از طرفداران این برند هستند.


۴. Luna Leggings

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: مطمئنا شما هم دوست ندارید که لگینگ های مشکی ساده تن فرزندان تان کنید. برند لونا لگینگ با تولید لگینگ های طرح دار و رنگی این نگرانی مادران را حل کرده است. طرح های خلاقانه راه راه، گلدار و رنگی... دل هر کودکی را به دست می آورد.

ستاره های طرفدار این برند: ساتیانا دنیسوف، دوقلوهای برودریک و آنجا مازور از ستاره هایی هستند که اکثر اوقات با لگینگ های لونا در زمین های بازی دیده می شوند.


۵. Petit Bateau

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: این برند به دلیل پارچه های نرم و لطیف و علاوه بر آن، طراحی لباس هایی که هیچگاه از مد نمی افتد، شهرت دارد. این برند در فرانسه تاسیس شده است اما با وجود پیشرفتی که در سالهای فعالیت خود داشته، اکنون در خارج از این کشور هم طرفداران زیادی دارد.

ستاره های طرفدار این برند: دختران بن افلک، فرزندان جولی-پیت، ماتیلدا لجر و بسیاری از فرزندان ستاره های دیگر با این برند به خوبی آشنا هستند و از محصولات آن خرید می کنند.


۶. Appaman

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: یکی از دلایل محبوبیت این برند، طراحی های منحصر بفرد آن می باشد که تحت تاثیر طرح های ژاپنی قرار گرفته است. طرح های گرافیکی درختان، شخصیت های کارتونی، رنگ های شاد و سرزنده و هنر گرافیتی که روی لباس های این برند نقش بسته، از مهمترین عواملی ست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

ستاره های طرفدار این برند: جولی-پیت، موزس مارتین، فرزندان برودریک و پسران رزدیل از جمله ستاره هایی هستند که به این برند وفادارند.


۷. Paul Frank

برندهای لباسِ کودکان هالیوودی
دلیل محبوبیت: این برند سال ۱۹۶۷ در پنسیلوانیا تاسیس شد. یکی از جذابیت های این برند، تصویر میمونی ست با نام، ژولیت، که تقریبا روی تمام لباس هایش نقش بسته است. مطمئنا این شخصیت آنقدر برای کودکان جذابیت داشته که موجب شهرت و محبوبیت آن شده است.

ستاره های طرفدار این برند: فرزندان هیدی کلوم، انجا مازور و زاندر جونز از طرفداران پر و پا قرص این برند هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خوشگل بودن کاش منم برای بچم پول داشتم ازینا میخریدم

    • ایمان م

      اقای عزیز!! ؟؟!! ؟ شما توی ایران زندگی میکنید به ما چه ربطی داره که بچه های جنیفرو..... چه برندی دوس دارن که میخوای با نشون دادن پول دارای امریکایی مردم ایرانو حرص بدی. اخه این مطلب چه دردی از مردم ما دوا میکنه از بس لباس گرونه که سالی یک بار هم نمیشه لباس نو خرید. به جای این حرفا جنس لباس های تولید داخلو بالا ببرید لباس با کیفیت تولید کنید. نه لباس میخریم میگن جنس ترکه بعد میری یه بار میشوری زنگش میره دیگه نمیشه بپوشی.

    • تابان

      اقا یا خانم ایمان تو ایران امسال هرچی گرون بود لباس ارزون بود شال از پنج تومن مانتو از بیست و پنج تومن شلوار از پونزدهتومن هم پیدا میشد !!!!!!! بعد شما پول سالی یه دست لباس معمولی و غیر برند نداری ولی پول گوشی هوشمند و اینترنت داری؟!!!!اونی که با این اوصاف پول لباس نداشته باشه پول هیچ مدل گوشی رو هم نداره!والله!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج