اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۸۴۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رشیدی: راه‌آهن فقیرترین باشگاه ایران است

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن، این باشگاه را فقیرترین باشگاه ایران نامید.

خبرگزاری تسنیم: حسین رشیدی درباره شرایط باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: با همت و غیرت بچه‌ها، توانستیم حداقل دو پیروزی کسب کنیم و برای دیدار مقابل فجر سپاسی روحیه مناسبی داشته باشیم. تیم ما در این مسابقه دشوار هم برای پیروزی به زمین می‌آید.

وی ادامه داد: می‌توانم بگویم راه‌آهن فقیرترین باشگاه فوتبال ایران است و از طرف حامی یا مدیری حمایت نمی‌شود. مدتی است که افراد زیادی، از جمله کسانی که به من نزدیک هستند و حتی درون باشگاه حضور دارند، می‌گویند ما هزینه‌های باشگاه راه‌آهن را پرداخت می‌کنیم، اما به جز دوستانی که نزدیک من هستند و بدون چشمداشتی به ما کمک‌هایی ارائه می‌کنند، کسی به باشگاه راه‌آهن کمکی نکرده است؛ البته باشگاه هزینه زیادی ندارد و مجموع قرارداد اعضای تیم، ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان اینکه این باشگاه با کمترین هزینه در لیگ دسته اول شرکت می‌کند، تصریح کرد: اگر هر کسی به جز نزدیکان خودم و خانواده چند بازیکن تیم، مدعی است که هزینه‌های کلی باشگاه را پرداخت کرده است، اسناد معتبر مالی ارائه کند تا ما کمک او را پرداخت کنیم.

« تا خدا به ما توان دهد، به کار خود ادامه می‌دهیم» رشیدی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: دو هفته پیش میزبان مس رفسنجان بودیم که درهای ورزشگاه به علت بدهی باشگاه و عدم پرداخت هزینه بازی، بسته بود. با رایزنی‌های من و نیز لطف مجموعه ورزشی راه‌آهن، این مشکل حل شد، اگر کسی مدعی پرداخت هزینه‌های باشگاه است، چرا آن موقع کاری نکرد؟

وی با اشاره به دیدار هفته پیش صبا و صرفه‌جویی باشگاه راه‌آهن در هزینه‌ها گفت: ما حتی برای اینکه هزینه اضافی پرداخت نکنیم، صبح بازی با صبا به قم رفتیم و برای برگزاری بازی، مستقیم وارد ورزشگاه شدیم. همچنین باید بگویم احتمال ایحاد تغییراتی در برخی سمت‌های باشگاه راه‌آهن وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج