۶۸۸۵۶۹
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

روایت قاضی‌پور از تخریب خانه خانواده معلول

نماینده مردم ارومیه در مجلس، در مورد حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: این اقدام بدون هماهنگی با سازمان بهزیستی به عنوان قیم این خانواده، انجام شده است.

مهر: نماینده مردم ارومیه در مجلس، در مورد حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: این اقدام بدون هماهنگی با سازمان بهزیستی به عنوان قیم این خانواده، انجام شده است.

نادر قاضی پور در تشریح جزییات حادثه تخریب ناگهانی بنایی در ارومیه توسط شهرداری گفت: البته نباید این اقدام در روز مادر انجام می‌شد، ضمن اینکه شهرداری باید قبل از تخریب این بنا به دلیل اینکه این خانواده تحت پوشش بهزیستی قرار داشتند با این سازمان هماهنگ می‌کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته این خانواده رقم ۳۰ میلیون تومان از سازمان بهزیستی برای تامین سرپناهی برای خود دریافت کرده و به وسیله آن یک واحد آپارتمان خریداری کرده بودند سپس آن را به فروش رسانده و با پول آن زمین آزاد خریده و بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت آن کرده‌ و در نهایت کارگران شهرداری نیز به دلیل ساخت غیرمجاز اقدام به تخریب این بنا کرده‌اند.

قاضی پور با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر تخریب این بنا همزمان با حضور این خانواده در آن، یادآورشد: این ساختمان نیمه ساخته بوده و در زمان تخریب آن توسط شهرداری نیز هیچ کس در آن حضور نداشته است.

وی ضمن تشکر از مسئولان سازمان بهزستی استان آذربایجان غربی که در جهت تامین هزینه‌های لازم به‌منظور ایجاد سرپناه برای این خانواده اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: این خانواده نباید بدون اینکه به سازمان بهزیستی اطلاع دهند اقدام به فروش آپارتمان خود می‌کردند، از سوی دیگر نباید بدون کسب مجوز از شهرداری اقدام به ساخت زمین می‌کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: البته ما از شهرداری از این جهت گلایه داریم که باید قبل از هر اقدامی به بهزیستی اطلاع می‌دادند تا این سازمان به عنوان قیم این خانواده پای کار می‌آمد و تخریب این بنا با هماهنگی بهزیستی انجام می‌شد، ضمن اینکه روز بسیار بدی را نیز برای انجام این ماموریت انتخاب کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در پایان در مورد وضعیت کنونی این خانواده تاکید کرد: این خانواده در حال حاضر در یک واحد آپارتمان اجاره‌ای سکونت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت که ادعا داره زمین رایگان واسه ساخت میده.خب به اینا هم میداد و هزینه ساخت بنا رو شهرداری نمیگرفت اصلا.خوبه زیر پوشش هستن

    • تبریز

      ۱ ساعت پیش میگفتین مال یه بساز بفروش بوده؟! چقدر دروغگو هستین شما؟!

    • ارومیلی

      شورایی شهر ارومیه اکثریتش هم پالکیهای قاضی پور هستند..وهمچنین شهردارو نماینده ای دیگر ارومیه در مجلس که پسر شهرداره...اینارو نوشتم که بدونید...اگر کس دیگه ای این کار رو میکردفریاد قاضی پور گوش فلک رو کر میکرد.....

    • مظفری

      فقط می‌توانم بگویم ، متاسفم برای مملکتی که خودش رون در مکتب حضرت علی می دونند

    • بدون نام

      یعنی شهرداری با همدستی بهزیستی اقدام به خراب کردن معلولین میکرد این هم پیشنهاد چرا کسی که زمین دارد برای ساخت به شهرداری پول بدهد آنهم خانواده معلول .این قانون به نظر زور یک خانواده ضعیف که به سختی پول ساخت یه خانه را تهیه میکند چرا باید مجوز ساخت بگیرد این قانون اگر برای بساز بفروشها اجرا شود مشکلی ندارد ولی اگر جوانی بخواهد دو اطاق برای زندگی بسازد نباید مجوزی برای ساخت بگیرد کجای دین اسلام چنین قانونی وجود دارد

    • ناشناس

      بخاطرهمین برترین هارو دنبال میکنم که لااقل یک مصاحبه ویاخبر را کامل مینویسه! درفضای مجازی طوری منتشرمیشه که بیشتر برای جریحه دارکردن وهرقسمتی ازیه کلیپ رو یه گروه پخش میکنن وبهربرداری میکنند!!!! مثل همین خبر اقای قاضی پور: فروش اپارتمان وعدم هماهنگی خانواده محترم بابهزستی وشهرداری! یعنی این مادر بایداز بهزستی نامه میبرد برای شهرداری! بعضی ها از عدم اطلاع رسانی سیستم از هر خبری بهربرداری میکنن.چاپ کنید ناظر

    • بدون نام

      خدا را شکر قاضی پور الان مستاجر هستند. پس مشکلی نیست الان براشون.
      چقد زود دیدی مشکلشون را شهرداری و نمایند ه حل و فصل کردند

    • بدون نام

      آقای قاضی پور این خانه اگر مال شما وامثال شماها بود کسی جرات داشت خرابش بکند

    • نسل سوخته

      بخدادل آدم به درد میادبااین کارها.خدایافقط خودت ظهورکن.دیگه ازدست کسی کاری برنمیاد.

    • azad

      به خدا قسم قانون باید وقتی به اینجا میرسید سر تسلیم فرود میاورد وتغییر میکرد تا انسانیت زنده بماند،ایکاش قوانین ما برای احترام به انسانها وضع میشد نه بی احترامی به آنها،وایکاش قوانین ما در همه جا وبرای همه کس اینگونه سفت وسخت اجرا میشد.⛔

    • بدون نام

      بابا اینقدر به این مردم مظلوم بی پناه ظلم نکنید
      آخه خدایی هم تو کاره
      در دنیا هیچ قدرتی به اندازه آه مظلوم کار ساز نیست
      بترسید از روزی که یه مظلوم از ته دل یه اه بکشد
      خدا خانه تان را بر سرتان خراب میکند

    • بدون نام

      اقاى قاضى بور تو نمينده مردم نيستى ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج