۶۸۹۳۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جابر انصاری: داور دو پنالتی خنده‌دار گرفت

مهاجم استقلال در ديدار رفت اين تيم مقابل العين امارات نيمكت‌نشين بود.

وبسایت روزنامه گل: جابر انصاري مهاجم استقلال در ديدار رفت اين تيم مقابل العين امارات نيمكت‌نشين بود. با انصاري در مورد داوري عجيب مقابل العين امارات، حضور هواداران در بازي برگشت و همچنين بحث تمديد قرارداد وينفرد شفر و بازيكنان همكلام شديم.


درخصوص تساوي مقابل العين امارات صحبت كن.


هنوز باورم نمي‌شود كه چرا اين بازي به تساوي رسيد. ما مي‌توانستيم العين را در زمين خودش شكست بدهيم و به نوعي نتيجه فصل گذشته را جبران كنيم اما هنوز در شك هستم كه چطور داور اين قضاوت را انجام داد.


در مورد داوري چه نظري داري.


داور دو پنالتي خنده‌دار گرفت و خطايي را اعلام كرد كه بازيكنان حريف با كسي برخوردي نداشتند. تصميم‌هاي داور خيلي عجيب بود حتي بازيكنان العين مدام در طول بازي روي بازيكنان استقلال خطا مي‌كردند اما داور فقط نگاه مي‌كرد و از كنار آن رد مي‌شد. ان‌شاءا... در بازي برگشت با حمايت هواداران العين را شكست مي‌دهيم.


از هواداران چه انتظاري داريد؟


هواداران قطعا در همان ساعات اوليه ورزشگاه آزادي را پر خواهند كرد. العين تيم خوبي است و ما براي شكست دادن آنها به حمايت هواداران نياز داريم. اميدوارم هواداران به ورزشگاه بيايند اما از پرتاب ترقه و انداختن ليزر خودداري كنند چون AFC روي استقلال حساسيت دارد و ممكن است باعث محروميت تيم شود. هواداران بايد حواس‌شان به همه چيز باشد تا استقلال لطمه نخورد.


در بازي رفت به طور ثابت به ميدان نرفتي.


تشخيص كادر فني بود كه من از ابتدا بازي نكنم البته قرار بود در نيمه دوم زودتر به زمين بيايم اما با كارهايي كه داور كرد همه چيز خراب شد و كادر فني تشخيص داد كه دقايق كوتاهي را بازي كنم. تمام تلاشم را مي‌كنم كه دوباره مهره ثابت استقلال شوم.


در فينال جام حذفي بايد با تيم خونه‌به‌خونه ديدار كنيد.


بازي سختي است اما براي رسيدن به عنوان قهرماني بايد در اين ديدار به پيروزي برسيم. تمام تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم كه عنوان قهرماني را در اين فصل كسب كنيم. خونه‌به‌خونه قطعا تيم خوبي است كه توانسته به فينال اين مسابقات راه پيدا كند. آنها از وجود مربي خوبي هم برخوردار هستند كه اين كار استقلال را سخت‌تر مي‌كند.


چند وقتي است كمتر گل مي‌زني.


هر بازيكني دوست دارد گلزني كند. من هم تلاشم را مي‌كنم تا باز هم براي استقلال گلزني كنم. وقتي موفق به انجام اين كار مي‌شوم، هواداران استقلال خوشحال مي‌شوند و اين براي من خيلي ارزش دارد.


اين روزها بحث تمديد قرارداد شفر و بازيكنان استقلال سوژه روز است.


اميدوارم مسوولان استقلال قرارداد شفر را تمديد كنند تا او باز هم در اين تيم بماند. شفر نتايج خوبي با استقلال گرفته و بازيكنان هم او را قبول دارند. در مورد بازيكنان هم اميدوارم چنين اتفاقي بيفتد البته اكثر بازيكنان قرارداد دو ساله دارند و نگراني‌اي از اين بابت وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج