۶۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لپ‌تاپ‌های ویژه میدان جنگ

این گروه خشن

امروزه همه به شکل افراطی به کامپیوتر وابسته شده ایم و همیشه و همه جا بدون توجه به مکان، شرایط محیطی و وضعیت کاربری به آن نیاز داریم. بنابرین لپ تاپی برای همیشه وهمه جا نیاز داریم که در همه موقعیت ها قابل استفاده باشد.

این گروه خشن

این گروه خشن

امروزه همه به شکل افراطی به کامپیوتر وابسته شده ایم و همیشه و همه جا بدون توجه به مکان، شرایط محیطی و وضعیت کاربری به آن نیاز داریم. بنابرین لپ تاپی برای همیشه وهمه جا نیاز داریم که در همه موقعیت ها قابل استفاده باشد. اما از بد حادثه کمتر لپ تاپی را می توان یافت که تست های دیوانه وار استحکام را پشت سر بگذارد و خم به ابرو نیاورد. به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها به دنبال ارائه لپ تاپ های نیرومندی هستند که بتوانند در هر شرایطی برخورد خشن شما را تاب بیاورند.


این گروه خشن

Dell Latitude XT2 XFR

این دل، نسخه مستحکم شده دلXT۲ است که بر اساس استانداردهای MIL-۸۱۰G ارتش آمریکا، در همه شرایط محیطی قابل استفاده است. این لپ تاپ ضد ضربه، دارای صفحه نمایش چند لمسی ۱۲ اینچی است که در نور خورشید هم قابل استفاده است. Latitiude XT۲ در دمای ۱۰ تا ۱۴۰ درجه به خوبی کارایی خود را حفظ کرده و برای مقاومت بیشتر در برابر ضربات، از درایو SSD به جای هارد دیسک بهره می برد. قلب تپنده Core ۲ Due آن هم، با همراهی ۵ گیگابایت رم DDR۳ به خوبی از پس هر ماموریتی برخواهد آمد. این ۳۶۰۰ دلاری مستحکم همچنین وب کم و GPS هم دارد.


این گروه خشن

Getac v100

سازنده این لپ تاپ/تبلت، کارخانه تولید کامپیوتر Getac است که در ساخت جان سخت هایی مانند v۱۰۰ کاملا خبره است. این لپ تاپ که با ویندوز ۷ کار می کند، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۴ اینچی دارد که از تکنولوژی مقاومتی به جای سیستم خازنی بهره می برد. به همین دلیل صفحه چند لمسی آن حتی با دستکش هم قابل استفاده است. درون این جان سخت هم یک پردازنده Penryn اینتل ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه ۴ گیگابایت رم و۳۲۰ گیگابایت هارد دیسک جا خوش کرده اند. بدنه آلیاژ منیزیمی این لپ تاپ، به خوبی آن را در مقابل آب، گرد و خاک و ضربه مقاوم کرده است.


این گروه خشن

Warrior 1000

این جنگجوی پیروز با بدنه بسیار محکم آلیاژ منیزیم خود، به راحتی از پس خشن ترین شرایط محیطی بر می آید. از امکانات آن می توان به پردازنده پنتیوم ۱.۸ گیگاهرتزی، صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی، هارد دیسک ضد شوک و صفحه کلید لاستیکی ضد آب و گرد و غبار نام برد. البته برای به همراه داشتن این جنگجو در جنگ با لشکر دیوها، باید نزدیک به ۵۰۰۰ دلار هزینه کنید.


این گروه خشن

Dell Latitude e6400 XFR

این لپ تاپ کاملا خوش بنیه به گونه ای طراحی شده تا از بدترین شرایط محیطی و آب و هوایی جان سالم به در ببرد. بدنه این دستگاه طبق سیستم حفاظتی ویژه دل، با نام PR-۴۸۱ ساخته شده که دو برابر محکم تر از آلیاژ منیزیم است. این لپ تاپ توانسته با موفقیت ۱۳ آزمون استانداردهای ارتش آمریکا برای کار در شرایط سخت را به راحتی پشت سر بگذارد. دل Latitude E۶۴۰۰ با یک پردازنده Core ۲ Due اینتل، گرافیک Gforce ۲۵۶ مگابایت و صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی حدود ۴۳۰۰ دلار قیمت دارد.


این گروه خشن

Panasonic ToughBook 31

این پاناسونیک را از نظر سخت افزار داخلی می توان قویترین عضو این گروه نامید. زیرا وی را یک پردازنده Core i۵ اینتل، کارت گرافیک ATI HD ۵۶۵۰ و ۲ گیگابایت رم DDR۳ همراهی می کنند. صفحه نمایش این لپ تاپ هم ال ای دی ۱۳.۱ اینچی لمسی است. این پاناسونیک ۳۸۰۰ دلاری توانسته به خوبی استانداردهای MIL-STD-۸۱۰G ارتشی را پشت سر گذاشته و سقوط تا ارتفاع ۱۸۲ سانتی متری را به خوبی تاب آورد.


این گروه خشن

gScreen Spacebook 17 i7

لپ تاپی مطابق با ویژگی های مورد تایید نیروی دریایی آمریکا که دارای دو صفحه مجزای ۱۷ اینچی است. این نمایشگرها از تکنولوژی LED Backlite HD بهره می برند. مغز متفکر جی اسکرین هم یک پردازنده Core i۷ اینتل ۴هسته ای است که تقریبا از پس هر جدالی بر می آید. کارت گرافیک این دستگاه جی فورس یک گیابایتی بوده و ۸ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. در این لپ تاپ با هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی و قیمت ۲۷۹۵ دلاری روبرو هستیم. تنها می ماند وزن ۴.۵ کیلویی آن، که برای یک جنگجوی ورزیده نباید چندان زیاد باشد.


این گروه خشن

Stealth NW-2000

این هم یکی دیگر از هیبریدهای لپ تاپ/تبلت است که می توان آن را مستحکم ترین آنها دانست. زیرا MW-۲۰۰۰ می تواند پس از ۲۶ بار سقوط از ارتفاع ۹۱سانتی متری، بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. این لپ تاپ با بدنه آلیاژ منیزیم و درب ضد آب برای تمامی پورت ها، به راحتی استانداردهای نظامی ارتش آمریکا را کسب کرده است. این مبارز به گونه ای طراحی شده که از پس هرگونه شرایط آب و هوایی و موقعیت های ناسازگار بر می آید. درون زره مستحکم آن هم می توانید اجزایی چون پردازنده Core ۲ Due اینتل ۱.۰۶ گیگاهرتزی، هارد ضد ضربه ۱۶۰ گیگابایتی و رم دو گیگابایتی را بیابید. حال نوبت شما است که برای داشتن این ۱۳.۳ اینچی پرتوان، از پس قیمت ۴۹۰۰ دلاری آن بر آیید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

این گروه خشن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک دوست

      بهتر نبود به جای این تیتری که زدید از تیتر لب تاپ های میدان جنگ استفاده می کردید؟

      با سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج