۶۹۰۰۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خاتم در اندیشه انتقام، سرمایه به دنبال قهرمانی

دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با انجام بازی بین تیم‌های خاتم اردکان و بانک سرمایه آغاز می‌شود.

ایسنا: دور برگشت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های خاتم اردکان و بانک سرمایه از ساعت ۱۷ در سالن آیت الله خاتمی آغاز می‌شود.

دیدار دوم مرحله فینال در حالی به میزبانی اردکانی‌ها انجام می‌شود که تیم شگفتی ساز خاتم با هدایت عباسعلی میر حسینی در دیدار رفت برابر بانک سرمایه با وجود ارائه عملکردهای بی نظیر با نتیجه‌ سه بر دو شکست خورد و در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی است تا همچنان امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی را زنده نگه دارد.

در سوی مقابل بانک سرمایه که سومین حضور متوالی‌اش در فینال را تجربه می‌کند، در حالی پا به فینال گذاشته که پس از کسب عنوان نخست دور گروهی در مراحل حذفی به ترتیب تیم‌های هاوش گنبد و پیکان تهران را از پیش رو برداشت و با پیروزی دشوار در دیدار رفت برابر خاتم اردکان به کسب سومین جام قهرمانی نزدیک تر شده است.

تیم خاتم اردکان هم که در دور گروهی در جایگاه هفتم ایستاده بود و در مراحل حذفی تیم‌های سایپا تهران و شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت، برای اولین بار به دیدار پایانی لیگ برتر والیبال راه یافته و بازیکنان این تیم نشان داده‌اند که در خانه می‌توانند دست به هر کاری بزنند.

در مرحله پایانی لیگ برتر والیبال هر تیم که بتواند در دو بازی از سه دیدار به پیروزی برسد عنوان قهرمانی ‌را از آن خود می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج