۶۹۰۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زادمهر: پرسپولیس باید با تمرکز بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پرسپولیس تیم بزرگی است و به راحتی از گروهش صعود می‌کند اما باید به فکر مرحله بعد باشیم.

خبرگزاری فارس: محمدحسین زادمهر پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس ابتدا شروع خوبی نداشت و به نظرم خوب بازی نکرد حتی بعد از باخت مقابل استقلال هم شرایط خوبی نداشت اما بازی مقابل الوصل نشان داد پرسپولیس دوباره به شرایط ایده‌آلش برگشته است و توانست الوصل را در خانه مقابل هواداران پرشور پرسپولیس با حساب ۲ بر صفر شکست داد. مطمئنا بازی‌های برگشت شرایط متفاوتی دارد. درست است که این تیم مقابل پرسپولیس شکست خورده است ولی من فکر می‌کنم بازی سختی باشد. مطمئنا اگر این تیم به گل برسد می‌خواهد دفاع کند تا نتیجه را مال خود کند. تیم‌هایی که همیشه پیروز از میدان خارج شدند کمتر ترکیب‌شان را تغییر می‌دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: هر بازی در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خودش را دارد. تیم‌ها با آنالیز خوبی به میدان می‌آیند و مطمئنا هیچ وقت شرایط جدول مشخص نمی‌کند که چه تیمی پیروز از میدان خارج شود. پرسپولیس باید با تمرکز بازی کند چرا که اگر حریف را دست کم بگیرد ممکن است این تیم از فرصت‌ها استفاده کند و نتیجه را مال خود کند. پرسپولیس در حال حاضر بیشترین گل زده را دارد و کمترین گل خورده را در گروه خودش دارد. باید خیلی با تمرکز بالا بازی کنیم و نباید بازیکنانمان محروم شوند یا نباید به داور اعتراض کنیم،خیلی باید هوشیار باشیم و تیم‌های اماراتی را ببریم.ممکن است داور سر هر صحنه‌ای سوت بزند و تیم ما از لحاظ روحی شرایط سختی پیدا کند. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است مطمئنا می‌تواند پیروز از میدان خارج شود.

زادمهر ر خصوص اینکه برانکو گفته این بازی برایمان فینال آسیا مهم است، گفت:‌این نگاه بسیار خوب است و باعث می‌شود هدف و خط تیم مشخص شود و بازیکنان می‌دانند که چه اهدافی دارند و باید وظایف‌شان را به خوبی انجام دهند. ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم. مثال: صادق محرمی که چند بازی در لیگ آسیا بازی کرده است و در حال حاضر یکی از بهترین دفاع راست‌های آسیاست. بازیکنان پرسپولیس چند سالی است با هم بازی می‌کنند. تجربه خوبی به دست آورده‌اند و مصصم هستند نتیجه بگیرند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی در آسیا هستند. ۲ مربی آگاه در اختیار دارند. اهداف مشخصی دارند و به نظرم کار سختی نیست که بخواهند در فینال حضور پیدا کنند اما مطمئن باشید پرسپولیس صد در صد از گروهش صعود می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و به راحتی از گروهش صعود می‌کند اما باید به فکر مرحله بعد باشیم. درست است که بدشانس بودیم واتفاقی باعث شد از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شویم اما به نظر من این اتفاق باعث شد تا بازیکنان به خود باوری برسند و تلاش کنند بهترین عملکردشان را در میدان به نمایش بگذارند.

زادمهر در ادامه در خصوص چهارشنبه آخر سال و اینکه چه صحبتی با جوانان دارید که کار خاصی انجام ندهند، اظهار داشت:‌ هر وقت اسم چهارشنبه آخر سال به گوشم می‌رسد یاد پسر یکی از پیشکسوتان فوتبال می‌افتم که به خاطر یک اشتباه و به جای اینکه در این مراسم شادی کنند اتفاقی باعث شد تا مراسم شادی به مراسم تلخ تبدیل شود. امیدوارم خانواده‌ها کمک کنند تا مثل سنت گذشته جشن چهارشنبه آخر سال را بگیریم. صحبت‌های خانواده‌ها می‌تواند خیلی روی جوانان تاثیر بگذارد. امیدوارم مردم عزیزمان مراقب این اتفاق خطرناک باشند که خدایی ناکرده برای کسی اتفاقی نیفتد. امیدوارم از این لحظه و از برنامه چهارشنبه آخر سال نهایت استفاده را بکنند و به شادی بگذرانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج