جاباما
۶۹۰۳۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی SWAT and Zombies - Defense & Battle؛ مبارزه علیه زامبی ها در قامت پلیس!

بازی های مخصوص گوشی هوشمند با ارائه ی یک گیم پلی جذاب می توانند ساعت ها شما را سرگرم نمایند. یکی از چیزهایی که استفاده از آن ها باعث جذاب تر شدن بازی ها شده است استفاده از زامبی ها و مبارزه با آن ها در طول بازی است که توانسته بر جذابیت بازی ها بیافزاید.

بازی SWAT and Zombies یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که توسط استودیو بازی سازی Manodio Co., Ltd. ساخته و منتشر شده است. در این بازی جذاب شما به عضویت تیم نیرو های ویژه ی پلیس در خواهید آمد و باید نهایت تلاش خود را برای پاکسازی زامبی ها انجام دهید. شما باید با حفظ خونسردی در مقابل زامبی ها پایداری کنید. چرا که هر لحظه گله ای از آن ها به سمت شما در حرکت هستند و باید به خوبی نیروی های خود را بچینید و زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. زامبی های مختلف و متنوعی در بازی وجود دارند که در شکل های مختلف و شکل های متفاوت به سمت شما خواهند آمد.

همان طور که گفته شد بازی SWAT and Zombies یک بازی سرگرم کننده ی اندروید است که در ان باید به عنوان عضوی از نیرو های ویژه با زامبی ها به مبارزه بپردازید. بیش از 50 مدل سلاح مختلف در بازی وجود دارد که می توانید نیرو های خود را به آن ها مجهز کرده و بهتر با زامبی ها مبارزه کنید. تنوعی بی نظیر از زامبی ها در بازی وجود دارند که سگ های زامبی ، اسب های جنگی ، زامبی اسکیت سوار ، زامبی های چاق و زامبی های صورتی پوش جزو آن ها هستند.

بازی دارای حالت های مختلفی برای انجام است که یکی از آن ها حالت بازی بی پایان است. در این حالت هیچگاه بازی به اتمام نخواهد رسید و تنها در صورتی که شکست بخورید بازی تمام می شود. در این حالت باید با تمام قوا هر لحظه در مقابل زامبی ها ایستادگی کرده و با استفاده از تجهیزات خود ان ها را بکشید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

برخی از ویژگی های بازی SWAT and Zombies S۲:

• وجود بیش از ۵۰ مدل سلاح مختلف
• وجود انواع و اقسام زامبی ها
• دارای حالت چالش جهنم
• دارای حالت بازی بدون پایان
• امکان رقابت با دوستان با کسب امتیازات بهتر
• پاکسازی دنیا از تمامی زامبی ها
• گیم پلی آسان و تنها با کشیدن انگشت روی صفحه
• هیچان بسیار بالای بازی
• و ویژگی های دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
بازی Beat Hopper ؛ رقص گوی بر روی ضرب موسیقی!

بازی Beat Hopper Ball Bouncing Music Game یک بازی جذاب موزیکال است که توسط استودیو بازی سازی AMANOTES ساخته و منتشر شده است. این بازی جذاب بر پایه ی موسیقی ساخته شده است و پخش موسیقی محوریت اصلی بازی شما خواهد بود. شما باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه توپ را کنترل کرده و با پریدن روی کاشی های مختلف مسیر بازی را طی نمایید. این حرکات شما در بازی باید طبق ریتم آهنگ باشد و حین پخش موسیقی و بر اساس ضرب آن پیش خواهید رفت. موسیقی های جذابی در بازی وجود دارد که هیجان بازی را چند برابر می کند.

همان طور که گفته شد بازی Beat Hopper Ball Bouncing Music Game یک بازی موزیکال است که در آن با شروع بازی می توانید آهنگ های هیجان انگیزی بشنوید و بازی را بر این اساس ادامه دهید. گیم پلی بازی بسیار اسان بوده و تنها با یک لمس پیش می رود. محیط بازی نیز به خوبی طراحی شده است و گرافیک آن بسیار جذاب می باشد و برای ایجاد تنوع در بازی از بیش از 20 زمینه ی مختلف در آن استفاده شده است.

بیش از 30 آهنگ جذاب در بازی وجود دارند که می توانید با انتخاب آن ها بازی را انجام دهید. ظراحی بازی بسیار جذاب بوده و می توانید با انجام ان و استفاده از آهنگ های موجود در گوشی خود نهایت لذت را ببرید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)

برخی از ویژگی های بازی Beat Hopper:

• امکان استفاده از آهنگ های شما در بازی
• گیم پلی بسیار اسان و تنها با یک لمس
• محیط سه بعدی و بسیار جذاب
• بیش از 30 اهنگ جذاب و هیجان انگیز
• دارای ۲۰ زمینه ی مختلف هنگام بازی
• امکان انتخاب از بین 10 توپ مختلف
• طراحی جذاب و هیجان انگیز
• و ویژگی های دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
برنامه POLA Camera - Beauty Selfie, Clone Camera& Collage؛ رنگ و لعاب به عکس شما!

برنامه های زیادی جهت ویرایش تصاویر وجود دارد. برنامه ی POLA Camera Beauty Selfie Clone Camera& Collage یکی از این برنامه هاست. این برنامه با رابط کاربری بسیار ساده ای که دارد به شما این امکان را می دهد تا از تصاویر خود با استفاده از سیلقه ی خود تصاویری شگفت انگیز خلق کنید. می توانید از بخش استیکر ها یکی را انتخاب کنید و عکس خود را با ان ترکیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه برای خود در تصویر همزاد درست کنید و کلون های خود را در سراسر تصویر بچینید.

فیلتر های بینظیری نیز در اختیار شما قرار می گیرند که می توانید آن ها را روی عکس خود اعمال کنید. روش کار با این برنامه نیز بسیار ساده است و با چند کلیک ساده می توانید یک ویرایشگر تصویر حرفه ای به نظر برسید.

همچنین به وسیله POLA Camera Beauty Selfie Clone Camera& Collage می توانید صورت خود را نیز در تصاویر زیباتر کنید. این برنامه اعضای مختلف صورت مانند موژه و موی سر را در انواع طرح ها و مدل های مختلف به صورت آماده دارد که شما با انتخاب آن ها بر اساس سلیقه ی خود می توانید تصاویر خود را آرایش کنید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
برخی از ویژگی های اپلیکیشن POLA Camera - Beauty Selfie, Clone Camera& Collage:
• رابط کاربری آسان و ویرایش تصاویر با چند کلیک ساده
• فیلتر های آماده جهت اعمال بر روی تصویر
• وجود استیکر های زیبا برای استفاده بر روی تصاویر
• امکان اعمال افکت های مختلف بر روی تصویر
• وجود استیکر های اعضای صورت جهت آرایش عکس
• وجود استیکر های زنده و متحرک
• و امکانات دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
بازی Alien Path؛ جنگ با بیگانگان!
بازی های پازلی در سبک های مختلفی ساخته و منتشر می شوند و هر کدام گیم پلی خاص خود را دارند. بازی Alien Path یک بازی فکری و پازلی است که دارای گیم پلی جدید و منحصر به فردی است و می تواند کاربر را به دنیای جدیدی در بازی های پازلی وارد کند. در این بازی شما باید بیگانگان را راهنمایی کنید تا به راه های درستی بروند و روبات ها را نابود کنند. گیم پلی بازی بسیار هیجان انگیز و خلاقانه است و شما انتخاب های زیادی برای انجام ندارید و باید بهترین آن ها را در هر لحظه برگزینید و امتیاز بازی را از آن خود کنید. ۱۶ مدل بیگانه ی مختلف در اختیار شماست که هر کدام قابلیت ارتقا و کسب مهارت های بیشتر را دارند.

از دیگر ویژگی های بازی Alien Path می توان به طراحی عالی و رنگارنگ آن اشاره کرد که به خوبی طراحی شده است و می توانید برای هر شخصی جذابیت زیادی به همراه داشته باشد. همچنین 16 بیگانه ی مختلف تحت امر خود دارید که می توانید برای نابودی ربات ها از آن ها استفاده کنید. روش بازی نیز به این صورت است که باید با کشیدن انگشت خود راه درست برای نابودن کردن ربات ها را نشان دهید تا بیگانه ها در کسری از ثانیه آن ها را نابود کنند.

همچنین می توانید شخصی های بازی یا بیگانگان را ارتقا دهید و مهارت های مختلف به آن ها دهید و هنگام بازی استفاده ی بیشتری از ان ها ببرید. مراحل بازی نیز به بیش از 300 مرحله ی شگفت انگیز و چالش بر انگیز می رسد که می تواند وقت شما را کاملا پر کند.


معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
برخی از ویژگی های بازی Alien Path:
• طراحی بسیار جذاب و گرافیک خوب
• دارای ۱۶ بیگانه مختلف و قابل انتخاب
• امکان ارتقای مهارت ها
• امکان جمع اوری کارت های قدرت
• بیش از 300 مرحله مختلف و چالش بر انگیز
• امکان شخصی سازی شخصیت ها
• امکان رقابت با دوستان
• و ویژگی های دیگر
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
برنامه Running Walking Jogging Hiking GPS Tracker FITAPP ؛یک تمرین حرفه ای با یک همراه حرفه ای !
FITAPP Running Walking Fitness عنوان یک جی پی اس ورزشی برای رسیدن به تناسب اندام در کوتاه ترین زمان ممکن با قابلیت های ویژه است که توسط کمپانی FITAPP - Fitness Walking GPS & Running App Company برای سیستم عامل های هوشمند طراحی و منتشر شده است. در این نرم افزار جدید، تمامی فعالیت های شما به صورت دقیق ودر یک رابط کاربری بسیار شیک ثبت و ضبط شده و توسط یک مانیتور حرفه ای به نمایش در می اید. همچنین شما می توانید از پیشنهادات این برنامه به منظور سوزاندن سریعتر کالری های خود استفاده نمایید.

FITAPP Running Walking Fitness در فعالیت‌ های ورزشی متعدد مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، اسکیت، پیاده‌روی و بسیاری دیگر شما را پشتیبانی می‌نماید. علاوه بر ان، این برنامه به شما کمک می‌کند وزن خود را کم کنید، کالری خود را حساب کرده و به وزن ایده‌ال خود دست پیدا نمایید. از دیگر قابلیت های مثال زدنی این برنامه میتوان به جی پی اس تناسب اندام حرفه ای با پشتیبانی از ورزش های مختلف، کالری شمار بی نظیر و متناسب با هر رشته ورزشی، ذخیره سوابق ورزشی و میزان کالری مصرفی در هر تمرین، تعیین مبدا و مقصد خود از روی نقشه های گوگل در هنگام شروع ورزش، بازخورد های صوتی منحصر به فرد برای هدایت اسان تر در مسیر، دسترسی به اطلاعات مختلف ورزشی پس از پایان تمرینات در هر روز، به اشتراک گذاری فعالیت های خود با دوستانتان در شبکه های اجتماعی مختلف و … اشاره نمود.

گفتنی است که نحوه محاسبه کالری و انرژی مصرفی در ورزش های مختلف، متفاوت بوده و اطلاعات گوناگونی در هر ورزش به دست خواهید اورد. همچنین برخلاف برنامه‌ های دیگر تناسب اندام، این برنامه موقعیت دقیق شما را از طریق جی‌ پی‌ اس محاسبه کرده و هنگام راه رفتن و دویدن در مصرف باتری دستگاه شما صرفه‌ جویی می‌نماید. که این امر خود نیز گامی اساسی در محبوبیت ان برداشته و این برنامه را از سایر برنامه های مشابه متمایز ساخته است.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
برخی از ویژگی های اپلیکیشن FITAPP Running Walking Fitness:

• ثبت زمان، فاصله و سرعت فعالیت‌ های ورزشی
• اندازه‌گیری میانگین و حداکثر سرعت
• دارای قابلیت محاسبه کالری سوزانده شده
• دارای دفترچه وقایع و امار فعالیت‌های ورزشی شما
• دارای محاسبه‌گر BMI برای ردگیری وزن بدن
• بازخورد از طریق پخش صدا
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۶)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج