۶۹۰۹۶
۴۷ نظر
۵۰۴۷
۴۷ نظر
۵۰۴۷
پ

چرا بعضی خانم ها ازدواج نمی کنند؟!

چه بپذیرید و چه نه، هر اتفاقی بهاری دارد و بهار ازدواج هم گل سال های جوانی است. نگاهی به شناسنامه تان بیندازید. اگر بیش از تعداد انگشتان یک دست از این دهه بهاری گذشته است باید به شما هشدار دهیم. زمان شما برای تجربه یک آرامش متفاوت هر روز کمتر می شود.

چرا بعضی خانم ها ازدواج نمی کنند؟!





همشهری تندرستی: چه بپذیرید و چه نه، هر اتفاقی بهاری دارد و بهار ازدواج هم گل سال های جوانی، یعنی دهه سوم یا اوایل چهارمین دهه زندگی است. نمی گوییم تمام زوج هایی که قبل یا بعد از این سن به خانه بخت رفته اند، شکست خورده برگشته اند اما این واقعیت را هم انکار نمی کنیم که آنها لذت چند سال بیشتر خوشبخت بودن در کنار یک شریک واقعی را از دست داده اند. نگاهی به شناسنامه تان بیندازید. اگر بیش از تعداد انگشتان یک دست از این دهه بهاری گذشته است باید به شما هشدار دهیم. زمان شما برای تجربه یک آرامش متفاوت هر روز کمتر می شود. پس تا دیر نشده، یک بار این مطلب را مرور کنید و ببینید که در گروه کدام یک از زنان ازدواج گریز جا می گیرید.

ترس از ازدواج

روانشناسان، کمال گرایی بیش از حد و وسواس و ترس از تعهد را مهمترین عامل ازدواج نکردن دختران امروزی می دانند. اجتماعی شدن و ورود به بازار کار و تحصیلات بالا اگرچه اعتماد به نفس زنان را افزایش می دهد اما در بعضی موارد به موانعی برای ازدواج آنها تبدیل می شود.

از زمین خوردن می ترسید؟

همه زن ها به یک شکل به شکست عاطفی پاسخ نمی دهند. برخی زود فراموش می کنند و سرگرم کار و زندگی می شوند اما برای بعضی ها فراموشی کار سختی است. آنها روی نام عشق برچسبی منفی می چسبانند و تصمیم می گیرند دیگر سراغش نروند. شما هم یکی از این دو تسه اید؟


چرا بعضی خانم ها ازدواج نمی کنند؟!

اگر این مشکل شماست ...

اگر بیش از شش ماه است که جدایی را پشت سر گذاشته اید و هیجان های منفی تان تا حدودی فروکش کرده است، می توانید با مشاوره و واکاوی ارتباط قبلی، نقش خودتان را در بحران هایی که پشت سر گذاشته اید پیدا کنید. شاید شما به انتخابی نامناسب دست زده بودید و شاید هم در زمان نامناسب و در مکان نادرست در یک رابطه قرار گرفته بودید. از قانون همه یا هیچ استفاده نکنید و با تعمیم دادن تجربه هایتان به موقعیت های دیگر، خود را از لذت عاشق شدن و زندگی در کنار فردی که می تواند به شما آرامش دهد محروم نکنید.

نمی خواهید ترمز بگیرید؟

تمایل بیش از حد به پیشرفت کاری، فکر و ذکر آدم های کمال طلبی است که می خواهند همیشه اولین و بهترین باشند اما از طرف دیگر، این روزها چنین میلی در دخترانی که شکست عاطفی سنگینی را پشت سر گذاشته اند کم دیده نمی شود. این همان اتفاقی است که در اصطلاح به نام «ازدواج با کار» شناخته می شود و دختران سعی می کنند با کار بی وقفه، ذهنشان را از نیازهای عاطفی که دارند، منحرف کنند.

اگر این مشکل شماست ...

یکی از مواردی که در زندگی به آن نیازمندیم ارزیابی احتمالات و برنامه ریزی برای زندگی حال و آینده است. کار و پیشرفت های کاری لذت های خاص خود را به همراه دارد اما آیا به دوران بازنشستگی هم فکر کرده اید؟ حالا به این تصویر فکر کنید: عبور از راه پر پیچ و خمی که برای خودتان تصور کرده اید، در کنار همسفری که گاهی شما را به جلو هل می دهد و گاهی با یک لبخند شما را به نفس تازه کردن و ایستادن دعوت می کند راحت تر نیست؟

نمی خواهید محدود شوید؟

اگرچه این ویژگی در خانم ها کمتر دیده می شود و زن ها به روابط و به خصوص تشکیل خانواده اهمیت زیادی می دهند اما در برخی از خانم ها علاقه به تنهایی و اصرار به ایجاد یک حیطه شخصی افراطی که کسی حق ورود به آن را ندارد، سد راه ازدواج می شود. برخی از زنان تصور می کنند با ازدواج بخش زیادی از برنامه ها و کارهای و تفریحات و به ویژه آزادی عملشان را از دست می دهند و سیر پیشرفتشان مختل می شود.

اگر این مشکل شماست...

چشم هایتان را ببندید و یک بار ازدواج را در ذهن تان تعریف کنید. رابطه ای را که با دوستان و اعضای خانواده تان برقرار می کنید، تغییراتی را که در شرایط کاریتان می دهید و ... را چطور می بینید؟ اگر همه آنچه در ذهنتان مجسم می کنید با آنچه امروز در دنیای مجردی تان انجام می دهید تفاوت قابل توجهی دارد احتمالا گرفتار درکی افراطی از ازدواج شده اید. وقت آن است که کمی تصوراتتان را زیر و رو کنید و باور کنید که شاید به واسطه مسئولیت های زندگی مشترک کمیت این روابط و فعالیت ها دچار تغییر شود اما اگر با فردی از جنس و فکر خودتان ازدواج کنید، در کیفیت این موارد تغییر زیادی اتفاق نخواهد افتاد. نمی گوییم تغییری اتفاق نخواهد افتاد! در یک ازدواج موفق زن و مرد از اینکه وقتشان را صرف یکدیگر می کنند لذت می برند و جنس این لذت با لذتی که در زمان وقت گذراندن با دوستان یا در لحظات تنهایی تجربه می کنند بسیار تفاوت خواهد داشت.

منتظر گزینه های بهترید؟

اگر با وجود روبرو شدن با مردانی که گمان می کردید توان خوشبخت کردنتان را داشته اند، باز هم به خاطر از دست ندادن گزینه های بهتری که احتمالا در آینده سراغتان می آیند، پاسخ منفی داده اید، به شما مشاوره با یک روانشناس را توصیه می کنیم. چرا که این مدل تفکر می تواند زمینه بروز وسواس فکری در شما باشد.یادتان نرود که در هر زمینه ای ممکن است انتخاب بهتری وجود داشته باشد.

چرا بعضی خانم ها ازدواج نمی کنند؟!

اگر این مشکل شماست...

به جای چنین فکر و خیال های بی نتیجه ای، بهتر است نیازهایتان را خوب بشناسید و نسبت به جنسیت روانی خود و جنسیت روانی جنس مخالف، اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. هنگامی که بعد از ایجاد شناخت مناسب دست به انتخاب بزنید و گزینه پیش رو ا برای ازدواج با خود مناسب ببینید، دیگر جای نگرانی باقی نخواهد ماند. پس عجله نکنید و با شناخت و گام به گام جلو بروید. ازت همه مهمتر این است که مسئولیت این تصمیم را به عهده بگیرید و با یک بام و دو هوا بودن،خود را در شک و شبهه نگه ندارید.

از عشق نافرجام می ترسید؟

در این صفحات، نمی خواهیم شمایی را که از شکست می ترسید سرزنش کنیم اما این واقعیت را هم باید بپذیرید که ترس از شکست بار روانی خاص خودش را به همراه دارد و هر چقدر میزان این ترس بیشتر باشد احتمال گرفتن تصمیم های هیجانی و اشتباه هم بیشتر می شود. حالا به یک وجه دیگر ماجرا نگاه کنید.آیا قرار نیست شما از تجربه هایتان درس بگیرید و با پرداختن بهای آنها، حق بهره بردن از این درس را هم پیدا کنید؟

اگر این مشکل شماست...

نمی گوییم چشم هایتان را ببندید و بی درایت وارد ارتباطی بشوید که از همین ابتدا پایانش تاریک دیده می شود اما با قاطعیت در مورد خطر ازدواج با کسی که در همان برخورد اول از شما خواستگاری می کند هشدار می دهیم و توصیه می کنیم قبل از دادن هر پاسخی به این خواسته هیجانی آقای خواستگار به روزی که این هیجان فروکش کند هم فکر کنید. دور ازت ذهن نیست که شما با یک فرد ناپخته و عجول روبرو باشید یا اینکه فردی به شما دل بسته باشد که قدرت کنترل عواطف و فکر کردن به تصمیم هایش را ندارد. پس باور کنید که شکست بعد از چند ماه آشنایی به مراتب قابل تحمل تر از جدایی بعد از چند سال زندگی زیر یک سقف است.

عاشق نمی شوید؟

دختر بچه ها از همان روزهای اولی که دنیا را درک می کنند و رشد زبانشان به آنها قدرت فکر کردن را می دهد، خیال های عاشقانه را در سر می پرورانند. آنها آرزوی ساختن یک زندگی مثل قهرمان های عاشق داستان ها را به ذهن می آورند و حتی در بزرگسالی هم دست از یافتن چنین رویایی برنمی دارند و عجیب نیست اگر شما هم یکی از همان دختربچه ها باشید.

اگر این مشکل شماست...

این تصورات عاشقانه خوشایند و هیجان انگیزند اما نباید بگذارید که چشمتان را بر یک واقعیت مهم ببندند. برای ساختن یک زندگی آرام نیازی نیست که از عشق فرد مقابل کور شده باشید. خوشایند بودن و اصطلاحا به دل نشستن طرف مقابل بعد از شناختی که از او به دست می آوریم هم می تواند برای بنا کردن چنین ازدواجی کافی باشد. کافی است فکر و حال و هوای عاطفی شما در یک مسیر باشد و انتظارات مشابهی را در مورد خوشبختی داشته باشید.

با خانواده تان در تضادید؟

یک بار دیگر شرایطی را که در آن قرار دارید مرور کنید.آیا تنها خانواده تان تصمیم شما را نادرست می دانند یا اینکه هر کس که با او مشورت می کنید هم با جملاتی مبهم وس رشار از تردید به شما پاسخ می دهد؟ کم نیستند خانم هایی که به خاطر این شرایط سرشار از تعارض،از تشکیل خانواده صرفنظر می کنند. در چنین شرایطی یا دیدگاه خانواده ها به معنای واقعی توأم با آینده نگری است یا اینکه خانواده ها آنقدر سختگیرند که انگار آنها می خواهند با خواستگار دخترشان زیر یک سقف زندگی کنند.

چرا بعضی خانم ها ازدواج نمی کنند؟!

اگر این مشکل شماست...

شاید بهترین راه حل در این مورد این باشدکه آگاهی خود را آنقدر بالا ببرید که انتخابتان جای شک و شبهه برای خانواده باقی نگذارد و جواب بهانه گیری های آنها را نه با ایجاد تنش بیشتر، بلکه با جملات منطقی بدهید. در مواردی که اطمینان دارید انتخاب شما آگاهانه است می توانید با توضیح و تشریح آنچه می بینید و دلایل انتخاب تلاش کنید خانواده را متقاعد کنید؛ البته این را فراموش نکنید که آنها تجربه بیشتری دارند و اگر بر موضوعی اشاره و سختگیری داشتند بد نیست موشکافانه تر به موضوع فکر کنید و در صورت حل نشدن مشکل از مشاوران ازدواج کمک بگیرید.

می ترسید به درددیگران دچار شوید؟

اطراف شما همیشه پر بوده از زوج هایی که هر روز از زندگی مشترکشان را با یک درگیری و بحث تازه می گذرانند و هیچ وقت به آرامش نمی رسند؟ احتمالا در همنشینی های زنانه اطرافتان، زنان از آسیب هایی که زندگی با یک مرد به ا«ها زده صحبت می کرده اند و با بی گناه جلوه دان خود، دل شنوندگان را به رحم می آورده اند. در صورت چنین اتفاقی، دور از ذهن نیست که ترس از مبتلا شدن به یک تجربه مشابه شما را از ازدواج کردن دور نگه دارد.

اگر این مشکل شماست...

کمی آنطرفتر را نگاه کنید. آنچه شما در اطرافتان دیده اید، تنها بخش کوچکی از واقعیت های دنیاست. اگر بخواهید چنین برچسبی را روی همه مردها بچسبانید، حتی در صورت ازداواج با یک شاهزاده سوار بر اسب هم خوشبخت نخواهیدشد. چرا که در بالا و پایین های زندگی مشترک، به محض مواجه شدن با مشکل و یا دیدن یک رفتار ناخوشایند از همسرتان تصویر دیگرانی را که در ذهنتان ماندگار شده اند مشاهده خواهید کرد. این واقعیت را بپذیرید که در یک ازدواج موفق در کنار لحظات شاد و آرام روزهایی هم هستند که در آنها با تمام وجود احساس ناامیدی خواهید کرد. به جای ترسیدن از آینده به آنچه شما را می ترساند فکر کنید و به جای توقف کردن در این شرایط، راهی برای مدیریت بحران هایی که قرار است با آنها روبرو شوید پیدا کنید و به این فکر کنید که چطور می توانید از مشکلاتی که دیگران زیر بارش مانده اند پیشگیری کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • eli

      shoma ye pesary peyda koneed ke ensan bashand motmaen basheed dokhtaara ezdevaj mikonan valy ba in aghidehay ghadimy ke dokhhtar to khone bashe ta pesar biyad mokhaleefam

      پاسخ ها

      • امیر

        شما رسما دارید توهین میکنید. دقیقا منم همین نظرو درمورد دختر خانومها دارم ولی هیچ وقت اینطوری نگفتم...!!!!!!

      • dodab

        یه ضرب المثل هست که میگه گربهه دستش به گوشت نمیرسه میگه اخه حکایت این eliخانمه!!!!!!!!!!!!!!

      • اميرح

        اميرخان شماهم كه داريد ميگيد نظر منم دقيقا همينه.
        امير و الي هر دوي شما رسما داريد توهين ميكنيد!!!!
        براي هر دو شما شخصي كه بدردتون بخوره پيدا ميشه. اما آيا هر دو شما به اين فكر كرديد كه بعد از اينكه پيداش كرديد؛ خودتون هم (با اين عقايد) بدرد اون طرف ميخوريد؟؟
        الي خانم و آقا امير؛ اگر موفق نشديد يا خيلي سخت موفق شديد كه طرف رو پيدا كنيد و يا اينكه بعد از يافتن شخص، اون نتونست با شما دوام بياره، و هماهنگ شه. توي افكارتون تجديد نظر كنيد.. زندگي؛شوهر،زن ميدون جنگ نيست كه بخوايد اون رو تحت سلطه بگيريد و زير چكمه هاتون نگهش داريد.
        آرزوي خوشبختي براي هر دو شما. امير و الي

      • ensan

        Man ensanam!!

    • بدون نام

      این متن فقط یک مخ زنی اجتماعی است که نویسنده ی اون سعی کرده این کار رو به جای همه مردها انجام بده. ولی کسی که از تاثیرات هورمون تستسترون بر رفتار مردها اطلاع کافی داشته باشه می تونه بفهمه که خط به خطش چرته! به نظر من تا وقتی فرهنگ نتونه روی رفتارها و تنش های غریزی مردها با زن ها تاثیر بگذاره، این متن ها جز بدبختی ثمر دیگه ای نداره.

      پاسخ ها

      • سعيده

        اي كاش ايميلتو ميذاشتي، خيلي تفكرت شبيه منه، كاش مجال آشنايي بيشتر با تفكرات هم فراهم بشه البته اگر مايل بودين.

    • حدیث

      من میترسم ک اونی ک باهاش ازدواج میکنم تو زرد از آب دربیادو خائن باشه... خائن هم نباشه جلوی هدفامو بگیره... پس همون بهتر ک ازدواج نکنمو ترس هیچکدومو هم نداشته باشم

      پاسخ ها

      • حدیث

        منفی هارو....!!!!!!!!!!مرسی نظر شخصی من بود

      • دنیا

        جلوی هدف هاااااااااااتو بگییییییییره؟؟؟؟ دوتا از هدف هاتو بگو ببینم!!! احیانا هدفتون غنی سازی اورانیوم یا سفر در زمان یا اضافه کردن عنصر جدید در جدول مندلیف ....که نیست؟؟؟

      • حدیث

        دنیا جان ..اتفاقا هست...همین الانشم ک ازم خواستگاری میکنن می ترسن تحقیقام بجایی برسن...الانم بکوری چشم حسود واسه تائیدشون تحقیقام رفتن انگلیس تا ان شاء الله ببینی ک کارم از غنی سازی اورانیوم هم مهمتره...

      • بدون نام

        حدیث جان! منم قبل از ازدواج مثل تو فکر میکردم اما حالا نه! به انتخابت بستگی داره من خیلی صبر کردم و خیلی دقت کردم تا باالاخره همونی شد که میخواستم. برای شما هم آرزوی خوشبختی دارم

      • بدون نام

        من که پسرم کاملا به حدیث موافقم.تجربشو داشتم.4سال طول کشید تا جداشدم.الان آزاد ترم.شکر خدا.

    • ترسو

      احیانا این روانشناس شما راجع به نبود خواستگار چیزی نفرموده ؟!

      پاسخ ها

      • شمیم

        عالی بود باهات موافقم

      • بدون نام

        عزیزم الان دیگه دوره منتظر نشستن گذشته!

    • بدون نام

      چون زن زندگی نیستن.اگه باشن اینقدر پسر خوب و با اخلاق هست که البته مشکلات زیادی از جمله مشکل اقتصادی دارن.

    • eli

      man ke nadidam choon khastegharam tozard bodan joz 1ki ke asheghesh boodam valy bekhater tomar maghzy fot kard hanoozam asheghesham choon kasy mesl on sadegh va vafadar nabood

    • tehrani

      ‏2013‏/10‏/06‏ 10:53:52 ق.ظ
      روز جمعه
      آبزیان اقیانوس ها
      جانوران و حیوانات
      واز همه مهمتر این مردمان
      خواهی نخواهی جفتی دارند
      چه خوب میشد
      زندگی زناشوئی انسان ها
      مستحکم و بادوام
      با عشق و شادمانی
      ادامه پیدا میکرد
      ای کاش طلاق و جدائی
      وجود نداشت
      وزندگی زناشوئی
      همچنان ادامه داشت

    • میریام

      خوب بود ممنون.

    • محبوب

      چه طور ازدواج كنن
      وقتي خيلي پسرا حتي جرات خواستگاري رفتن رو ندارن
      يا وقتي ميرن خواستگاري دختر و خانوادش جنبه سرگرمي براشون داره
      و ميگن اين نشد يكي ديگه

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        راس میگه مثلا من یه دختری تو کلاسمون هس که چند ترمه زیر نظر دارم خیلی با حجب و حیا و خوشکل هم هست به قول معروف هم کفو هم هستیم اما فکر کردن به این که برم خواستگاریش هم برام مشکله میترسم عنوان کنم ناراحتی به وجود بیاد یا یه همچین چیزایی.خلاصه میترسم بیاییم یه کاری بکنیم که خوب بشه تازه گند بزنیم به همه چی.کسایی هم که برای سرگرمی میرن خواستگاری شرف ندارن.

      • زهرا

        دلیلش اینه دست رو دخترایی میزارن که هم سطح نیستن. زشت ترین و بیکارترین و بی اخلاق ترین مردای ایرانی هم دیگه دنبال خوشگل و با سواد و پولدارن همیشه از خودم می پرسم مگه مرد چیه و کیه که قدرت انتخابش صدبرابر زنه؟ واقعا چرا؟؟؟؟.

    • دنیا

      چرا بعضی خانم ها ازدواج نمیکنن؟؟؟ خب جوابش ساده ست! خانم ها باید قیافه و اخلاق خوب داشته باشن! این دوتارو نداشته باشن انتظار خواستگار هم نداشته باشد لطفا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و اعتماد به نفسی در حد دنیا

      • بدون نام

        شما خوب ، سفارش در خونتون آماده است. گفته بودی خواستگارای بی شمارت درو از پاشنه در اوردنا اونو می گم

      • r

        Asheghe tezetam afrinnnnnnnn

      • عقبا

        از اون حرفهایی که نوشتی معلومه ماشااله چه اخلاق خوبی داری ...با صد من عسل هم نمیشه خوردت پیف پیف

    • سجاد

      کم پیدا میشه الان جوونایی باشند که تازه ازدواج کرده باشند و رضایت از زندگیشون داشته باشند.به نظرم چه واسه مرد وچه واسه زن در این زمونه تجرد بهترین تجویزه.استثناء کم توش پیدا میشه.چرندیاتیم که نوشتید فقط واسه خالی نبودن مجلتونه.والا چه مشاور چه روان شناس هیچ کمکی به فردی که نیاز به ازدواج و داره اما خودشو بیگانه می دونه با ازدواج نمی تونن بکنن.

    • کیانا

      دنیا خانوم. خوش به حال شما که قیافه و اخلاق خوب داری . خوش بحال شما که براتون خواستگار میاد. آخی برای ما نمیاد . حالا چیکار کنیم؟ لطفا یه کم عمیق فکر کنین البته اگر می توانید

    • کاربر

      من و همکارم دوتامون مهندس وتحصیلکرده ومثبت ومودبیم جدیدا احساس میکنم ازش خوشم اومده چون معیاریی که من واسه ازدواج دارم تو اون هست واز رفتارهاش فهمیدم به من علاقه مند شده ولی به خاطر بیپولی جرات نداره پاپیش بذاره واینوبارها گفته که به خاط بی پولی ازدواج نمیکنه عمن دختر قانعی ام وپول برام اهمیت نداره چون معنی بی پولی ونداری وسخت کار کردن رو توسطر سطره زندگیم چشیدم منم بارها توجمع همکارام گفتم که دلزل ازدواج نکردن توقع بالا نیست وهر خواستگاری روکه رد میکنم به خاطر مادیات نیست بلکه واسه من چیزای دیگه ایی مهم تره ،منکه دخترم نمیتونم پاپیش بذارم چون اولا توعرف نیست ثانیا اینکار به گروه خونی من نمیخوره چون من خیلی خجالتی ومودبم.امیدوارم فقط خدا یه کاری کنه وما قسمت هم باشیم وگرنه دیگه.........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم به فکر یه راه غیر مستقیم باش مثلا یکی از همکارای قابل اعتمادتو واسطه کن. ولی اول مطمئن شو که بهت علاقه داری

    • ramin

      Hamatoon chert migid!!!
      Fazetoon chiye???!!
      Faghat chelsea

    • بدون نام

      مار گزیده از ریسمان سفید و سیاه میترسد!

    • ستاره

      من که تا حالا کسی که به دردم بخوره و ندیدم و پیدا نکردم!!!!

    • بدون نام

      همسراینده من هنوزدنبال من میگرده ومنوپیدانکرده یه کلام زیادی دله هست همون بهترکه نیامده احمق

      پاسخ ها

      • بی ادب

        ببین اونی که دنبالش میگردی منم.پس دیگه نمیام تو هم بشین تو خونه تا بترشی!!!

    • شاهرخ

      به شما چه که ازدواج نکردن.

    • عرفان

      خیلی از دخترا هم قیافه دارن هم اخلاق اما دلیل نمیشه باید ازدواج کنن خود دختر باید بخاد وگرنه ازدواج ممکن نیست

    • زهره

      من خودم حدود 6 ماه نامزد کردم. سنم هم کم نیست . فکر می کنم دلیل ازدواج نکردن یا دیر ازدواج کردن خانم ها، کمبود پسرهای خوب تو جامعه ماست. به سختی میشه برای زندگی به پسرهای الان اعتماد کرد.تنها دلیلش همینه

    • آي كيو

      خب معلومه ديگه !!! شوهر گيرشون نمياد وگرنه با كله ازدواج مي كنن

    • دانش

      یکی مشکلات اقتصادی رو درست کنه و یکی هم به دخترها بگه سطح توقعتون رو بیارین پایین تا پسرا جرات کنن بیان خواستگاری!
      بعضی دخترها فقط بلدن پول خرج کنن ، شوهر نمیخان، بانک میخان!!!

      پاسخ ها

      • احمد ازمشهد

        دقیقا باهات موافقم

    • بدون نام

      ممنونم از نويسنده موضوع، از راهنماييتون متشكرم.انشالا به خواست خدا و باتامل ودرايت بشه ازدواج كرد وعاقبت بخيرشد.

    • بدون نام

      ممنونم از نويسنده موضوع، از راهنماييتون متشكرم.انشالا به خواست خدا و باتامل ودرايت بشه ازدواج كرد وعاقبت بخيرشد.

    • فاینا

      ازدواج نکردن خیلی بهتر از انتخاب اشتباهه .
      تا وقتی مجردی. وا3 خودت وخ میذاری اما بعدش باید وخ بذاری وا3 دوا دکترت از بس حرصت میدن مریض میشی تو جوونی باید مثة پیرزنا آه و نفرین کنم شوهر ینی شیطان

    • بنده خدا

      میدونید چرا بعضی از دخترا دوست ندارن ازدواج کنن,چون در گذشته زندگی میکنن حالا این گذشته چیه ؟ ممکنه بعضی از اونها عاشق پسری شدن وبعد از مدتی اون پسره میره با یه دختر دیگه ازدواج میکنه و اون دخترای دل شکسته فکر میکنن همه پسرا شکل همن البته بعضیاشو ن همه چون ممکنه بعضی دیگه یه مشکلات دیگه داشته باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج