۶۹۱۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

یک دوربین فیلم‌برداری با سیستم پروژکتور!

HDR-PJ۵۰V دوربین استثنائی سونی

شرکت سونی، مثل همیشه، هرچه را برای ثبت مناسب خاطراتتان لازم دارید روی مدل جدید دوربین خود گذاشته و آن را روانه بازار کرده است؛ بله، منظورمان HDR-PJ۵۰V است.

HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی


HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی

دوربـیـن HDR-PJ50V سـونـی

بیشتر افرادی که دوست دارند به ثبت خاطراتشان بپردازند، از دوربین استفاده می‌کنند. بین آنها نیز کسانی که می‌خواهند حتی لحظه‌ای را از دست ندهند سراغ دوربین فیلم‌برداری می‌روند و فیلم می‌گیرند؛ در سفر، مهمانی‌های خانوادگی، پیک‌نیک و ... . با دیدن این فیلم‌ها می‌توان دوباره حال و هوای آن روزها را تجربه کرد.


HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی

شرکت سونی، مثل همیشه، هرچه را برای ثبت مناسب خاطراتتان لازم دارید روی مدل جدید دوربین خود گذاشته و آن را روانه بازار کرده است؛ بله، منظورمانHDR-PJ۵۰V است.


HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی

اگر به دنبال یک دوربین فیلم‌برداری خوب می‌گردید، این محصول سونی بسیار مناسب شماست. با خرید آن نه فقط یک دوربین فیلم‌برداری بلکه یک سیستم پروژکتور قابل‌حمل و کامل نیز خواهید داشت؛ به خصوص که با اضافه شدن پروژکتور به آن ذره‌ای از کیفیتش کاسته نشده است.


HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی

PJ۵۰V می‌تواند تصاویر ویدئویی را با کیفیت ‌Full HD، وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. هم‌چنین امکان ضبط ۹۱ دقیقه فیلم روی حافظه آن وجود دارد.


HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی


این دوربین به PJ10 بسیار شبیه اما قیمتش نسبت به آن بالاتر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش نیز حافظه فلش 220 گیگابایت با قابلیت ارتقا به کمک کارت SD است در حالی که PJ10 فقط 16 گیگابایت حافظه داشت.

HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی

PJ۵۰V وزن چندان زیادی ندارد بنابراین گاهی ممکن است فراموش کنید که در دست شماست! به همین دلیل خرید این دوربین به آنها که می‌خواهند در سفر فیلم‌برداری کنند، توصیه می‌شود.

محصول فوق همه نیازهای کاربر هم‌چون زوم، عکس‌برداری، ضبط و پخش را برطرف می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به لنزهای ۸/۲۹ میلی‌متر و GPS اشاره کرد.

PJ۵۰ قابلیت نشانه‌گذاری فیلم‌ها را بر اساس تاریخ و مکان نیز دارد بنابراین به نیاز همه کسانی که مدام در مسافرتند، شرکت‌های توریستی و طرفداران فیلم‌برداری در نقاط مختلف دنیا پاسخ می‌دهد.

PJ۵۰V هم‌چنین صفحه‌نمایش لمسی ۳ اینچ LCD و قابلیت تثبیت کننده دارد. در این دوربین امکان زوم تا ۱۷ برابر و زوم نوری ۱۲ برابر در دسترس است. همه این کارها نیز بدون از بین رفتن کیفیت تصویر HD انجام می‌شوند.

سونی به PJ۵۰V دو بلندگوی استریو افزوده است بنابراین امکان فیلم‌برداری با صدای زنده و استریو را دارد. این دوربین به پورت mini HDMI برای اتصال به تلویزیون مجهز است و میکروفونی برای صدابرداری از محیط دارد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

HDR-PJ50V دوربین استثنائی سونی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      فوق العاده است......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج