۶۹۲۰۶۴
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

نظارت دقیق و مستمر بر بازار شب عید

معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف گفت:به منظور جلوگیری از تخلفات گران فروشی و کم فروشی ،هزار و ۴۷۰ بازرس اصناف در سراسر کشور بازار شب عید را رصد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: هوشیار فقیهی معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص وضعیت بازار شب عید و نظارت بر بازار گفت: در حال حاضر ۱۴۷۰ بازرس اصناف در کل کشور داریم و با توجه به حساسیت بازرسی برای اصناف از منابع دیگر تامین بودجه کرده ایم و ۴۰۰ نفر نیرو نیز از تعزیرات کمک خواهند کرد.

فقیهی ادامه داد :بر اساس ابلاغیه اتاق اصناف مقرر شده در حوزه کالا و خدماتی که اصناف ارائه می دهند افزایش قیمتی تا پایان فروردین صورت نگیرد.

وی تصریح کرد:در شرایط فعلی مردم با آگاهی علاوه بر قیمت مناسب ،کیفیت کالا را نیز مدنظر دارند و در تمامی دنیا محور رسیدگی به شکایات، مردم هستند .

معاون اتاق اصناف گفت:در بخش خصوصی عرضه و تقاضا قیمت ها را مشخص می کند در حوزه عرضه به ازای هر ۲۷ متقاضی ، یک واحد صنفی داریم که رقابت را ایجاد می کند.

وی درباره موضوع پس گرفتن کالاها در کشور گفت: ما نیازمند توسعه در حوزه اصناف هستیم و باید این عبارت که جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود از اصناف به تدریج حذف گردد.

رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در خصوص نظارت بر بازار گفت : ما در این مدت طی ده روز ۱۷هزار پرونده شکایت داشتیم که ۱۴ هزار در حوزه صنفی است و تا ۱۵ فروردین با ۱۰۰۰ نفر به بازرسی و نظارت در این حوزه می پردازیم .

وی ادامه داد:بیشترین رصد ما بر روی پرونده های صنفی اعم از گرانفروشی و کم فروشی و عدم ارائه فاکتور است. برخورد ما طبق قانون مشخص است و در این راستا در استان اصفهان ۴ واحد صنفی پلمپ شد.

رایگانی افزود:سازمان تعزیرات مرجع قیمت گذاری نیست و مرجع نظارتی محسوب می شود و از طریق گزارشاتی که از مردم دریافت می کنیم در کنار بازرسی ها نظارت می کنیم به طور مثال مردم از قیمت های ارائه شده در بعضی از واحدهای صنفی در فرودگاه امام شکایت داشتند که پیگیری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندوشن

      بیشتر به شوخی ومسخره کردن مردم شبیه هه چون الان مرغ باید 8700 بخریم

    • بدون نام

      چرت و پرت است.

    • بدون نام

      مرغ شد نه هزار تومان!!!

    • بدون نام

      مدیران نادان= مردمان آواره

    • بدون نام

      ان کالا های که درعرض یک ماه خودسرانه ویابا اجازه گران شده چی؟باورکنید ۱۰۰هزاربازرس هم کاری ازپیش نمی‌برند لطفاً حقوق اضافه کار بارزس هارا ازخزانه دولت برنامه ریزی نفرمایید

    • بدون نام

      چه نظارتی؟
      پرتغال کیلویی 4000 تومن کیوی5000سیب4500دارن میفروشن.
      لطفا رسیدگی کنید؟

    • بدون نام

      دستفروشان هفت حوض نارمک درآمد بالایی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج