۶۹۲۰۸۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تابش: کاری به محرومیت پرسپولیسی‌ها نداریم

 ماجراي جباروف و مسلمان با سپاهان همچنان ادامه دارد.

وبسایت روزنامه گل: ماجراي جباروف و مسلمان با سپاهان همچنان ادامه دارد. اطرافيان اين دو بازيكن مدعي هستند كه سپاهاني‌ها با آنها مذاكره كردند اما مديرعامل سپاهان قويا اين ماجرا را تكذيب مي‌كند. اما از سوي ديگر اطرافيان سپاهان هم مدعي هستند كه باشگاه فصل آينده بين جباروف و مسلمان يكي را جذب خواهد كرد. حتي پرسپوليسي‌ها مدعي شدند كه نماينده سپاهان در مشهد با مسلمان مذاكره كرده است و خود مسلمان هم به هم‌تيمي‌هايش گفته كه با دو ميليارد به سپاهان مي‌رود. با تابش درخصوص تمام اين حواشي صحبت كرديم.


سپاهان در ليگ مي‌ماند يا سقوط مي‌كند؟


(خنده). اين از آن حرف‌هايي بود كه زديد! ما فكرش را هم نمي‌كنيم. اصلا سقوط براي ما معنا ندارد. ما به فكر بالا آمدن در جدول هستيم.


چرا سپاهان طي اين چند سال اخير به چنين وضعيتي دچار شده است؟


يك مقدار ساختارشكني كرديم و همين قضيه كارمان را سخت كرد. در ظرف شش، هفت سال گذشته، شش، هفت مديرعامل عوض شدند و شش، هفت سرمربي در سپاهان مشغول به كار شدند. دو سال پيش هم ۸۰ درصد ساختار تيم را عوض كرديم. در فوتبال دنيا هم يك باشگاه اين همه عدم ثبات و تغييرات داشته باشد، از هم مي‌پاشد. هر باشگاهي جز سپاهان بود، تا الان نابود شده بود.


خود شما از قديمي‌هاي سپاهان هستيد. قبول داريد كه در اين چند سال اخير تماشاگران براي باشگاه تصميم مي‌گيرند؟


من هم صاحب امتياز باشگاه بودم و براي سپاهان بازي كردم، مربيگري و مديريت هم كرده‌ام. مطمئن باشيد از اين به بعد شرايط بهتر مي‌شود. انتظار از ما بالاست و چون باشگاه بزرگي هستيم، بايد در يك مسير درست قرار بگيريم. ما فقط در فوتبال مشكل داشتيم. هفتاد، هشتاد تيم در رده‌هاي بانوان و آقايان داريم كه همه آنها موفق بودند. اما چون تيم فوتبال بزرگسالان ويترين باشگاه سپاهان است، همه اين تيم را مي‌بينند و موفقيت اين تيم براي‌شان مهم است. اينطوري نيست كه تماشاگران براي ما تصميم بگيرند اگر قبلا چنين بوده، من نمي‌دانم. از اين به بعد كميته فني مثل سابق صوري نيست. الان كميته فني‌اي داريم كه كارايي بالايي دارد و تصميمات اين كميته در نظر گرفته مي‌شود. شايد پيش از اين برخي تصميمات تحت‌تاثير تماشاگران بوده، اما از اين به بعد اين گونه نيست.

ماجراي مسلمان و جباروف يكي از مسايلي است كه از سوي باشگاه سپاهان در حال تاييد و تكذيب شدن است. اگر با آنها مذاكره كرده باشيد هم طبق قانون فيفا مشكلي ندارد. بهتر نيست شفاف اين ماجرا را عنوان كنيد؟


مشكل اينجاست كه بد عنوان شده است. نه ما با جباروف مذاكره كرده‌ايم و نه با مسلمان. هر دوي آنها بازيكنان خوبي هستند اما مذاكره با آنها را تكذيب مي‌كنيم. ما بازيكنان ليگ‌برتري زيادي را رصد كرده‌ايم اما با اين دو بازيكن مذاكره‌اي نداشتيم.


همان طور كه گفتم اگر مذاكره‌ هم كرده باشيد، ايرادي ندارد...


مقررات چنين اجازه‌اي را به ما مي دهد. اما عرف در كشور ما اين‌گونه نيست و ما هم عرف و قوانين را رعايت كرديم. اگر كسي با بازيكن سپاهان مذاكره كند، ما ناراحت مي‌شويم. پس براي ديگران هم اين احترام را قايل هستيم و با بازيكنان‌شان مذاكره نمي‌كنيم.


اما جباروف در سپاهان بازي كرده و خودش دوست دارد دوباره به اصفهان برگردد.


دوست داشتن يك بحثي است و مذاكره بحث ديگر. جباروف نيم‌فصل براي ما بازي كرد و ما از او راضي بوديم. اما اينكه با جباروف يا مسلمان صحبت كرده باشيم، صحت ندارد. با مسلمان در مشهد مذاكره‌اي نداشتيم و نمي‌دانم مبلغ دو ميليارد از كجا آمده؟


با كاميابي‌نيا چطور؟


خدا شاهد است كه هيچ مذاكره‌اي با كاميابي‌نيا نداشتيم و اين مبلغ‌هايي كه عنوان مي‌كنند، صحت ندارد. ما در حال رصد كردن چند بازيكن خارجي هستيم و شايد فقط دو بازيكن ليگ برتري جذب كنيم. اين را هم بگويم كه باشگاه سپاهان هيچ نماينده يا واسطه‌اي براي مذاكره با بازيكنان ندارد. در فصل نقل و انتقالات خودم شخصا و به طور مستقيم با بازيكناني كه بخواهيم مذاكره مي‌كنم چون هم بازيكن بود، هم مربي و هم مدير. ضمنا بلد هستم با بازيكن چطور صحبت كنم.


پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس بسته است. بهتر نيست كه با بازيكنان اين باشگاه مذاكره نكنيد... مثل تراكتور كه با بازيكنانش ديگر تيم‌ها مذاكره نكردند.


با كمال شهامت مي‌گويم اگر بازيكني از پرسپوليس را بخواهيم و قراردادش تمام شده باشد و خودش و ما تمايل داشته باشيم، مذاكره مي‌كنيم و كاري به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس نداريم. اما با جباروف و مسلمان مذاكره نكرديم.


اما مدير برنامه‌هاي جباروف اعلام كرده كه با او صحبت‌هايي شده است.


جباروف بازيكن حرفه‌اي است كه از اخلاق و شرايط فني او راضي بوديم و جدا از جباروف چهار پلي‌ميكر ديگر را مدنظر داريم كه با آنها مذاكراتي داشته‌ايم اما با جباروف نه.


محرم به كادرفني شما اضافه مي‌شود؟


ما صحبتي با محرم نويدكيا نداشته‌ايم اما اگر هركسي بتواند به سپاهان كمك كند، قدمش روي چشم.


راست است كه قلعه‌نويي گزينه اصلي نيمكت سپاهان در فصل آينده است؟


ابراهيم‌زاده خوب كار مي‌كند و سال‌هاست كه او را مي‌شناسيم. از او رضايت داريم و اگر همين روند را ادامه دهد، فصل بعد هم در خدمت او هستيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      خیلی نا.... که چنین حرفی را میزنی.پرسپولیس محرومه و این درست نیست که بازیکن پرسپولیس را بگیرید.هر چند از اصفهانی ها که چند ساله با خریدهای میلیاردی جام ندیدن هر کاری ازشون برمیاد

    • بدون نام

      دمت گرم اقای تابش خیلی بااقتدار و باشهامتی

    • بدون نام

      دمت گرم اقای تابش خیلی بااقتدار و باشهامتی

    • نصف جهان

      همینم درسته مگه اونا مراعات مارو کردن پارسال با شجاع مزاکره کردن و هواییش کردن :/

    • بدون نام

      مثل سگ دروغ میگی آقای تابش!درضمن اینقدر خودتو آدم مثبت نشون نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج