۶۹۲۱۳۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مخالفت برانکو با جدایی علیپور دلیل دارد

برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه اعلام کرده هرگز نباید به علی علیپور اجازه جدایی از جمع سرخپوشان را بدهند و این بازیکن باید در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد.

خبر ورزشی: برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه اعلام کرده هرگز نباید به علی علیپور اجازه جدایی از جمع سرخپوشان را بدهند و این بازیکن باید در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد. این در حالی است که علیپور از باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد همکاری به دست ‌آورده است. آن‌طور که شنیدیم، تیم‌هایی از بلژیک، هلند، روسیه، قطر و... به علیپور که با ۱۷ گل زده، فعلاً آقای گل لیگ است، پیشنهاد داده‌اند با آنها عقد قرارداد کنند اما با توجه به خواسته برانکو، احتمال جدایی این بازیکن ملی‌پوش بسیار کم است.

دلیل برانکو برای مخالفت با جدایی علیپور به احتیاط این مربی و خالی ماندن دستش برمی‌گردد. برانکو حتی حاضر نبود از مهدی طارمی دل بکند اما وقتی مجبور شد، به باشگاه اجازه داد با فروش طارمی با الغرافه، درآمدزایی کنند اما در مورد علیپور، از آنجا که هیچ جانشینی برایش ندارد، امکان دادن مجوز به جدایی‌‌اش نیست.


وقتی طارمی رفت، علیپور توانست جای خالی‌‌اش را پر کند اما حالا شرایط با گذشته فرق می‌کند و در پرسپولیس، هیچ‌کس حتی گادوین منشا نیز نمی‌تواند جای علیپور را پر کند.


در ماه گذشته، حمیدرضا گرشاسبی دست به ابتکار عمل جالبی زد و قرارداد علیپور که با باشگاه پرسپولیس تنها ۳۵۰ میلیون تومان بود را با افزایش دو برابری این رقم مواجه کرد. برای فصل آینده نیز، قرار شده علیپور مثل سایر ستاره‌ها، سقف قرارداد را دریافت کند و در قراردادش، آپشن‌های مختلف از جمله آقای گلی، تعداد بازی، تعداد پاس گل، تأثیرگذاری و پیشرفت تیم در لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز دیده شود که با این شرایط، قطعاً علیپور هم راضی به ماندن در پرسپولیس خواهد شد به خصوص با توجه به این موضوع که حضور او در لیگ ایران نیز باعث دعوتش به تیم ملی شده و از این حیث، هیچ مشکلی نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره طارمی هم تو لنگ بود هر روز از بلژیک وفرانسه واسپانیا پیشنهاد داشت اخرش رفت الغرافه یا رامین که از بارسلون والمپیک مارسی پیشنهاد داشت اخرش با تست رفت تیم دوازدهم بلژیک یه فصل رو نیمکت نشست میگم وجدانن چقدر میگیرین برا بازیکنا تبلیغ وبازار گرمی میکنید؟ ماهانه حساب میکنن یا درصدی باهاتون؟

    • Nasim

      آره خوب بایدم اینو بگی دوست عزیز وقتی تمامی بازیکنای شیشتقلال تو بارسا ورئال توپ زدن بزرگترین اسطورتون جناب فرناز مجیدی دوپینگی پاشو از کشورهای عربی اونورتر نزاشته یا ناصر حجازی اسطوره محمدان بنگلادش بوده تا حالا بازیکنی از کیسه تو بایرن حضور داشته تو لیگ اروپا گلزنی کرده دروازه تیمایی مثل دورتموند و میلان و... باز کرده پس خواهشا ببند زیپ دهنتو کیسه کش جان برو بچسب به فرناز خانوم خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج