۶۹۲۳۳۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حریق در سوله ۲ هزار متریِ جاده خاوران

یک سوله ۲۰۰۰ متری با کاربری کارگاه رنگرزی چوب و مصنوعات چوبی در جاده خاوران دچار حریق شد.

خبرگزاری ایسنا: یک سوله ۲۰۰۰ متری با کاربری کارگاه رنگرزی چوب و مصنوعات چوبی در جاده خاوران دچار حریق شد.

سید جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ۳:۳۶ بامداد امروز در پی تماس واحد آتش نشانی پاکدشت و اعلام نیاز نیروی کمکی برای آتش سوزی گسترده در کارگاه صنعتی در جاده خاوران، ایستگاه ۶۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه حریق در سوله‌ای به وسعت ۲۰۰۰ متر رخ داد، افزود: در این سوله کارگاه رنگرزی چوب و مصنوعات چوبی قرار داشت و از همین رو مقدار زیادی رنگ، تینر، رزین و محصولات تولیدی وجود داشت و هنگامی که آتش نشانان به محل رسیدند سوله کاملا شعله‌ور بود و سقف‌های آن تخریب شدند.

وی افزود: در ضلع شرقی سوله سه دستگاه ساختمان مسکونی سه طبقه و در ضلع غربی نیز سوله دیگری با وسعت ۲۰۰۰ متر با کاربری کابینت سازی و آهنگری قرار داشت و آتش در حال سرایت به آنها بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانی پاکدشت و فرون آباد مشغول عملیات بودند و آتش نشانان تهران نیز به آنها ملحق شدند و آتش به سرعت تحت کنترل درآمد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دود به ساختمان‌های مجاور سرایت کرده بود، گفت: آتش نشانان تهرانی در تخلیه ساکنان ساختمان‌ها نیز شرکت کردند و پس از اینکه از سرایت آتش جلوگیری شد و آتش خاموش شد، محل برای ایمن سازی لکه گیری و بررسی علت و میزان خسارت حادثه در ساعت ۶:۰۵ دقیقه تحویل داده شد و آتش نشانان تهرانی به ایستگاه خود بازگشتند.

وی همچنین گفت: در کارگاه مجاور سوله‌ای که آتش گرفت سیلندرهای گاز و اکسیژن وجود داشت که سرایت آتش به آنها می‌توانست باعث انفجار و بحرانی شدن شرایط شود که خوشبختانه با عملیات مناسب آتش نشانان از این اتفاق جلوگیری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج