جاباما
۶۹۲۵۰۰
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

بازدید از باغ‌وحش برای همه مردم در هر سنی که باشند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا می‌توانند مخلوقات عجیب کره خاکی را از نزدیک ببینند و با سبک زندگی آنها در حیات وحش آشنا شوند.

وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: بازدید از باغ‌وحش برای همه مردم در هر سنی که باشند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا می‌توانند مخلوقات عجیب کره خاکی را از نزدیک ببینند و با سبک زندگی آنها در حیات وحش آشنا شوند.

در همین رابطه، کاربران وب‌سایت بوکینگ از سراسر جهان پیشنهادهای ویژه‌ای برای دوستداران باغ‌وحش دارند که ما در ادامه برایتان نوشته‌ایم. بعلاوه‌‌ی معرفی هر کدام از باغ‌وحش‌ها، هتل‌های نزدیک به آنها نیز معرفی شده‌اند تا بدون وسایل اضافه، فقط کفش‌های راحتی خود را پوشیده و با کیف پول و دوربین روانه این مکان‌های گردشگری بشوید و از دیدن حیواناتی همچون شیر و ببر و فیل از نزدیک هیجان‌زده شوید.

۱- باغ جانورشناسی برلین - شهر برلین

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

در وب‌سایت بوکینک بالغ بر ۸ هزار و ۸۰۰ پیشنهاد بازدید از باغ جانورشناسی برلین وجود دارد. این قدیمی‌ترین باغ‌وحش آلمان و یکی از مشهورترین باغ‌وحش‌های جهان است. شهرت بین‌المللی این باغ برای نمایش‌های حیوانی و نحوه غذا دادن به حیوانات آن است.

باغ‌وحش برلین در سال ۱۸۴۴ میلادی گشایش یافت و طیف گسترده‌ای از گونه‌های جانوری را در آن می‌توان یافت.

محل اقامت : در ایستگاه Zoologischer Garten، هتل ۲۵ ساعته بیکینی برلین واقع شده است که تا باغ‌وحش دو دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق‌های این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از اتاق‌ها می‌توان مرکز شهر یا باغ‌وحش را تماشا کرد.

این هتل سونایی دارد که چشم‌انداز آن باغ جانورشناسی است. همچنین در طبقه دهم هتل رستورانی قرار دارد که غذاهای شرقی و آسیایی سرو می‌کند.

۲- باغ‌وحش سن‌دیه‌گو - سن‌دیه‌گو

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

باغ‌وحش سن‌دیه‌گو بیش از یکصد سال قدمت دارد و از سال ۱۹۵۸ میلادی که فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون جوایز گوناگونی در رابطه با حرفه خود دریافت کرده است. این باغ‌وحش، گونه‌های مختلفی از حیوانات را در فضای باز نگهداری می‌کند.

پارک سافاری باغ‌وحش سن‌دیه‌گو از جمله جاذبه‌های گردشگری است که ماجراجوها نباید آن را از دست بدهند. به این خاطر که می‌توانید در چادرهای مستقر در این پارک اقامت داشته باشید و شب به همراه دیگر مسافران، گرد آتش جمع شده و از موسیقی و غذا لذت ببرید.

محل اقامت: در حاشیه غربی پارک بالبوا و در فاصله حدود ۸۰۰ متری از باغ‌وحش سن‌دیه‌گو، مسافرخانه‌ای قرار دارد که سوئیت‌های شخصی با امکانات و آشپزخانه کرایه می‌دهد.

۳- باغ‌وحش تارونگا - سیدنی، استرالیا

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

باغ‌وحش تارونگا در بندر سیدنی محل زندگی بیش از ۴ هزار حیوان است که گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از حیوانات از تفریحات و جشنواره‌های داخل باغ‌وحش نیز استفاده کرده و لذت ببرند. از جمله می‌توان به کار کردن در قفس حیوانات، گردش هوایی با ماشین‌های برقی در اسکای سافاری، پیاده‌روی در جنگل یا کشف جنگل لِمور اشاره کرد.

محل اقامت: Cremorne Point Manor در کرانه شمالی سیدنی واقع شده است و یک هتل تمیز با امکانات مدرن و سیستم تهویه هوا در هر اتاق پذیرای مهمان‌هاست. فاصله این هتل با باغ‌وحش کمتر از ۳ کیلومتر است و می‌توانید از راه دریایی در عرض چند دقیقه از هتل به پارک برسید.

۴- باغ‌وحش سنگاپور - سنگاپور

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

باغ‌وحش سنگاپور شهره جهانی دارد و در وب‌سایت بوکینگ بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران مختلف جهانی توصیه و پیشنهاد شده است. این باغ‌وحش در یک جنگل بارانی قرار دارد و از سال ۱۹۷۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به تماشای این باغ‌وحش می‌آیند. فعالیت‌ها و امکانات ویژه این پارک، همچون صرف صبحانه در کنار اورانگوتان‌ها باعث شده تا تجربه‌ای ماندگار برای بازدیدکننده‌ها برجا بماند.

محل اقامت: تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از مرکز خرید Orchard Road، یک هتل شیک و زیبا موسوم به Quincy با امکانات عالی واقع شده است که اتاق‌های آن چشم‌اندازی وسیعی به شهر دارد. در طبقه ۱۲ این هتل استخری شیشه‌ای قرار دارد که با تغییر رنگ‌ لامپ‌های LED جاذبه ویژه‌ای به آن بخشیده است.

۵- باغ‌های جانورشناسی وارتسلاف - شهر وارتسلاف در جنوب غربی لهستان

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

در کرانه رود Oder، شهر بسیار زیبای وارتسلاف باغ‌وحشی قرار دارد که بسیاری از گردشگران بین‌المللی بیش از ۱۰ هزار بار بازدید از آن را توصیه کرده‌اند. این باغ‌وحش قدیمی در لهستان طیف گسترده‌ای از حیوانات را در خود جای داده است.

باغ‌وحش وارتسلاف در سال ۱۸۶۵ میلادی گشایش یافت و یکی از مشهورترین و پربازدیدترین باغ‌وحش‌های سراسر اروپا بشمار می‌رود. گردشگران می‌توانند سوار اسب‌های پاکوتاه بشوند، به حیوانات غذا بدهند یا در تفریحات مهیا شده در این مکان به شادی و خوشگذرانی بپردازند.

محل اقامت: هتل انگور در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری از این باغ واقع شده است و در قرن ۱۹ میلادی یک ویلای بزرگ با استخری در داخل ساختمان بوده است. دکوراسیون این عمارت بسیار دیدنی است و اتاق‌های آن چشم‌اندازی به پارک Szczytnicki دارند

۶- باغ‌وحش وین - وین، اتریش

بهترین باغ‌وحش‌های جهان و هتل‌های نزدیک آن‌ها

باغ‌وحش وین با نام محلی Tiergarten Schönbrunn در سال ۱۷۵۲ میلادی ساخته شده است. قدیمی‌ترین باغ‌وحش جهان در کنار قصر Schönbrunn واقع شده است که جزو میراث جهانی یونسکو بشمار می‌رود. گردشگران می‌توانند در این باغ پانداهای بزرگ و دوست‌داشتنی را از نزدیک ببینند و در مورد حیوانات مختلف و نحوه نگهداری آنها اطلاعات وسیعی کسب کنند.

محل اقامت : با برخورداری از یک رستوران عالی و باغ خصوصی، مهمان‌خانه امپراتور فرانسیس ژوسف در حال حاضر یک هتل ۴ ستاره است. از هتل تا باغ‌وحش فقط ۱۰ دقیقه پیاده راه است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج