جاباما
۶۹۲۷۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راه آهن هم با سوء مدیریت به انتهای خط رسید

کاپیتان سابق تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: اگر راه آهن امروز محکوم به سقوطی زودهنگام به لیگ دسته دوم شده، حاصل تصمیمات غیر کارشناسانه‌ است.

خبرگزاری مهر: به نظر می‌رسد اقبال از تیم های قدیمی، ریشه دار و صاحب مکتب در فوتبال ایران روی برگردانده باشد. بعد از دسته دویی شدن تیمی قدیمی و پر هواداری مثل استقلال اهواز، سقوط قهرمان سابق آسیا به لیگ دسته سوم کشور و خیلی اتفاقات مشابه، حالا شاهد سقوط یکی از قدیمی‌ترین، ریشه دارترین و سازنده‌ترین تیم‌های پایتخت از لیگ یک به لیگ دو هستیم. این اتفاق در حالی افتاد که هنوز ۶ هفته تا پایان مسابقات لیگ دسته اول کشور زمان باقی است. راه آهن آنقدر برای سقوط عجله داشت که حتی منتظر سوت پایان لیگ یک هم نشد.

در همین رابطه احمد تقوی کاپیتان سابق تیم فوتبال راه آهن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروزِ راه آهن را می شد از گذشته پیش بینی کرد. راه آهن امروز به سرنوشتی دچار شده که حاصل سوء مدیریت آن در سال های گذشته است. اگر راه آهن امروز محکوم به سقوطی زودهنگام به لیگ دو شده، حاصل تصمیمات غیر کارشناسانه‌ای است که در سال های اخیر برای آن گرفته شده است.

تقوی که سابقه ۱۳ ساله در این باشگاه قدیمی تهرانی را دارد اضافه کرد: متاسفم برای فوتبالی که راه‌آهن باید در آن به چنین سرنوشتی دچار شود. تیمی که ده‌ها بازیکن مطرح را در همه این سال‌ها به فوتبال ایران معرفی کرد. تیمی که شناسنامه فوتبال پایتخت است و شاید حداقل یک نسل از بازیکنان ملی کشورمان از این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شدند.

وی اضافه کرد: سرنوشت امروز راه آهن را در گذشته تذکر داده بودیم. این تیم پیشکسوتان زیادی دارد که سالهاست صدای زنگ خطر به گوششان رسیده است و هشدارهای لازم را داده بودند. اما کو گوش شنوا. هیچ کس راه آهن را ندید و هیچ دلسوزی پیدا نشد به داد این تیم برسد.

کاپیتان سابق راه آهن با بیان این که خیلی از تیم‌های قدیمی تهران مثل وحدت، تهرانجوان، شاهین، هما، کیان و خیلی های دیگر در فوتبال تهران از بین رفتند بیان داشت: فوتبال تهران از ارکان فوتبال ایران است و تاریخ نشان داده که هیچ کجا از کشور مثل تهران و به خصوص مثل جنوب تهران توان سازندگی در این رشته را ندارد. راه آهن در امر سازندگی سردمدار تیم‌های قدیمی تهرانی بود که امروز به لیگ دو سقوط کرد تا فوتبال تهران بی هویت تر از گذشته شود.

تقوی در ادامه بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیات فوتبال تهران کم مسئولیتی ندارند. این دو اداره باید توجه بیشتری به فوتبال تهران داشته باشند. خیلی از سود جویان هستند که از خلاء چنین تیم های سازنده و قدیمی در تهران استفاده می کنند و با تاسیس مدارس فوتبال غیر استاندارد استعدادهای نشکفته در تهران را منحرف می کنند و در نهایت ضربات جبران ناپذیری را به آن وارد می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج