۶۹۲۷۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تغییر زمان خدمات رسانی متروی فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: متروی تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶که همزمان با خریدهای نوروزی بود در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفرهای نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: از سه شنبه ۲۹اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می شود، آغاز حرکت قطارهای خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی متروی تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک متروی تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطارها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج