۶۹۲۸۴۷
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

سال ۹۶، سال موفقی برای برخی بازیکنان و مربیان و تیم های فوتبال ایران بود. در این میان درخشش چند تیم و بازیکن پیش بینی نشده بود. آنها فراتر از آنچه تصور می شد ظاهر شدند و معادلات فوتبال ایران را به هم ریختند.

وبسایت نود: سال ۹۶، سال موفقی برای برخی بازیکنان و مربیان و تیم های فوتبال ایران بود. در این میان درخشش چند تیم و بازیکن پیش بینی نشده بود. آنها فراتر از آنچه تصور می شد ظاهر شدند و معادلات فوتبال ایران را به هم ریختند.

با شش شگفتی ساز مهم سال ۹۶ آشنا شوید، آنهایی که سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشتند؛

وینفرد شفر

نجات دهنده استقلال. روزی که پس از قرار گرفتن استقلال در رتبه شانزدهم جدول علیرضا منصوریان از این تیم کنار رفت خوش‌بین‌ترین هوادار تیم هم دیگر به این فصل امید نداشت. در ادامه آمدن وینفرد شفر هم کسی را هیجان زده نکرد. منتقدان سن او را نشانه رفته بود. پیرمرد آلمانی اما یک معجزه‌گر بود. او استقلال انتهای جدولی را احیا کرد؛ در لیگ تا رتبه سوم بالا آمده است، در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد، دربی برگشت را فتح کرد و در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هم صدرنشین است. کارنامه‌ای درخشان. استقلالی‌ها هم حالا خیالشان از بابت داشتن یک سرمربی موفق راحت است. آمدن شفر را شاید بتوان مهم ترین اتفاق باشگاهی سال ۹۶ دانست.

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

علی علیپور

چه کسی فکر می کرد این بازیکن بدون سروصدا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران قرار بگیرد. علیپور جوان در بهترین سالش، از محرومیت و جدایی مهدی طارمی بهترین استفاده را کرد و با ۱۷ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایران قرار دارد. علیپور در آسیا هم بهترین گلزن قرمزهاست. علیپور در سال ۹۶ حضور در تیم ملی را هم تجربه کرد.

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

حسین حسینی

سال ۹۶ سال شکوفایی این دروازه‌بان بود. حسین حسینی در این فصل جای مهدی رحمتی را در استقلال گرفت. او در لیگ هفدهم موفق شد با ۸۷۲ دقیقه گل نخوردن، رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران را بشکند. حسینی مزد بازیهای خوبش را با دعوت شدن به تیم ملی گرفت. در جدول بازیکنان برتر لیگ بر اساس نمرات گروه آنالیز نود هم حسین حسینی نفر اول است. چه کسی فکر می کرد حسین حسینی در صدر قرار بگیرد؟

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

پارس جنوبی جم

در سالهای اخیر معمولا تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند عاقبت به خیر نشدند به ویژه تیمی که اولین حضور تاریخش را هم تجربه می کند. پارس جنوبی اما با توپ پر وارد لیگ برتر شد. تیمی که از شهر کوچک جم در استان بوشهر به لیگ برتر آمد در ۱۱ هفته ابتدایی نباخت و شش هفته صدرنشین بود. حضور در رتبه ششم بدترین جایگاه پارس جنوبی در تاریخ حضورش در لیگ برتر محسوب می شود! این تیم همچنان شانس آسیایی شدن دارد.

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

خارجی‌های استقلال

هنگامی که مامه تیام، مهاجم ۲۵ ساله سنگالی با استقلال قرارداد بست، تصور می‌شد او هم مثل دیگر خارجی‌هایی است که در این سالها به فوتبال ایران آمدند و رفتند. تیام در سالهای اخیر کم بازی کرده و کم گل زده بود. توپخانه تیام اما به موقع روشن شد. گلهای او در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که استقلال چه مهاجم باکیفیتی خریده است. آیا کسی پیش بینی می کرد این مهاجم در چهار حضورش در لیگ قهرمانان آسیا چهار گل بزند؟ دیگر خارجی موفق استقلال سرورجپاروف بود. او نشان داد بی دلیل دو بار مرد سال آسیا نشده است. از بازیکن با کارنامه ای مثل جپاروف انتظار هم می رفت بازیکن خوبی باشد، سرور اما از انتظارات هم بهتر ظاهر شد.

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

کاوه رضایی

در حالیکه همه برای پیدا کردن موفق ترین لژیونر ایران اخبار سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش را تعقیب می کردند، کاوه رضایی در اولین فصل حضورش در اروپا فوق العاده ظاهر شد. رضایی با پیراهن شارلروا ۱۲ گل در لیگ بلژیک زد و یکی از ستارگان این لیگ لقب گرفت. او دوباره خود را به تیم ملی تحمیل کرد.

۶ شگفتی‌ساز ۹۶

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      شک نکنید اگر منصوریان میماند از شفر بهتر نتیجه میگرفت ایرانی جماعت اجنبی پرست هستند مگه پارسال استقلال با منصوریان بد نتیجه گرفت پارسال هم دربی را برد اینجا اینقدر شفر را بزرگ کردن که انگار شق القمر کرده.اگر به همین منصوریان فرصت میدادن تیم از این هم بهتر نتیجه می گرفت.شفر در جام حذفی هم که به فینال رفته لوک خوش شانس بوده که فقط با یک تیم لیگ برتری بازی کرده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نسوزه

      • بدون نام

        منصوریان رفت تو حاشیه قبول هم نمیکرد یه تاکتیک نداشت بازیکنها تو زمین سرگردان بودن بدنسازی تیم هم که افتضاح ولی قبول نمیکرد دو دستیار عتیقه هم کنارش بود خرمگاه و علی چینی و میک درموت که هیچی حالیشون نبود من خودم طرفدار منصوریان بودم و هستم ولی تا زمانی که چینی و خرمگاه باشن کنارش به هیچ جا نمیرسه سرمربی باید دستیار خوب داشته باشه یکی مثل مجید صالح یا محمدتقوی

      • یاسی

        با منصوریان؟نتیجه؟اره ده سال دیگه

    • هستی

      Kaveh❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      اقایی ک میگی منصوریان خوب بود لطفا ببند اون دهنتو ممنون میشم.پارسال تیم منصوریان قشنگ بازی میکرد؟؟!!کل گلایی ک میزد رویه سانترهای ابراهیمی بود،شش تا از العین خوردیم بس نبود ایا؟؟؟استقلال چرا باید هوادارای کور داشته باشه!!!!!!!اه نظر شر و ور نده دیگه حالمون بد میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژوووون اون شش تایی رو خوب اومدی خخخخ ششتقلال

      • بدون نام

        دقیقا

    • اس اس جونمهههه

      لنگیا پماد بدم؟
      کلا از شش تا شگفتی چهار تاش واسه سرورتونهههههههه
      سوراخاااااااا :)
      نکنه اینا اصلیا نیست و می خواین سورپرایزمون کنییییییییییییییین؟
      سورپراااااااااااااااااااااااااااااااااااااایز!!!!!!!

    • بدون نام

      آقا همش که شد اس دق لال!!!باشه بابا شما خوبید اصلا اس دق لالو اسمشو تو خوبها بنویسید بقیه تیم ها هم تو بد ها ۶تا هم ضربدر بزنید براشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا با مزه هر هرررررر

    • بدون نام

      منصوریان همون پارسال که نتیجه گرفت هم از ضعف بقیه تیمها بود وگرنه استقلال اصلا بازی نمیکرد دوسال با منصوریان از فوتبال زده شدیم چه میگید شما بابا.

    • بدون نام

      خب حالا شانسی چندتا بازی شفر برده
      منصوریان بهتره ولی کیسه درک نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج