جاباما
۶۹۴۱۵۸
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

انگلیس: می‌توانیم بدون آمریکا برجام را زنده نگه داریم

بوریس جانسون: در صورت خروج آمریکا این توافق ارزش کمتری خواهد داشت و کار با آن دشوارتر خواهد شد، اما می‌توان بدون آمریکا برجام را نجات داد. البته رسیدن به این هدف بسیار سخت است.

ایران آنلاین: بوریس جانسون: در صورت خروج آمریکا این توافق ارزش کمتری خواهد داشت و کار با آن دشوارتر خواهد شد، اما می‌توان بدون آمریکا برجام را نجات داد. البته رسیدن به این هدف بسیار سخت است

بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان این کشور گفت اتحادیه اروپا ممکن است بتواند در صورت خروج ترامپ از برجام، این توافق را زنده نگاه دارد.

به نوشته گاردین وی علی‌رغم این اضافه کرد: «در صورت خروج آمریکا این توافق ارزش کمتری خواهد داشت و کار با آن دشوارتر خواهد شد، اما می‌توان بدون آمریکا برجام را نجات داد. البته رسیدن به این هدف بسیار سخت است».

در همین حال، گاردین گزارش داده اتحادیه اروپا در در حال بررسی امکان فراهم کردن دسترسی به خطوط اعتباری اضطراری و حمایت‌های مالی از شرکت‌های خواستار تجارت با ایران، در صورت خروج آمریکا از برجام است. مطابق این گزارش، وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست این هفته در بروکسل درباره برنامه‌های اقتضائی برای خروج احتمالی آمریکا از برجام بحث کردند.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده است چنانچه اروپا با اصلاح برجام موافقت نکند، دولتش دیگر به این توافق پایبند نخواهند ماند. این در حالی است که سران لندن، آلمان و فرانسه شب گذشته در بیانیه ای خواستار حفظ برجام و پایبندی همه طرفها به این توافق شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زرشک!!!

    • بدون نام

      احسنت به تو ،خیلی زرنگی ،تحریما باشه فقط ایران به تعهدات عمل کنه.

    • بدون نام

      اینها همش سیاست امریکاست که با همدستی اروپا ایران را پا در هوا نگه دارد ، از یک طرف تحریم می کنند و از طرف دیگر با فشار تمدید نکردن برجام هیچ تاجر عاقلی در ایران سرمایه گذاری نمی کند و عملا برجام کارایی خود را ااز دست داده و بهترین گزینه خروج از برجام است ،
      چه لزومی دارد ، در این برهه واردات ایران چوب بستنی ، سنگ پا و امثال کالاهایی باشد که امکان تولید داخل داریم
      ....

      پاسخ ها

      • هموطن

        نادانی عده ایی مثل تو که واردات ایران را فقط چوب بستنی وسنگ پا میدانند باعث شده که امریکا شارژتر بشه وفکر کنه که در ایران خیلیها به قدرت کشورشان ایمان ندارند! تو هواپیما را نمیبینی بعد چوب بستنی را مثال میزنی!؟ قراردادهای پتروشیمی وخودروسازی وصنعت را در پسا برجام نمیبینی بعد سنگ پا میبینی!!؟ بابا شما عجب سنگ پاهایی هستید واقعا

      • بدون نام

        درسته این بی سر و پا ها انگل های فاسد و کثیفی هستند که می خواهند همچنان ایران را گول بزنند ما عمل کنیم انها خیر . به حرف این فاسدان روزگار نباید گوش کنیم از برجام خارج شیم و دنبال سلاح هسته ای هم باشیم ما در اینده وارد جنگ خواهیم شد انها با خفت شکست خواهند خورد این وعده خدا است ما پیروزیم انها شکست بخورند دست به سلاح هسته ای خواهند برد پس باید ما هم داشته باشیم به عنوان باز دارنده که هیچ غلطتی نتوانند بکنند.

    • بدون نام

      کل اقتصاد تو دست آمریکاست هرچی تحریم اون میکنه بعد شما کجاش نگه میدارین سایشو

    • بدون نام

      مو بور روباه صفت.

    • ...

      باید از برجام خارج شویم.

    • بدون نام

      بدون امریکا هم می شود نفس کشید،اگر امریکا قصد خروج داشته باشد حتماً بصورت قانونی باشد چون ورودش هم قانونی بوده است،باید بصورت یک تشریفات خاص انجام گیرد تا بصورت یک سند باقی بماند.

    • بدون نام

      آره راست میگه میتونه برجام را سرپا نگه داره چون قرار نیست که اونها هزینه ای پرداخت کنند و این ایران هست که همه چیز را از دست داده و شما هم از اول ساستتان همین بوده که با این کار هم صنعت هسته ای را از بین بردید و هم چیزی عاید ایران نشد و حالا هم از این موقعیت دارید حداکثر استفاده را میکنید

    • بدون نام

      بمب هسته ای رو از دست دادیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج