جاباما
۶۹۴۱۶۸
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تب قیمت میوه در ایام نوروز بالا رفت

در فاصله چند روز مانده تا پایان سال و اوایل سال جدید، بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده و قیمت برخی اقلام با افزایش نسبی همراه است.

باشگاه خبرنگاران جوان: در فاصله چند روز مانده تا پایان سال و اوایل سال جدید رفت و آمد در بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده و قیمت برخی اقلام با نوساناتی در بازار روبروست.

درایام نوروز همچنان بازار میوه و تره بار از رونق نسبی برخوردار است که در برخی مواقع افزایش تقاضا منجر به تحولات قیمت ها می شود.

بررسی بازار میوه و تره بار نشان می دهد که در حال حاضر قیمت هر کیلو پرتقال ۲هزارو۸۰۰ تا ۴هزار تومان، سیب ۳تا ۶هزار تومان،موز ۷هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان،کیوی ۴ تا ۵هزار و ۵۰۰، خیار ۳هزار و ۸۰۰ تا ۵هزار تومان،توت فرنگی ۱۰ تا ۱۳هزارتومان،نارنگی ۸ تا ۱۱هزار و چغاله بادام ۴۰ تا ۵۰هزار تومان است.

یکی از فروشندگان میوه می گوید: علی رغم فراوانی تولید،قیمت برخی اقلام در روزهای پایانی سال به دلیل افزایش تقاضا و رونق بازار دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گرفت.

حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار کرد: هم اکنون نرخ هر کیلو پرتقال رسمی شمال هزار تا هزار و ۵۰۰،پرتقال تامسون شمال هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۶۰۰، پرتقال جنوب ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، سیب لبنانی هزار و ۱۰۰تا ۲هزار و ۲۰۰، کیوی هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار، موز ۵ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به نرخ سایر میوه ها در میدان افزود: هر کیلو خیار رسمی با نرخ ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰،خیار گلخانه هزار و ۴۰۰ تا ۲هزار، نارنگی بندری ۴ تا ۸ هزار و نارنگی تخم پاکستانی ۳هزار و ۵۰۰ تا ۴هزار و ۵۰۰ در میدان عرضه می شود.

صابری ادامه داد: اکنون نرخ هر کیلو بادمجان دلمه ای هزار و ۵۰۰ تا ۲هزار،بادمجان گلخانه ۲ تا ۲هزار و ۵۰۰، پیاز زرد ۷۰۰ تا هزار ،سیب زمینی ۶۰۰ تا هزار،سیر خشک ۸ تا ۱۱ هزار،کاهو رسمی ۸۰۰ تا هزار،گوجه فرنگی نو ۷۰۰ تا هزار و ۲۰۰،گوجه فرنگی گلخانه ۲ تا ۲هزار و ۵۰۰،فلفل دلمه سبز هزار تا ۲هزار و فلفل دلمه رنگی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن هزار تا هزار و ۵۰۰ و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) ۸۰۰ تا هزار تومان است.
رییس اتحادیه بارفروشان با اشاره به پیش بینی قیمت میوه در بازار طی روزهای آتی افزود: با توجه به فراوانی بار در میدان پیش بینی می شود که نوسان خاصی در ایام نوروز در بازار میوه رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اطلاعات کاملا غلط هستش قیمت ها پایین تره

    • بدون نام

      اصلا این قیمتها نبوده ما تازه سوم رفتیم بازار بهترین
      میوه باقیمت ارزان خریدیم چرا دروغ چاپ میکنید

    • شهاب

      نه بابا،اینجور نگو مسئولین ناراحت میشن و میگن وقتی تورم پایین هست چطور ممکنه قیمت اجناس هرروز بالاتر بره؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج