۶۹۴۷۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حذف ۵ جودوکار جوان ایران در کاپ آزاد آلمان

در دومین روز از رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن، تیم جوانان ایران توسط ملک زاده و قلی پور به دو نشان برنز رسید و ۵ جودوکار دیگر ایران نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

خبرگزاری ایسنا: در دومین روز از رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن، تیم جوانان ایران توسط ملک زاده و قلی پور به دو نشان برنز رسید و ۵ جودوکار دیگر ایران نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

رقابت‌های جودو کاپ آزاد برمن امروز(یکشنبه) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان و با شرکت ۴۱۰ جودوکار از ۱۸کشور به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای ۶۰کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم به ۲نشان برنز رسیدند.

در جدول۶۴ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم علی قلی پور ابتدا حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و پس از پیروزی برابر حریف هلندی جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاقها به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت، مجید بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم و در حضور ۱۸جودوکار، حمید رضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست، جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت و در ادامه و در مبارزه ای نزدیک مغلوب دیگر جودوکار آلمانی شد و از رسیدن به فینال بازماند. ملک زاده در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

قاسم باغچقی در جدول ۴۵نفره وزن منهای ۹۰کیلوگرم ابتدا حریف آلمانی را از پیش رو برداشت و با ۲ پیروزی برابر جودوکارانی از هلند و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیو و با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و با یک پیروزی و یک شکست در جای هفتم قرار گرفت.

ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای ۶۶کیلوگرم در کشورمان در جدول ۷۴ نفرهاین وزن، پس از پیروزی برابر نماینده کشور میزبان، حریف انگلستانی خود را از پیش رو برداشت و سپس نماینده دانمارک را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان راهی جدول شانس مجدد شد و در ادامه نتیجه را به جودوکار لتونی واگذار کرد و به عنوان هفتم بسنده کرد.

در وزن منهای ۷۳کیلوگرم، امین کامیاب در گام نخست جودوکار بلژیکی را از پیش رو برداشت و سپس برابر حریف هلندی به برتری رسید و با قبول شکست برابر نماینده هلند از دور رقابتها کنار رفت، در این وزن ۸۴ جودوکار حضور داشتند.

در وزن منهای ۱۰۰کیلوگرم در شرایطی ۶۵ جودوکار حضور داشتند که علی پرهیزکار در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت.
به گزارش ایسنا، تیم ۶ نفره جودو نوجوانان ایران نیز با یک مدال برنز توسط محمد مهدی راستگر در وزن ۹۰+ کیلوگرم به کار خود پایان داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج