۶۹۵۱۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپلو، سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهد شد؟

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی که با توافقی دو جانبه از باشگاه چینی جیانگسو سانینگ کنار گذاشته شد، نامزد اصلی هدایت ایتالیاست.

ورزش سه: فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی که با توافقی دو جانبه از باشگاه چینی جیانگسو سانینگ کنار گذاشته شد، نامزد اصلی هدایت ایتالیاست.

کاپلو از ژوئن ۲۰۱۷ سرمربی این تیم چینی بوده است و حالا کاسمین اولاریو رومانیایی که قراردادی ۳ ساله با جیانگسو سانینگ امضا کرده است، جایگزین کاپلو خواهد شد.کاپلو در فصل جدید لیگ چین عملکرد موفقی نداشته و تیمش از ۳ بازی اول با گرفتن تنها ۳ امتیاز، در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، حالا از کاپلو به عنوان یکی از گزینه ای هدایت تیم ملی ایتالیا نام برده شده و این سرمربی پرافتخار می تواند به زودی سرمربی آتزوری لقب گیرد.

اگرچه در حال حاضر دی بیاجیو به طور موقت سرمربی تیم ملی ایتالیاست، اما بعید است این همکاری ادامه داشته باشد و احتمالا یک سرمربی بزرگ جانشین او خواهد شد.

البته به جز کاپلو نام هایی چون روبرتو مانچینی سرمربی فعلی سنت پترزبورگ، آنتونیو کونته، کلودیو رانیری که در حال حاضر سرمربی باشگاه فرانسوی نانت است و کارلو آنچلوتی که پس از اخراج بایرن مونیخ بیکار بوده نیز به عنوان دیگر گزینه ها مطرح شده است اما به نظر می رسد کاپلو از شانس مناسبی برخوردار بوده و ممکن است به زودی هدایت لاجرودی پوشان را بر عهده گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج