جاباما
۶۹۵۱۸۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کوچک ترین موبایل ۶ اینچی جهان معرفی شد

گوشی شارپ آکواس اس ۳ (Sharp Aquos S۳) با نمایشگر کم‌حاشیه ۶ اینچی معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی شارپ آکواس اس ۳ را بررسی می‌کنیم.

گجت نیوز: گوشی شارپ آکواس اس ۳ (Sharp Aquos S۳) با نمایشگر کم‌حاشیه ۶ اینچی معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی شارپ آکواس اس ۳ را بررسی می‌کنیم.

پیش‌تر منابع مطلع از معرفی گوشی شارپ آکواس اس ۳ در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) خبر داده بودند، ولی حالا این تلفن هوشمند کمی زودتر پیش روی همگان قرار گرفته است.

کوچک ترین موبایل 6 اینچی جهان معرفی شد

شارپ می‌گوید آکواس S3، کوچک‌ترین موبایل 6 اینچی جهان با ابعاد 148.2 در 74.2 میلی‌متر است. در این صورت، اندازه دستگاه در حدود 3.5 میلی‌متر کوتاه‌تر و 1.2 میلی‌متر باریک‌تر از ال جی V30 خواهد بود.

نمایشگر 6 اینچی و IPS LCD این تلفن هوشمند با وضوح 1080×2160 و ابعاد 18:9 تولید شده و در بخش بالایی آن می‌توان همانند آیفون ایکس اپل، یک بریدگی کوچک را پیدا کرد. نسبت کنتراست صفحه نیز برابر 1500:1 و حداکثر شدت روشنایی آن 550 نیت است.

برای ثبت تصاویر، سازندگان از دوربین دوگانه پشتی 12+13 مگاپیکسلی (یکی عریض و دیگری تله فوتو) بهره برده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را هم در بریدگی بالای صفحه گنجانده‌اند. سنسور عریض در دوبین دوگانه این گوشی، پیکسل‌هایی با اندازه 1.4 میکرومتر و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.75 دارد. همراه با این دوربین، سنسور تله فوتو با بهره‌گیری از قابلیت زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی، ثبت تصاویر پرتره را امکان‌پذیر خواهد کرد.

در نهایت، تراشه اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با گوشی جدید شارپ می‌توان به باتری 3 هزار و 200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری شارژ سریع کوالکام، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری "Smile UX" اشاره کرد.

فروش گوشی شارپ آکواس اس 3 از یکم آوریل (دوازدهم فروردین) با قیمت تقریبی 412 دلار در تایوان آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج