جاباما
۶۹۵۱۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی آیپد جدید اپل با پشتیبانی از قلم هوشمند

آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل با ویژگی‌های متمرکز آموزشی معرفی شد. این آیپد یکی ارزان‌ترین تبلت های قدرتمند حال حاضر بازار است که از قلم هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت آیپد جدید اپل آشنا شوید.

گچت نیوز: آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل با ویژگی‌های متمرکز آموزشی معرفی شد. این آیپد یکی ارزان‌ترین تبلت های قدرتمند حال حاضر بازار است که از قلم هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت آیپد جدید اپل آشنا شوید.

کمپانی اپل هم اکنون میزبان یک کنفرانس خبری در دبیرستانی به نام Lane Tech College Prep، به عنوان بزرگترین دبیرستان شیکاگو است. در این رویداد خبری که به ارائه امکانات متمرکز آموزشی اختصاص یافته، این کمپانی از یک تبلت ارزان قیمت خانواده آیپد خود پرده برداری کرد.

معرفی آیپد جدید اپل با پشتیبانی از قلم هوشمند

تیم کوک مدیرعامل اپل در نطق اصلی این رویداد عنوان کرد:

دیوایس های مک و آیپدها برای همه چیز، از موسیقی گرفته تا رباتیک پیشرفته در مدارس مختلفی توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو مهم است که دسترسی کاربران را به خرید آیپدها به عنوان دیوایس های ثانویه، آسوده‌تر کنیم.

معرفی آیپد جدید اپل با پشتیبانی از قلم هوشمند

آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل که در این رویداد معرفی شد، از قلم هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید به صورت جداگانه آن را با قیمت ۹۹ دلار خریداری کنید. این آیپد، پاسخ اپل به کروم بوک گوگل است که به لطف قیمت ارزان این دسته از محصولات، به مرور زمان در حال نفوذ بیشتری در مدارس مختلف سراسر جهان است. شاید دیوایس های اپل در خود آمریکا بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، اما کروم بوک ها اینک در بسیاری از کشورها به محبوبیت رسیده‌اند.

اپل با ارائه امکاناتی هوشمندانه به معلمان اجازه می‌دهد تا گزارش‌ها را به صورت مستقیم در اپلیکیشن Pages وارد کنند. خبر خوب این که اپل متعهد شده تا نسخه جدید اپلیکیشن‌هایی نظیر Pages، Numbers و Keynote از قلم هوشمند اپل پشتیبانی کنند. علاوه بر ویژگی‌های متمرکز آموزشی، اپل همچنین برخی از قابلیت‌های واقعیت افزوده آیپد ۹.۷ اینچی جدید خود را نیز به روز رسانی کرده است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه Forggipedia‌ اشاره کرد که به دانش آموزان اجازه می‌دهد به صورت مجازی و با استفاده از Apple Pencil، بدن یک قورباغه را کالبد شکافی کنند.

یک دوربین فیس تایم HD در قسمت جلویی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD بر روی قاب پشتی آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل نقش بسته است. نمایشگر ۹.۷ اینچی آن از نوع رتینا بوده و یک تاچ آی دی نیز در زیر آن تعبیه شده است. تراشه قدرتمند A۱۰ Fusion در زیر قاب این تبلت دانش آموزی جای خوش کرده و از اتصال اینترنت LTE تا سرعت حداکثری ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌شود. در انتها می‌توان به عمر باتری ۹ ساعته‌ی تبلت جدید اپل اشاره کرد.


قیمت آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل

آیپد جدید اپل قرار است برای مدارس با قیمت 299 دلار و برای مشتریان عادی نیز با قیمت 329 دلار به فروش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج