جاباما
۶۹۵۱۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هواوی میت آر اس پورشه دیزاین معرفی شد

گوشی موبایل هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Porsche Design Huawei Mate RS) همراه با دوربین سه گانه ۴۰ مگاپیکسلی و دو اسکنر اثر انگشت که یکی از آنها درون نمایشگر قرار داده شده معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و زمان عرضه گوشی لوکس جدید هواوی آشنا شوید.

گجت نیوز: گوشی موبایل هواوی میت آر اس پورشه دیزاین (Porsche Design Huawei Mate RS) همراه با دوربین سه گانه ۴۰ مگاپیکسلی و دو اسکنر اثر انگشت که یکی از آنها درون نمایشگر قرار داده شده معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و زمان عرضه گوشی لوکس جدید هواوی آشنا شوید.

کمپانی هواوی امروز در کنار معرفی گوشی های خانواده هواوی پی ۲۰ ، از یک گوشی لوکس و جذاب دیگر به نام هواوی میت آر اس پورشه دیزاین نیز پرده برداری کرد. میت RS با بهره‌گیری از سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده در مدل پی ۲۰ پرو، ارائه کننده قابلیت‌های جذاب دیگری نظیر یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر نیز خواهد بود.

هواوی میت آر اس پورشه دیزاین معرفی شد

هواوی موفق شده سنسور اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر را در این گوشی که به صورت محدود قرار است روانه بازار شود تعبیه کند. به نقل از این شرکت چینی، هواوی میت آر اس پورشه دیزاین از اسکنر اثر انگشت دوگانه شامل یک اسکنر درون صفحه که به کاربران اجازه می‌دهد تنها با قرار دادن انگشتان خود بر روی نمایشگر گوشی، قفل صفحه را باز کنند بهره‌مند است.

هواوی میت آر اس پورشه دیزاین

علاوه بر اسکنر اثر انگشت درون صفحه، گوشی Mate RS نخستین گوشی برند هواوی است که از شارژ سریع بیسیم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت حتی در مدل گران قیمت پی 20 پرو نیز وجود ندارد. همچنین به یاد دارید یک گوشی برند هواوی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی در سایت تنا رویت شده بود؟ آن دقیقا میت آر اس بود که حالا رسما توسط شرکت هواوی معرفی شده و ظاهرا این نسخه تنها مختص بازار چین خواهد بود.
هواوی میت آر اس پورشه دیزاین

نسخه ۵۱۲ گیگابایتی مخصوص چین

از دیگر مشخصات گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین می‌توان به یک نمایشگر ۶ اینچی ۲K خمیده از نوع OLED، تراشه کایرین ۹۷۰، دوربین سه گانه برند لایگا با یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و همچنین دو اسپیکر SLS مجهز به تکنولوژی Dolby Atmos‌ اشاره کرد. نیازی به گفتن نیست که این گوشی لوکس در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاوم است.
زمان عرضه هواوی میت آر اس پورشه دیزاین

فروش گوشی هواوی میت آر اس پورشه دیزاین از اواخر فروردین/اوایل اردیبهشت ماه به آغاز خواهد رسید. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است، اما نباید انتظار قیمتی کمتر از 1000 دلار را برای آن داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج