۶۹۷۶۲۷
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

عرب سرخی: روحانی گفتگوی ملی را کلید زد

عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا خود آقای روحانی متولی برگزاری گفت‌وگوی ملی نمی‌شوند، گفت: فعلاً جلساتی برگزار شده است. پیشنهادات آن هم مطرح شده و حتی با طیف‌های مختلف نشست‌‌ها و گفت‌وگوهایی صورت گرفته است. اما به‌هرحال این موضوع چیزی نیست که فکر کنیم با دستور یا فرمان یک نفر انجام می‌پذیرد.

رویداد ۲۴ نوشت: عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا خود آقای روحانی متولی برگزاری گفت‌وگوی ملی نمی‌شوند، گفت: فعلاً جلساتی برگزار شده است. پیشنهادات آن هم مطرح شده و حتی با طیف‌های مختلف نشست‌‌ها و گفت‌وگوهایی صورت گرفته است. اما به‌هرحال این موضوع چیزی نیست که فکر کنیم با دستور یا فرمان یک نفر انجام می‌پذیرد.

عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که چرا خود آقای روحانی متولی برگزاری گفت‌وگوی ملی نمی‌شوند، گفت: فعلاً جلساتی برگزار شده است. پیشنهادات آن هم مطرح شده و حتی با طیف‌های مختلف نشست‌‌ها و گفت‌وگوهایی صورت گرفته است. اما به‌هرحال این موضوع چیزی نیست که فکر کنیم با دستور یا فرمان یک نفر انجام می‌پذیرد.

چندی قبل بود که رهبر انقلاب در سخنانی صراحتاً به بحث عدم وجود عدالت در کشور اشاره کردند و گفتند: «در بحث عدالت کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم.» سخنان رهبر انقلاب نشان‌دهنده این موضوع است که بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، متأسفانه نتوانسته‌ایم آن‌طور که باید و شاید عدالت را در همه ابعاد آن در جامعه برقرار کنیم. رهبری همچنین در سخنانشان از فساد و تبعیض و نگرانی مردم از این موضوع نیز صحبت کردند.

بحث محقق نشدن عدالت با وجود گذشت نزدیک به ۴۰ سال از عمر انقلاب و گسترش فساد در همه سطوح، باعث شد تا به سراغ عرب سرخی برویم و دقایقی را با او به گفت‌وگو بنشینم.

فیض‌الله عرب سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگوی تفصیلی با رویداد۲۴ گفت: نبود عدالت فقط به مباحث اقتصادی برنمی‌گردد. عدم وجود عدالت به سایر بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و خصوصاً سیاسی هم مرتبط است. این فعال سیاسی معتقد است که دادن مناصب و جایگاه‌های سیاسی به برخی از افراد، انتخاب سلیقه‌ای و گزینشی در تعیین صلاحیت‌ها و ... همه و همه نشان‌دهنده بی‌عدالتی در مقوله سیاست است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف زیاده میزنه

    • دیدبان

      ایا این کلید همان کلید قبلی است .که مشکلات اقتصادی .بیکاری .برجام وغیرو را حل کرد .یا کلید دیگری ?

    • علی

      باسلام روحانی باید اول پاسخگوی کلید اولی باشد بعد که پاسخ داد کلید گفتگو راهم بزند فعلا که توی کلید اولی گیرافتاد

    • بدون نام

      دردشما فقط سیاسی
      درد مردم اقتصادی و فرهنگی

      پاسخ ها

      • علی

        عزیزم اگرمردم درد اقتصادی داشتند عملکرد چهارسال اول شیخ حسن راکه دیدند دردور جدید رای نمی دادند والان هم باید برنج خاطره رابا خاطره ای تلخ هشتاد هزارتومان ناقابل خریداری کنند.بنده اصلا مشکل سیاسی ندارم ومانند تمام مردم کشورم مشکل اقتصادی وبیکاری چهارفرزند تحصیل کرده رادارم.خداوند ازکسانی که بدای مردم مشکل درست می کنند وکسانی که می توانند مشکل مردم راحل کنند ونمی کنند نگذرد

    • بدون نام

      این روحانی همش تو کلید و کلید زدن است. به نظرم آرزوی بچه گی آقای روحانی این بوده کلید ساز بشه. چرا نذاشتن به آرزوش برسه ...

    • پیری

      همش مشکل شماگفتگو خب برین گفتگو کنید ماهم بریم ازلحاظ اقتصادی به خدا بگم برین همون قبیل رابخونید من دیگه لال شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج