۶۹۸۲۲۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین وضعیت سوال از روحانی در مجلس

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس آخرین وضعیت ۲ سوال از رئیس جمهور را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ۲ سوال از رئیس جمهور، گفت: هر ۲ سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه یکی از سوالات از رئیس جمهور درباره مشکلات موسسات مالی و اعتباری است که با ۸۵ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است، افزود: سوال دوم از رئیس جمهور در ۵ محور تدوین شده که این سوال با ۱۰۲ امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در توضیح محور‌های سوال دوم از رئیس جمهور، گفت: رکود اقتصادی حاکم در کشور و اینکه چرا سیاست‌های دولت در خروج از رکود مؤثر نبوده، عدم بهبود شرایط بانک‌ها در تبادل با بانک‌های خارجی پس از برجام، موضوع قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش ارزش پول ملی و وضعیت نابسامان بازار ارز و نوسانات قیمت ارز، از جمله محور‌های سوال دوم از رئیس جمهور است.

ابطحی با اشاره به استیضاح وزرای کار، کشاورزی و راه در سال گذشته، اظهار داشت: استیضاح وزرا نشان داد که اراده‌ای برای سوال از رئیس جمهور در مجلس وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت مجلس پس از رای اعتماد مجدد به وزرای راه، کار و کشاورزی وضعیت شکننده‌‌ای است ادامه داد: قطعاً این موضوعات تاثیرات خود را در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خواهد گذاشت و افرادی از این هیئت جای خود را به افراد دیگری خواهند سپرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      بابا دست همتون یه کاست من نمیدونم کی میخوان از حرف الکی دست بردارین

    • بدون نام

      مملکت به باد فنارفت

    • بدون نام

      تمام مشکلات فعلی اقتصادی کشور به خصوص در زمینه ارز ریشه در عدم توجه به تعهدات دولت و بانک مرکزی در حمایت از سپرده های مردم در موسسات مالی و به خصوص موسسه مجاز کاسپین بود که درحالی که این موسسه در ابتدای سال 95 با امضای شخص اقای سیف مجوز خود را گرفته بود و در سایت بانک مرکزی قرار داشت و پس از هفت ماه سپرده گیری کلان از مردم با حمایت و نظارت و تائید بانک مرکزی به یکباره کل سپرده های مردم بلوکه شد و موسسه کاسپین تحت فشار مسئولین بانک مرکزی در حالی که در ابتدای توقف فعالیت خود به مردم وعده حل مشکلات و اطمینان از حمایت از سپرده های مردم را می داد پس از یکسال به یکباره اعلام کرد که با وجود قراردادهای رسمی میان این موسسه و مردم هیچ بدهی به مردم ندارد. این دسته گلی بود که بانک مرکزی به اب داد و تمام اعتماد جامعه را نسبت به این بانک سلب نمود و مردم مطمئن شدند که مسئولین این بانک فقط به فکر جیبهای خودشان هستند تا منافع مردم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج