۷۰۱۱۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تولید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس TUF برای اولین

اگر فکر کرده اید که سری جان سخت های "ایسوس TUF" تنها به مادربرد ختم می گردد، اشتباه کرده اید! ایسوس در سال گذشته با تغییر دوگانه کاربری مادربردهای سری TUF، آنها را برای کاربردهای تخصصی بازی و کاربردهای سنگین نیز معرفی کرده و نام Gaming در انتهای نام آنها قرار گرفت.

وبسایت سخت افزار: اگر فکر کرده اید که سری جان سخت های "ایسوس TUF" تنها به مادربرد ختم می گردد، اشتباه کرده اید! ایسوس در سال گذشته با تغییر دوگانه کاربری مادربردهای سری TUF، آنها را برای کاربردهای تخصصی بازی و کاربردهای سنگین نیز معرفی کرده و نام Gaming در انتهای نام آنها قرار گرفت. اینک ایسوس لپ تاپ های مخصوص بازی با نام ASUS TUF Gaming FX۵۰۴ را نیز معرفی کرده است. لپ تاپ های ASUS TUF Gaming FX۵۰۴ به نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی مجهز هستند که از نوع بسیار مرغوب و حرفه ای است.

تولید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس TUF برای اولین

این نمایشگرها از فناوری G-Sync پشتیبانی کرده و دارای فرکانس 120 هرتز است. این مانیتور از طیف رنگی S-RGB تا 130% پشتیبانی می کند که حتی در بخش دسکتاپ، تنها توسط مانیتورهای حرفه ای پشتیبانی می گردد.همچنین این مانیتور دارای زمان پاسخ به فرکانس 3 میلی ثانیه است. ایسوس از پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7-8750HQ به همراه کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti در تولید آن بهره گرفته است.

تولید لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس TUF برای اولین

سری TUF دارای ویژگی های خاص برای افزایش طول عمر هستند که لپ تاپ گیمینگ TUF Gaming FX۵۰۴ نیز از آنها بهره می برند. مادربرد و قطعات با طول عمر بالا از جمله آنها هستند. ایسوس از سامانه خنک کننده HyperCool در سری TUF بهره می برد. این خنک کننده دارای فناوری Fan Overboost و ۳ پروفایل مجزا برای کنترل دور فن ها است. صفحه کلید انتخاب ایسوس از طول عمر ۲۰ میلیون کلیک برخوردار بوده و انحنای آنها با شدت دستور ۱.۸ میلی متر به همراه نور پس زمینه از امکانات آن هستند. سیستم صوتی دارای فناوری DTS Headphone:X بوده و از آرایش ۷.۱ نیز پشتیبانی می کند. در نهایتف در بخش ذخیره سازی نیز شاهد استفاده از FireCuda با فناوری SSHD هستیم که تا دو برابر سریع تر از هارد دیسک های ۱ ترابایتی ۲.۵ اینچی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج