۷۰۲۵۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مثلث آتش سایپا؛ در مسیر خوشبختی

 آرمان رمضانی، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده با درخششی خیره‌کننده سایپا را به اوج رسانده‌اند. سه ستاره‌ای که حالا با هارمونی بالا توانایی شکست هر حریفی را دارند.

وبسایت نود: سایپا با ۴ برد پیاپی خود را از رده هفتم به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ هفدهم رسانده است. در حالی که در پایان هفته بیست و چهارم نارنجی‌پوشان با ۳۸ امتیاز پایین‌تر از ذوب‌آهن، استقلال، پارس جم، فولاد و پیکان قرار داشتند با ۴ برد پیاپی موفق شدند بالاتر از همه این تیم‌ها قرار بگیرند و شانس اول کسب نایب قهرمانی باشند. در این مسیر اما مثلث آتش خط هجومی تیم دایی بسیار اثر ویژه‌ای روی موفقیت تیم داشته است. مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و آرمان رمضانی سه ستاره سایپا هستند که این روزها مهارناپذیر شده‌اند و از پرسپولیس صدرنشین تا سیاه‎جامگان قعرنشین، همه را از دم تیغ خود می‌گذرانند. سه ستاره‌ای که در ۴ برد پیاپی اخیر روی هم رفته ۸ گل زده و ۴ پاس گل‌ داده‌اند.

مهدی ترابی که بر اساس آمار متریکا در ۳۲۲ دقیقه از ۳۶۰دقیقه ۴ بازی اخیر حاضر بوده یک گل برابر نفت تهران زده و یک پاس گل هم برابر سیاه‌جامگان به نام خود ثبت کرده است. علی قلی‌زاده هم ۳۵۱ دقیقه بازی کرده و ۳ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. قلی‌زاده برابر پرسپولیس پاس هر دو گل سایپا را فراهم کرد. برابر نفت تهران ۲ گل زد؛ و در مشهد برابر سیاه‌جامگان یک گل زد و یک پاس گل به نام‌اش ثبت شد.

آرمان رمضانی که در هر ۳۶۰ دقیقه ممکن حاضر بوده ۴ گل در این ۴ بازی به ثمر رسانده است. ۲ گل برابر فولاد، یک گل برابر پرسپولیس و یک گل هم برابر نفت تهران سهم رمضانی از ۱۲ امتیاز کامل سایپا در ۴ هفته اخیر بوده است. درخشش خیره کننده مثلث آتشین دایی باعث شده از حالا زمزمه جدایی این ستاره‌ها به گوش برسد و تیم‌های بزرگ لیگ برای جذب‌شان دندان تیز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج