۷۰۲۶۶۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار تل آویو به عاملان حمله به سوریه

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با همتایان غربی خود پیش از حمله موشکی به سوریه هشدار داده بود که این حمله مشکل بزرگتر یعنی «افزایش نفوذ ایران در سوریه»‌ را حل نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی پیش از اقدام نظامی چند ملیتی علیه دولت سوریه، به کشورهای عامل آن هشدار داده بود که این حمله مشکلات بزرگتر را حل نمی‌کند.

شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی گزارش داد شامگاه پنجشنبه «مئیر بن شبت» مشاور امنیت داخلی این رژیم به صورت تلفنی با «مارک سدویل» مشاور امنیت ملی بریتانیا گفت‌وگو کرده بود.

بر این اساس، بن شبت در تماس تلفنی با سدویل تاکید کرده بود حمله محدود به آنچه که تاسیسات شیمیایی خوانده می‌شود، مشکل بزرگتر در بحران سوریه را حل نمی‌کند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» بن شبت این مشکل بزرگتر را «حضور نظامی و افزایش نفوذ ایران در سوریه» عنوان کرده بود.

این در حالی است که بامداد شنبه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه ادعایی نابود کردن تاسیسات و توانمندی‌های شیمیایی دولت سوریه، ۱۰۳ فروند موشک به چند منطقه از این کشور شلیک کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه موفق شد ۷۱ فروند از این موشک‌ها را رهگیری و ساقط کند. همچنین گفته می‌شود که در این حمله هیچ شهروند یا نظامی سوری آسیب ندیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کی اسرائیل خیرخواه شده..
      حالا که نتونستن هدف مهمی بزنند و آبرویشون رفت ..
      اسراییل به عنوان باشرافت مدعیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیرخواه نشده، منظورش اینه که اینطوری مشکل حل نمیشه و باید به خود ایران حمله کنن.

    • بدون نام

      تمام این حملات تمام این کارها فقط برای رضای خاطر اسرائیله...ولی اسرائیل راضی نمیشه...اسرائیل همیشه ناراضیه ...اسرائیل رو کی آورد تو خاورمیانه ؟؟؟

    • مسعودحیات داودی

      آفرین به ارتش وپدافندموشکی سوریه..باریکلاودست مریضاد..خوشم اومدزدی توی پوزآمریکاوموشکهای تام هاگشون که بهش مینازیدن که سریعترین موشکه..آفرین به بچه های پدافندهوایی وموشکی بشار..

    • محمدرضا بختیار

      دنیای عجیبی با افکار به اصطلاح‌ نوین در کنار بردگی سیاست راه اندازی کرده اند اسراییل بصورت علنی حریم هوایی همسایگان خود را نقض می کند وبا انواع ترفندها به انسان کشی و سخن از ترور سیاستمداران و تجاوزهای غیر قانونی به همراه موشگ و بمب را انجام میدهد حال جالبتر این هستش که همین کشور خود را پرچم دار صلح و دوستی و مدافع حقوق بشری در منطقه می داند

    • برایان

      آفرین به آمریکا که اینقدر دقیق زد که کسی آسیب ندید

    • بدون نام

      خدایا دروغ بزرگ اینه که ۷۱ موشک را ساقط کرده دیگه فکر نمیکنم از این دروغ بزرگتر هم بشه ساخت پس بکلی بگو همه موشکها را ساقط کرده، خودت که عرضه نداشتی که حتی کوچکترین عکس العمل نظامی نشون بدی حالا میخوای با این دروغ ها که یه نوزاد هم برای حرفات میخنده میخوای سامانه هاتو تبلیغ کنی خائن، خود ارتش سوریه میگه ۱۳ تا از موشک ها را تونسته ساقط کنه که بازم معلوم نیست چقدر راست ميگه و از اون طرف آمریکا میگه حتی یه موشک هم نتونسته ساقط کنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج