۷۰۳۲۰۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتخاب شفر؛ قربانی، تیام یا زوج هجومی؟

 بعد از چند هفته مصدومیت تیام به ترکیب استقلال برگشته. اما این بازگشت با آمادگی قابل قبول قربانی همراه شده است. باید دید شفر برای استفاده بهینه از دو مهاجم‌اش چه برنامه‌ای در سر دارد.

وبسایت نود: بعد از چند هفته مصدومیت تیام به ترکیب استقلال برگشته. اما این بازگشت با آمادگی قابل قبول قربانی همراه شده است. باید دید شفر برای استفاده بهینه از دو مهاجم‌اش چه برنامه‌ای در سر دارد.

مامه تیام بعد از تاثیرگذاری ویژه روی روند نتیجه‌گیری استقلال و مصدومیت چند هفته‌ای، دوباره برای بازی آماده است. تیام مقابل گسترش فولاد در ۳۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد اما نتوانست تاثیری جدی روی جریان بازی داشته باشد و استقلال در تبریز متوقف شد. شفر در این بازی تیام را وارد زمین کرد و البته همزمان قربانی هم در ترکیب باقی ماند. اما تیام در ۳۰ دقیقه حضورش نتوانست شوتی به سمت دروازه گسترش فولاد بزند. در حالی که قربانی تک گل استقلال را زده بود.

بر اساس آمار متریکا قربانی یک پاس کلیدی هم در نیمه اول ثبت کرد. قربانی در بازی با سیاه‌جامگان هم بعد از ورود به زمین در اواخر نیمه اول موفق شد در حدود ۵۰ دقیقه حضورش ۶ شوت بزند که ۲ بار به گل تبدیل شد. آمارها نشان از عملکرد مناسب و آمادگی بالای قربانی دارد. حالا و در آستانه بازی با الهلال باید دید شفر برای نوک پیکان خط حمله تیم‌اش چه تصمیمی خواهد گرفت. تیام که پیش از مصدومیت خیره کننده ظاهر شده بود مقابل گسترش نشان داد هنوز برای بازگشت به شرایط بازی نیاز به زمان دارد. استقلال برای بازی با الهلال نیاز مبرم به برد حیاتی ندارد که شفر از ابتدا ترکیب‌اش را با حضور همزمان قربانی و شفر بسازد. باید دید همچنان قربانی نفر اول خط حمله می‌ماند یا تیام با وجود این که آمادگی‌اش به سطح کاملا مطلوب نرسیده به قربانی ترجیح داده خواهد شد. البته که آمارهای تیام به اندازه‌ای وسوسه‌انگیز هست که شفر او را از ابتدا به میدان بفرستد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میتونه از جبارف هم استفاده کنه اگر دوهافک تیم که به جای چشمی و امید ابراهیمی در زمین بتونن جبارف را تغذیه کنن مشکل بازی سازی حل میشه و از اسماعیلی به جای مهاجم پشت فروارد جای جبارف بازی کنه حتما نتیجه میگیره

    • شیراز

      بعله بابابزرگمم بهترازعلی قربانیه چ برسه به تیام!تعجبم همیشه ازمنصوریانه انموقع روچه حسابی اوردش استقلال آخه کسی که انتخابایی مثل جباروف داره قربانی کجای طرزفکرشه بنظرم اول فصل بزرگترین خیانتوبه اس اس کردباتمدیدقراردادیعقوب کریمی وجابروقربانی وپادوانی و.،،حالانمونش یعقوبه شاکی شده خودشوجرداده چت وپت...کسی که این مدت تواستقلال بوده پیشرفتش شده این منظورم جابروقربانیه پس انموقع که اوردشون چی بودن وی وی وی.اه اه اخ اخ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج