۷۰۳۲۷۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

دیدار مسی و ژاوی در قلب تهران!

ستاره سابق اسپانیا و بارسلونا به همراه تیم السد قطر برای انجام آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده، این برای دومین‌بار است که ژاوی هرناندز به تهران سفر می‌کند.

شهروند: ستاره سابق اسپانیا و بارسلونا به همراه تیم السد قطر برای انجام آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده، این برای دومین‌بار است که ژاوی هرناندز به تهران سفر می‌کند. او ‌سال گذشته با السدی‌ها در استادیوم آزادی حاضر شد و در مرحله پلی‌آف مقابل استقلال به میدان رفت و در ضربات پنالتی مقابل آبی‌پوشان تهرانی شکست خورد. ستاره محبوب دنیای فوتبال درحالی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که حضورش در تهران با اتفاقات جالبی همراه بوده است.

دیدار مسی و ژاوی در قلب تهران!

فرار ژاوی از فرودگاه

حتما به یاد می‌آورید که ژاوی هرناندز دفعه قبل به محض حضور در فرودگاه تهران با استقبال تعداد زیادی از هوادارانش مواجه و مجبور شد ساعت‌ها در فرودگاه درگیر پاسخگویی به ابراز علاقه طرفداران باشد. همین موضوع باعث شد او این‌بار بعد از رسیدن به فرودگاه برای فرارکردن از ازدحام علاقه‌مندانش با اتوبوس تیم السد به هتل نرود. ژاوی با خودروی شخصی و جدا از دیگر هم‌تیمی‌های خود به هتل محل اقامت این تیم رفت.

شوک به ستاره با حذف بارسا

ژاوی هم مثل همه بارسایی‌های متعصب هنوز از شکست این تیم برابر رم و حذف از لیگ قهرمانان اروپا شگفت‌زده است. ژاوی که همیشه از متعصب‌ترین بازیکنان بارسلونا بوده، وقتی با این سوال مواجه شد که بعد از باخت بارسا به رم چه حالی داشته، گفت: «هنوز در شوک باخت بارسا هستم. باورم نمی‌شد که بارسلونا در بازی به رم با این نتیجه ببازد، هرچند چمپیونز لیگ است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.» ژاوی این‌بار انگیزه متفاوتی در سفر مجدد به ایران دارد. او یک‌بار در ورزشگاه آزادی شکست خورده و این‌بار به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب و پاک‌کردن خاطره آن حذف است. ستاره اسپانیایی السد از تیمش تمجید می‌کند و می‌گوید، السد امسال از ‌سال گذشته قوی‌تر است و ایرانی‌ها باید خاطره آن باخت مقابل استقلال را که در ضربات پنالتی رقم خورد، فراموش کنند: «ما مقابل استقلال با بدشانسی شکست خوردیم. با این وجود تأکید می‌کنم این السد قوی‌تر از تیم پارسال است و می‌تواند نتایج خوبی در آسیا بگیرد.»

خوشحالی ژاوی از محبوبیت در ایران

یکی از اتفاقات جالبی که‌ سال گذشته در جریان حضور ژاوی در ورزشگاه آزادی رقم خورد، تشویق او توسط استقلالی‌ها بود که این بازیکن خوش‌اخلاق هم به حمایت‌های هواداران ایرانی واکنش نشان داد. او در بدو ورود به ایران گفته؛ اگر این‌بار هم از طرف هواداران پرسپولیس تشویق شود، حتما به سمت آنها می‌رود چون از محبوبیتش در ایران احساس خوشحالی می‌کند.

دیدار اسطوره با مسی ایرانی

یکی از بامزه‌ترین اتفاقاتی که این‌بار در تهران برای ژاوی هرناندز رقم خورده، مواجهه او با بدل ایرانی رضا پرستش است. وقتی ژاوی و همبازیانش قصد داشتند از لابی هتل به اتاق‌های خود بروند، با دیدن کسی که شباهت زیادی به لیونل مسی دارد، شوکه شدند. رضا پرستش، بدل ایرانی مسی، با پیراهن تیم بارسا حسابی ژاوی را شوکه کرد و دقایقی طول کشید که ستاره سابق بارسلونا متوجه شود این فرد، لیونل مسی دوست صمیمی‌اش نیست بلکه یک ایرانی است که شباهت زیادی به او دارد. ژاوی از دیدن بدل مسی حسابی هیجان‌زده شد و با او خوش‌وبش کرد. کاپیتان سابق تیم‌ملی اسپانیا مثل همیشه با خوشرویی تعداد زیادی پیراهن که بدل ایرانی مسی برای امضاگرفتن از او به هتل آورده بود را امضا کرد و به همبازیانش هم گفت از این همه شباهت بین این پسر ایرانی با دوست صمیمی‌اش هیجان‌زده شده است.

برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان

دوشنبه ٢٧فروردین: پرسپولیس- السد (ساعت١٩:٣٠)/ استقلال-الهلال (ساعت٢٠:١٥)

سه‌شنبه ٢٨فروردین: تراکتورسازی- الغرافه (ساعت١٩)/ لوکوموتیو تاشکند- ذوب‌آهن(ساعت ١٨:٣٠)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج