۷۰۳۴۳۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال

سرمربی استقلال تهران با محرومیت روزبه چشمی و امید ابراهیمی ترکیب متفاوتی نسبت به سایر دیدارها را برابر الهلال عربستان روانه میدان می‌کند.

ایلنا: در جریان بازی‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان در ورزشگاه الکویت کویت مقابل استقلال تهران صف آرایی می‌کند. قهرمان عربستان با وجود مصدومیت ستاره‌هایش در این دوره از مسابقات با دو تساوی و سه شکست تنها دو امتیاز کسب کرده و در قعر جدول گروه D قرار دارد؛ سقوط نایب قهرمان دور گذشته قطعی است اما سرمربی آنها اعلام کرده بازی برابر استقلال به هیچ عنوان تشریفاتی نیست.

استقلال تهران فرم ایده‌آلش در لیگ قهرمانان را به خوبی به نمایش گذاشته و در صورت تساوی در این دیدار هم به عنوان تیم اول راهی دور بعدی خواهد شد. صعود آبی‌ها هفته گذشته با شکست الریان حضورشان در مرحله بعدی قطعی شده بود.

وینفرد شفر برای این دیدار روزبه چشمی و امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. بهنام برزای، فرشید باقری، خسرو حیدری و وریا غفوری چهار بازیکن مصدوم استقلال هستند که با حضور در تمرینات پیش از دیدار برابر الهلال چراغ سبز برای این بازی را دریافت کرده‌اند. مامه بابا تیام دیگر بازیکن تاثیرگذاری بود که با حضور برابر گسترش فولاد تبریز مشکلی برای شرکت در این دیدار ندارد.

سیدمهدی رحمتی سنگربان باتجربه در این بازی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. شفر قصد دارد برای آخرین بازی مرحله گروهی او جانشین سیدحسین حسینی شود.

خط دفاعی آبی‌ها را به احتمال امید نورافکن، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و میلاد زکی پور تشکیل می‌دهند. یک خط جلوتر از مدافعان سرور جپارف، فرشید باقری، بویان نایدنوف و داریوش شجاعیان حضور خواهند داشت. فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام زوج خط حمله استقلال برابر الهلال هستند.

غیبت چشمی و ابراهیمی موجب می‌شود ترکیب وینفرد شفر بیشتر از همیشه پیش بینی نشده باشد شاید مرد آلمانی از بویان در خط راست دفاعی استفاده کند و نورافکن را به عنوان زوج فرشید باقری بکار بگیرد.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری ، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، سرور جپارف، فرشید باقری، بویان نایدنوف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وریا رو بجای زکیپور میزاره دفاع راست

    • بدون نام

      نویسنده محترم ترکیب راده نفره چیدید مث اینکه
      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج