اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۳۵۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تیم فوتسال تاسیسات دریایی منحل شد

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران از حضور در لیگ برتر فوتسال کناره‌گیری کرد.

ایسنا: تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران به دلیل مشکل مالی منحل شد. این تیم سابقه دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ و یک قهرمانی آسیا را دارد.

موضوع انحلال تاسیسات دریایی بعد از اتمام لیگ در بهمن ۱۳۹۶ مطرح شده بود اما امروز بعد از ابلاغ شرکت تاسیسات دریایی به باشگاه مبنی بر عدم سرمایه‌گذاری در فوتسال، این تیم رسما منحل شد.

وحید شمسایی سرمربی‌گری تاسیسات دریایی را به عهده داشت و ملی‌پوشانی همچون مهدی جاوید، مهران عالیقدر در آن حضور داشتند.

مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه با تائید خبر فوق به ایسنا گفت: تمام تلاشمان را کردیم اما در نهایت تیم منحل شد. با وجود انحلال تیم فوتسال، تیم هندبال بانوان به احتمال زیاد در لیگ شرکت خواهد کرد.

بیانیه خداحافظی تاسیسات دریایی:

تیم فوتسال باشگاه تاسیسات دریایی طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ حضوری پر رنگ در لیگ برتر فوتسال کشور داشته و طی سال‌های یاد شده افتخار قهرمانی لیگ برتر در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و نایب قهرمانی در سال‌های ۱۳۹۶ نصیب تیم گردیده و همچنین قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و کسب عنوان بهترین تیم فوتسال آسیا در همان سال از دیگر افتخارات فراموش نشدنی تیم تاسیسات دریایی می‌باشد که در تاریخ ورزش کشور عزیزمان و قاره کهن آسیا ثبت و از یاد نخواهد رفت.

کسب عناوین آقای گلی در لیگ برتر، جام باشگاه‌های آسیا و کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات و بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ نیز از دیگر عناوین کسب شده توسط بازیکنان این تیم بوده است و بدین سبب نمی‌توان نقش حضور پر رنگ تاسیسات دریایی را در بازگشت رونق و شکوفایی مجدد به فوتسال کشور و کسب نتایج ارزشمند تیم‌ ‌ملی در سطوح بین‌المللی نادیده گرفت.

تمامی افتخارات کسب شده به همت و تلاش عزیزان کادر فنی و بازیکنان و عوامل پشتیبانی طی سال‌های حضور در بالاترین سطح در فوتسال کشور میسر گردیده است. اکنون که به حکم تقدیر امکان ادامه‌ حضور در لیگ برتر فوتسال کشور نمی باشد، بر خود واجب می ‌دانیم که از تمامی بازیکنان، کادر فنی ، عوامل پشتیبانی، رسانه‌های ورزشی، کارکنان خدوم کمیته‌ فوتسال و داوران زحمتکش، هیات مدیره و مدیران و کارکنان دلسوز شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران که با حمایت‌های مالی و معنوی خود راهگشای کسب افتخارات یاد شده بوده‌اند از صمیم قلب سپاسگزاری و برای کلیه زحمتکشان این رشته ورزشی جذاب و پر طرفدار از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون مسئلت نماییم.

موسسه ورزشی تاسیسات دریایی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      اون وقت میلیارد میلیارد ارسال میشه واسه کشورهای......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج