۷۰۳۹۷۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

یوفا، تهدید داور بازی رئال - یووه را محکوم کرد

اتحادیه فوتبال اروپا به جنجال‌هایی که درباره قضاوت بازی برگشت تیم‌های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شکل گرفته است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، ماجرای داوری بازی تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حواشی پس از آن بوده است.

مایکل اولیور، داور انگلیسی بازی پس از اعلام یک پنالتی مشکوک به سود رئال مادرید در آخرین دقیقه تلف شده نیمه دوم بازی چهارشنبه هفته گذشته، مسبب حذف بانوی پیر شد و بعد از این بازی خودش و همسرش با انواع و اقسام پیام‌های اهانت‌آمیز و تهدید‌آمیز مواجه شدند. اوج ماجرا هم زمانی بود که شماره تلفن همراه وی در فضای مجازی منتشر شد و پیامک‌هایی تهدید‌آمیز برایش ارسال شد.

یکی از سخنگویان اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اما اعلام کرده است که این پرونده را در دست بررسی دارد و تهدید شدن اولیور را محکوم کرد.

او به شبکه BBC‌ گفت: ما با اولیور در تماس هستیم تا حمایت‌مان را از آنها اعلام و بگوییم که کاملاً مطمئن هستیم که مراجع ذی‌صلاح علیه افرادی که چه در داخل و چه در خارج از فضای مجازی با آنها رفتاری ناشایست داشته‌اند، بخورد قانونی خواهند کرد. یوفا قویاً این اقدامات را محکوم می‌‌کند.

در همین حال گزارش شده است که پلیس بریتانیا مشغول تحقیقات برای یافتن سرنخ‌هایی از عوامل تهدید کننده لوسی اولیور، همسر داوری بازی رئال مادرید - یوونتوس در سایت توئیتر است. او نه تنها در صفحه شبکه اجتماعی شخصی‌اش بلکه از طریق پیامک‌هایی که به خط تلفن همراهش ارسال شد مورد تهدید قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی میخاد یوفارو قویا محکوم کنه بخاطر ارتشا

    • مهدی

      فک کنم یوونتوس ی چیزی هم بدهکار بشه ب یوفا۰ اقا جام دودستی همون اولش بدن ب رعال، الکی وقت تیمهای قهرمان اروپایی رو نگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا،بااون نوناشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج