۷۰۴۲۶۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تاثیر خستگی روی اسنقلال؛ باهوش اما کم خطر

بعد از بازی نه چندان مطلوب آبی‌ها برابر گسترش فولاد، نمایش دور از انتظار برابر الهلال فرضیه خستگی بازیکنان استقلال را به حقیقت نزدیک‌تر کرد. باید دید با بازگشت ابراهیمی و چشمی، و بازگشت طراوت به بازی تیام استقلال دوباره می‌تواند در حساس‌ترین روزهای فصل به طراوت همیشگی برگردد.

وبسایت نود: استقلال مثل بازی رفت موفق شد الهلال را با یک گل شکست دهد. این بار اما بدون حضور امید ابراهیمی و روزبه چشمی دو ستون اصلی تیم. فرشید باقری هم که سخت به این بازی رسیده بود خیلی زود مصدومیت‌اش تشدید و از زمین خارج شد. استقلال اما باز هم موفق شد حریف عربستانی را از پیش رو بردارد. آبی‌پوشان در حالی با درخشش لحظه‌ای جپاروف و غفوری به گل رسیدند که در مجموع ۹۰ دقیقه طراوت و شادابی قابل توجه‌ای در بازی آبی‌پوشان دیده نشد و فقط ۵ پاس کلیدی منجر به موقعیت ثبت کردند. این در حالی بود که الهلال با ۱۳ پاس کلیدی مدافعان و دروازه استقلال را بیشتر از آبی‌پوشان تهرانی تحت فشار قرار داد. حریفان استقلال در بازی‌های پیش از این به طور میانگین حدود ۹ پاس کلیدی را به ثبت می‌رساندند و این بار استقلال فرصت بیشتری را در اختیار حریف قرار داد.

این آمار موقعیت‌سازی استقلال در حالی است که پیش از این آبی‌پوشان در هر بازی حداقل ۱۰ پاس کلیدی به ثبت می‌رساندند. یعنی دو برابر بازی امشب برابر الهلال. گویا شفر نخواسته همه توان تیم‌اش را روی بازی‌ای تقریبا تشریفاتی بگذارد. آبی‌ها با تساوی هم صدرنشین گروه می‌شدند و شفر با توجه به بازی‌های حساس پیش روی استقلال در لیگ برتر و بازی مرحله حذفی آُسیا سعی کرد با روشی اقتصادی بازی با الهلال را به پایان برساند. مصدومیت‌های پرتعداد هفته‌های اخیر و خستگی مفرط بازیکنان که بخشی از آن در بازی هفته قبل برابر گسترش نمایان شد هشدار کاهش شدید کارایی آ‌بی‎‌پوشان را به شفر منتقل کرد و سرمربی آلمانی هم برای استفاده بهینه از بازیکنان‌اش سعی کرد در این بازی فشار چندانی به آبی‌ها وارد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گمنام

      استقلال عشق ایران زمین زنده باد قهرمان اسیا

    • بدون نام

      ابراهیمی و چشمی و فرشید باقری نبودن سه تا ازبهترین بازیکناش . پس منصفانه نظربدیم. اس اس سخت ترین گزوهو داشت بهترین و منطقی ترین فوتبالو توایران انجام میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج