۷۰۴۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکترا از فردا

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی(دفترچه شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ از بعدازظهر فردا پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی(دفترچه شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ از بعدازظهر فردا پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبانی‌که مجاز به انتخاب رشته باشند ضرورت دارد که پس از دریافت دفترچه راهنما از سایت سازمان نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته‌محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌های مربوط اقدام و کدرشته را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.

وی افزود: تا ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه تعداد ۱۷۰ هزار و ۵۰۰ داوطلب برای مشاهده و دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کرده‌اند.

به گفته توکلی، ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ( بجز دانشگاه آزاد) در مجموع ۱۳ هزار و ۶۶۵ نفر است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و در پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: اسامی معرفی شدگان دارای حد نصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ..) همراه با برنامه زمانی مراجعه شده به دانشگاه مجری اواخر اردیبهشت ماه از طریق سایت سنجش منتشر می‌شود.

* نحوه انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد

توکلی گفت: تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده توسط دانشگاه آزاد که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به اطلاع متقاضیان واجد شرایط رسیده است داوطلبانی که علاقمند به انتخاب دانشگاه آزاد هستند می‌توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه برابر مقررات مشخص شده نسبت به کدرشته محل‌های تحصیلی برای کار خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دادا فردا دفترچه مياد دوشنبه انتخاب رشته شروع ميشه. تيتر اچتباهه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج