۷۰۴۷۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

مناطق آزاد تجاری ایران جولانگاه خودروهای تراز اول خارجی است و حتماً اگر تاکنون گذری به این مناطق داشته‌اید این خودروها در اولین برخورد نظر شما را جلب کرده‌اند، به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به خودروهایی داشته باشیم که در مناطق آزاد تجاری جولان می‌دهند.

برترین ها - محمد کاملان: مناطق آزاد تجاری ایران جولانگاه خودروهای تراز اول خارجی است و حتماً اگر تاکنون گذری به این مناطق داشته‌اید این خودروها در اولین برخورد نظر شما را جلب کرده‌اند، به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به خودروهایی داشته باشیم که در مناطق آزاد تجاری جولان می‌دهند.

آئودی اِی ۵ کوپه

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

این خودرو یکی از گران‌ قیمت‌ترین خودروهای آئودی است که در مناطق آزاد تجاری ایران حضور دارد، آئودی اِی ۵ کوپه از موتوری ۲ هزار سی‌سی بهره گرفته است که ۲۲۵ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. آئودی اِی ۵ کوپه به گیربکس ۷ دنده اتوماتیک مجهز است و در عرض ۶.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد. این خودروی کوپه شیک و اسپرت به لحاظ فناوری‌های جدید نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد و قفل مرکزی، استارت دکمه‌ای، قابلیت کروز کنترل، تهویه مطبوع، تنظیم شیب‌ فرمان، صندلی‌های چرمی و ترمز ضدقفل ABS را می‌توان از ویژگی‌های این خودروی اسپرت کوپه دانست. آئودی اِی ۵ کوپه در مناطق آزاد تجاری ایران با قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

آلفارومئو جولیتا

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

آلفارومئو جولیتا پیشرانه‌ای ۱۳۶۸ سی‌سی دارد که ۱۷۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این پیشرانه ۴ سیلندر نیرو را از طریق گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. آلفا رومئو جولیتا به لحاظ ظاهری نیز خودروی بسیار جذاب و شیکی است که در کورس‌‌های سرعت نیز چیزی کم نمی‌آورد.

این خودرو در عرض ۷.۷ ثانیه معادل ۱۰۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد و سیستم‌های هوشمند مختلفی را برای رانندگی در شرایط متفاوت در این خودرو شاهد هستیم. تهویه مطبوع خودکار، تصفیه هوای داخل خودرو، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، صفحه‌نمایش لمسی به همراه سیستم مسیریابی هوشمند، سانروف و سیستم کروز کنترل هوشمند را می‌توان از ویژگی‌های برجسته این خودروی جذاب ایتالیایی دانست. آلفارومئو جولیتا در مناطق آزاد تجاری ایران با قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اپل انسیگنیا

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

اگر در مناطق آزاد تجاری ایران گشت‌و‌گذار داشته باشید مدل‌های مختلفی از خودروهای اپل را خواهید دید که اپل انسیگنیا یکی از آن‌هاست. این خودرو پیشرانه‌ای با ظرفیت ۲ هزار سی‌سی دارد که ۲۱۷ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. به لطف پیشرانه ۴ سیلندری که نیروی آن از طریق گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به چرخ‌‌ها منتقل می‌شود اپل انسیگنیا می‌تواند به راحتی در عرض ۷.۶ ثانیه از سرعت سفر به شتاب ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۲ کیلومتر در ساعت است و در مدل استاندارد اپل انسیگنیا شاهد حضور ویژگی‌های جدیدی مانند سیستم روشنایی تطبیقی، تشخیص هوشمند علایم راهنمایی و رانندگی، ویژگی کروز کنترل تطبیقی، شناسایی نقاط کور، گرمایش صندلی‌های جلو و عقب و سیستم جلوگیری خروج خودرو از مسیر هستیم. این خودروی آلمانی در مناطق آزاد تجاری ایران با قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان معامله میشود.

اپل مریوا

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

همان‌گونه که اشاره کردیم اپل از آن دسته برند‌هایی است که خودروهای مختلفی از این برند در مناطق تجاری جولان می‌دهند، اپل مریوا به پیشرانه‌ای با ظرفیت ۱۴۰۰ سی‌سی مجهز است که ۱۲۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودروی ۴ سیلندر از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بهره گرفته است و می‌تواند به راحتی به سرعت ۱۸۸ کیلومتر در ساعت دست‌ پیدا کند.

ویژگی‌هایی مانند سیستم برقی ترمز ABS، صندلی‌ برقی برای راننده، گرمایش صندلی‌ها، شیشه‌ شوی چراغ جلو، سیستم تهویه خودکار هوای داخل خودرو، سنسور تشخیص باران و دنده عقب را می‌توان از امکانات برتر اپل مریوا نام برد. در حال حاضر اپل مریوا در مناطق تجاری آزاد ایران چیزی حدود ۱۲۵ میلیون تومان قیمت دارد.

ام‌جی ۷۵۰

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

بعید به نظر می‌رسد طرفدار خودرو باشید و برند ام‌جی را نشناسید، خودروی ام‌جی ۷۵۰ یکی از خودروهایی است که در مناطق آزاد زیاد به چشم می‌خورد، انصافاً هم باید اعتراف کرد به راحتی نمی‌توان از کنار این خودروی شیک و تجملاتی گذشت. در ام‌جی ۷۵۰ با یک پیشرانه ۲۵۰۰ سی‌سی سروکار داریم که ۱۸۳ اسب‌بخار نیرو دارد. این خودرو به لطف حضور ۶ سیلندر و گیربکس ۵ دنده اتوماتیک می‌توانید به سرعتی حدود ۲۲۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. شتاب ام‌جی ۷۵۰ نیز جالب توجه است و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در عرض تنها ۱۰.۲ ثانیه طی می‌کند.

امکاناتی مانند کنترل پایداری دینامیک، سنسور پارک، دوربین عقب، قفل مرکزی، سانروف برقی و کروز کنترل در ام‌جی ۷۵۰ به‌چشم می‌خورد. این موارد باعث شده است تا این خودرو در مناطق آزاد ایران با قیمتی حدود ۱۴۰ میلیون تومان معامله شود.

اینفینیتی کیو‌ایکس ۸۰

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

برند اینفینیتی یدطولایی در ساخت خودروهای لاچکری دارد و انصافاً در حق اینفینیتی کیوایکس ۸۰ چیزی کم نگذاشته است. این شاسی‌بلند لاچکری موتوری با ۵۶۰۰ سی‌سی‌ ظرفیت دارد که ۴۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. پیشرانه این خودرو ۸ سیلندری است و از گیربکس ۷ دنده اتوماتیک بهره گرفته است. این موتور قدرتمند اینفینیتی کیوایکس ۸۰ را قادر ساخته است تا در عرض مدت زمان ۷.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد.

سیستم ترمز ضد قفل ABS، کمک ترمز BA، تعداد ۱۰ کیسه‌هوا، قابلیت ورود بدون کلید، سانروف برقی، تنظیم خودکار صندلی، چراغ‌‌های تطبیقی در قسمت جلو،‌کنترل صوتی در قسمت فرمان و صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی را می‌توان از ویژگی‌های اصلی اینفینیتی کیوایکس ۸۰ دانست. البته این ویژگی‌ها برای مشتری ارزان تمام نخواهد شد و این شاسی‌بلند لاکچری در مناطق آزاد ایران با قیمتی حدود ۴۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

مرسدس‌بنز ای ۲۰۰ کوپه

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

انصافاً باید گفت رانندگی با خودروهای کوپه حال‌هوای خاص خودش را دارد به‌خصوص اینکه سوار مرسدس‌بنز ای ۲۰۰ کوپه باشید. این خودرو از یک پیشرانه با ظرفیت ۲ هزار سی‌سی بهره گرفته است و میزان ۱۸۴ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. حضور ۴ سیلندر با ۷ دنده اتوماتیک را می‌توان از دیگر موارد فنی این خودرو نام برد. مرسدس‌بنز ای ۲۰۰ کوپه از سرعت صفر در عرض ۸ ثانیه به صدکیلومتر دست پیدا می‌کند و بیشترین سرعت این خودرو ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است.

سیستم‌ کنترل ضدلغزش، ویژگی بالا آمدن کاپوت خودرو در حین تصادف با عابر برای جلوگیری از صدمه‌های احتمالی، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، امکان ورود بدون کلید، تنظیم خودکار صندلی، کنترل صوتی فرمان و صفحه‌نمایش ۵.۷ انیچی را می‌توان از ویژگی‌های برتر مرسدس بنز ای ۲۰۰ کوپه دانست. این خودروی کوپه لاکچری در مناطق آزاد ایران با قیمتی حدود ۳۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

پژو ۳۰۸

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

به طرفداران پژو پیشنهاد می‌کنیم سری به مناطق آزاد تجاری ایران بزنند چرا که در این مناطق مدل‌های مختلفی از جدیدترین خودروهای پژو جولان می‌دهند. پژو ۳۰۸ نیز یکی از خودروهای محبوبی است که در این مناطق می‌توان از آن سواری گرفت. این پژوی هاچ‌بک لاکچری و شیک به یک پیشرانه ۱۶۰۰ سی‌سی مجهز است که ۱۲۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌‌دهد. پیشرانه این خودرو دارای ۴ سلیندر و از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بهره گرفته است.

پروژ ۳۰۸ از سرعت صفر قادر است در عرض ۱۳ ثانیه به شتاب ۱۰۰ کیلومتری دست پیدا کند و ویژگی‌هایی مانند سیستم ترمزهای ضدقفل، سیستم پایداری الکترونیک، امکان تشخیص نقاط کور در آینه‌های جانبی، کنترل صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع و سنسورهای پارک خودرو را می‌توان از امکانات برتر پژو ۳۰۸ نام برد. این خودروی لاکچری پژو در مناطق آزاد قیمتی حدود ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

رنو کپچر

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

رنو از آن برند‌هایی است که ایرانی‌ها از قدیم با آن آشنایی‌ دارند، پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران برند رنو هستید حتماً سری به مناطق آزاد تجاری ایران بزنید چرا که مدل‌های مختلفی از جدیدترین رنوها را می‌توانید در این مناطق پیدا کنید.

رنو کپچر به یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی‌سی با ۴ سیلندر مجهز است و در عرض ۱۰.۹ ثانیه به مقدار ۱۰۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد. این خودروی شیک و جذاب به لحاظ امکانات چیزی کم‌و‌کسر ندارد و سیستم ترمز اضطراری EBA، سیستم هشدار برای بستن کمربند، فرمان برقی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، امکان قرار دادن صندلی کودک با قلاب‌های مخصوص، آینه‌های بغل با گرمایش داخلی را می‌توان از ویژگی‌های برتر مدل فول رنو کپچر دانست. این خودرو در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۱۱۵ میلیون تومان دارد.

شورولت کامارو

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۲)

کامارو از آن برند‌های محبوبی است که طرفداران زیادی در ایران دارد، خوشبختانه مدل‌های مختلفی از شورولت را می‌توانید در مناطق آزاد تجاری ایران خریداری کنید که در بین این مدل‌ها شورولت کامارو بیشتر جلب نظر می‌کند. مدل فول شورولت کامارو به یک پیشرانه با ظرفیت ۳۶۰۰ سی‌سی مجهز است که میزان ۳۱۲ اسب‌بخار نیرو دارد. این خودرو از یک گیرکس اتوماتیک با ۶ دنده بهره گرفته است و به راحتی از سرعت صفر در عرض ۶.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا می‌کند.

سیستم‌ ضدقفل ABS، سیستم کنترل کشش و کنترل کروز به همراه سیستم کنترل ترمز الکترونیکی را می‌توان از ویژگی‌های برتر مدل فول شورولت کامارو دانست. این خودروی محبوب در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج