۷۰۴۹۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یاوری: امروز روز حمایت است نه قهر و دوری

محمود یاوری پیشکسوت باشگاه سپاهان با انتشار دلنوشته ای خواهان همدلی برای گذر از بحرانی شده که این روزها گریبان طلایی پوشان را گرفته است.

ورزش سه: محمود یاوری پیشکسوت فوتبال و مشاور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار دل نوشته ای که آن را در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار داده، نظرات خودش را این چنین بیان کرده است:

همواره در تاریخ کهن سپاهان (شاهین) ارکان اصلی باشگاه یعنی مدیران ، مربیان ، بازیکنان ، هواداران و رسانه ها نقش تعیین کننده و تأثیرگذاری در روزهای تلخ و شاد ، ناخوشی و خوشی ، پائین و بالاهای سپاهان بزرگ داشته و دارند که در دو دهه ی اخیر نقش شادی و قهرمانی به دلیل مدیریت صحیح ، سرمایه گذاری روی جوانان مستعد و فرصت سازی ، شاهد دوره طلائی سپاهان بزرگ بودیم . امروز این میراث بزرگ نیاز به همایت و همدلی همه سپاهانی ها دارد . چه همراهانی را که در ورزشگاهها حضور پیدا می کنند و باعث دلگرمی می شوند چه بزرگان و پیشکسوتان باشگاه و همچنین طرفداران پیشکسوت که به هر دلیل خانه نشینی را ترجیح داده اند . امروز روز حمایت و آشتی با سپاهان بزرگ است نه فاصله و قهر و دوری .

من - محمود یاوری - افتخار این مهم را دارم که بیشترین عمر حضور مربیگری دراین باشگاه در سالهای ۵۳ تا ۵۷ و ۶۷ و ۷۴ را با تمام کمبودها و داشته ها در کارنامه خود دارم و همواره در روزهای سخت سپاهان بزرگ ، اولین و تنها گزینه بوده ام . امروز هم در سال ۹۷ به دعوت و درخواست یار وفادار سپاهان بزرگ - مهندس تابش - نه به دنبال پست و مقام و پول و قرارداد که با هدف و نیت کمک به سپاهان بزرگ آمده ام تا تجربیاتم را در جایگاهی که مورد استفاده قرار گیرد و مؤثر باشد در اختیار قرار دهم .

هر چند در تمام سالهای فعالیتم که دور از سپاهان گذشت نگران و مراقب و پیگیر سپاهان بودم و قلبم برای سپاهان می تپد و با شادی هایش شاد و با غم هایش غمگین می شدم . ازشما می خواهم و اعتقاد دارم که سپاهان بزرگ نیاز به یار دارد نه بار . یار دوازدهمی که در همه سالهای گذشته در روزهای خوشی و ناخوشی ، در سرما و گرما در اصفهان و شهرهای ایران همراه سپاهان بوده است و باحضورشان در کنار عملکرد فنی سپاهان قهرمان ، لرزه به اندام حریفان انداخته و می اندازند . هیچ اصفهانی و سپاهانی از جایگاه سپاهان بزرگ راضی نیست ولی راهکار آن توهین و تخریب نیست که لازم است مسئولین و عوامل امروز نیز درخصوص عملکردشان یعنی مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان هم بایستی درصدد جبران باشند و انشاءاله از دو فرصت باقیمانده بهره کافی برده شود . پس بیاییم کماکان از موجودی امروز سپاهان برای فردای سپاهان حمایت کنیم .وقت برای انتقاد و ساختن مجدد سپاهان بزرگ در فصل نقل و انتقالات باقی است به شرطی که با آرامش و حمایت ابزار کسب نتیجه را فراهم کنیم .
دست در دست هم دهیم تا سپاهان بزرگ به روزهای طلائی خود بازگردد . یارش باشیم نه در شعار که در عمل با تمام کاستی ها و کمبودها و واقعیت های امروز تا مرحله سخت امروز را به روزهای " ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم" پیوند بزنیم که حقیقتاً شیرینی دوچندانی خواهد داشت .

محمود یاوری
هوادارهمیشگی سپاهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج