۷۰۵۹۹۵
۱۹ نظر
۵۰۱۷
۱۹ نظر
۵۰۱۷
پ

چرا آن نماینده عکس دختر خوشگل را ندید؟!

فرزین پورمحبی در یادداشتی نوشت: چرا چیزهای در دسترس تر، به همان راحتی هم گم و گورتر می شوند!؟

فرزین پورمحبی در یادداشتی نوشت: چرا چیزهای در دسترس تر، به همان راحتی هم گم و گورتر می شوند!؟

برخلاف تصور، ما از وکلای مان در مجلس نه انتظار داریم اوضاع بیکاری و مسکن و ازدواج را درست و درمان کنند و نه رشد دلار و سکه و گرانی و تورم اجناس را کنترل کنند. حتی از آنها نمی خواهیم که به خمس شعارهای تبلیغاتی شان عمل کنند. چون خودمان می دانیم چه کسانی را به خانه ملت فرستادیم و به همان اندازه هم از آنها توقع داریم. اصولا ما ملتی قانع و مهمان نوازیم، دوست نداریم به کسانی که قرار است فقط ۴ سال در خانه مان مهمان باشند، با توقع پیگیری و رفع مصیبت های مان، بد بگذرد.

باور بفرمایید وقتی عکس نماینده ای را می بینیم که غرق خوابی شیرین و یا محو تصویری از خود شیرین در موبایلش هست و یا با کاترین عزیز سلفی گرفته و لبخند ملیحی می زند آنقدر خوشحال می شویم که انگار فهمیده باشیم تلگرام را فیلتر و ما را از شر لو رفتن اطلاعات مان خلاص کرده اند. البته این مسئله کاملا دو طرفه است و متقابلا آنها هم ما را کلی می خندانند؛ از کاشف موزه لور گرفته تا نماینده سیب خور و... واقعا که شانس آوردیم که نه داعش توانست این کانون نشاط را منفجر کند و نه محمد علی شاه ...

مایی که تا آن حد پرشور در صحنه حاضر شدیم و با رای دادن حماسه آفریدیم از این بزرگواران(که از صد فیلتر اعتقادی و اخلاقی و مخصوصا شورای نگهبان رد شده اند)فقط یک چیز می خواهیم و آن اینکه وقتی عکس دختر خوشگلی به صحن علنی مجلس آورده می شود، آن را علنی کنند و تک خوری نکنند. درست مثل آن زمانی که جناب آقای مطهری جوانمردانه عکس ساپورت پوش ها را در طبق اخلاص گذاشت و تک تک شان را برای همگان پخش کرد.

باری به هر جهت بهتر است در حال حاضر قدم جلو بگذاریم و این کدورت را از دل آن نماینده ای که در خصوص دیدن عکس دختر خوشگل ناکام مانددربیاوریم و از وی بابت این فصور معذرت بخواهیم. البته اگر بتوانند پیدایش کنند! چون قضیه بسیار پیچیده شده و هنوز نمی دانند که صدای مشکوک متعلق به عوامل سیا و موساد و ام آی سیکس بود یا یک صداگذاری از عوامل داخلی البته گمانه آخر هم این است که متعلق به یکی از نمایندگان اصول گرا باشد به هر حال کارشناسان بعید می دانند که بتوانند با این سرعت، شخص مورد نظر را پیدا کنند تا از ایشان معذرت بخواهند!

البته این روزها یراحتی می توانند عکس رقص یک نفر را در آن سر دنیا پیدا کنند ولی دقیقا نمی دانیم چه می شود که چیزهای دردسترس تر، به همان راحتی هم گم و گورتر می شوند!

اصولا به ما چه ... شاید هم وی دوست نداشته باشد که از او معذرت خواهی کنند و یا شاید هم وی نمی خواهد خودش را معرفی کند تا ریا نشود... کلا مثل سایر چیزهای دیگر؛ به ما چه... که چرا بعضی چیزها، اینقدر سریع پیگیری و رسیدگی می شوند و بعضی چیزهای دیگر اینقدر کند؟ درست مثل اخبار شبانگاهی ۲۰:۳۰ که یا خیلی پرشور؛ شور یک چیز را در می آورد و یا ساکت ساکت می ماند. چی؟ ای به چشم؛ ما هم مثل آنها خفه می شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مضحک ترین بخش خبری ۲۰:۳۰ با گوینده های کاسه داغ تر از آششون مثل یازرلو پاچه خوار

    • بدون نام

      از ماست که بر ماست واقعا هر چی سرمون بیاد حقمونه

    • بدون نام

      اقای پورمحبی واقعا که حرفهای به جایی زدی چی میشه چند نفر مرد مثل شما پیدا بشه تو این مملکت

    • آزاد

      دمت گرم

    • بدون نام

      عالی بود

    • دختر خشگلا

      سلام
      اخه مگه نمایندها دل ندارند حالا بجای که میکروفون خاموش بگه روشن بوده ندونسته گفته
      شما خودتون بودید اینکاره نبودید همهمون اهلشیم ولی مونده موقعیتش ای باشه شنا میزنیم مثل غایق موتوری
      میدونید اصلا تقصیر دخترهاست که زادی خوشگل میکنند و به خودشون میرسند اصلا مجلس باید تصویب کنه دختر خوشگلا بیرون نیان اگر میان هم ارلیش نکنن و لباساشون پوشیده شه زود هم برن خونه کار ندارند نیان بیرون ...

    • بدون نام

      این نماینده را به صلابه بکشید

    • حسن

      البته نباید از نظر دور داشت که احتمالاً دو نماینده اصولگرا درگیر ماجرای دختر خوشگلها بودند، یکی مشغول دیدن زدن عکس دخترخوشگلها بود، آن دیگری هم میخواست دید بزند که گویا نتوانسته است به آرزویش برسذ.

    • بدون نام

      چون از نمایندگان اصولگراست وصداشون در نماسد اگر از اصلا ح طلبگران بود میدیدید چه بوق وکرنا ها میشد

    • بدون نام

      وای بر مردمی که دراین دنیایی که هرلحظه درحال پیشرفت علمی و فنی و اقتصادی و فرهنگیه این نماینده مسوولشونه......

    • اشتهارد

      خودش دختر خوشگل نداره مردم برن ببینند

    • بی خیال

      متاسفم برای خودم و تمام مردم ایران امانت دار ان خون هزاران شهید بخون خفته و جانباز و آزادگان چه کسانی هستند که بعد از چهل سال بجای اینکه بدرد مردم و کشور مان برسند عکس زن و دختر نامحرم را داخل گوشیش ذخیره میکند شرم آور است باید ازغصه دق کنیم خاک بر سرمان با این نماینده مجلس انتخاب کردنمان

    • بدون نام

      واقعا خیلی عالی این موضوع تحلیل شد دستتان درد نکند.فقط من هم خواستم یک نکته‌ای اضافه کنم که بجای دید زدن لطف کنن کمی از بخو بخورها را کم کنند که خوشگلی بتواند به خودش برسه تا اینها از دیدن عکسشون لذت بیشتری ببرند.

    • بدون نام

      آفرین حرفهای خیلی خوب و درد دل همه مردم را گفتید ولی متاسفانه مخاطبهای شما ... که اصلا عین خیالشون هم نیست و حتی ممکنه از شماشکایت هم بکنند . با وجود چنین مدیران و نمایندگان فقط میتوان به حال این مملکت افسوس خورد چون دیگه امیدی به اصلاح نیست . با آرزوی سلامتی مردم مظلوم کشور عزیزم.

    • بدون نام

      واقعا دم نویسنده گرم حرف دل مارو زدی

    • بدون نام

      آقای پور محبی درود بر آن شیر پاکی که خوردی واقعا مسیولین بیاید از شما کمی واقعیت را یاد بگیرند و سرشان را توی برف نکنند

    • بدون نام

      اگرمن جزء ملت هستم هیج دوست ندارم چنین خانه ایی داشته باشم که همانند چاله میدان‌های قدیم افرادی بی مسئولیت و خوشگذران در آن قرار گیرند

    • سهراب

      اولآ دمت گرم نویسنده محترم بااین دلنوشته زیبایت ومتاسفم نه برای ان نماینده نامحترمی که خواهان دیدن عکس دخترخوشگل میباشد صدتاسف برای ان مردمی که به همچنین ناشخصی رآی دادند افسوس.......

    • بدون نام

      نامردا پس من چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج