۷۰۶۷۹۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی: عملکرد صادقی مشکوک نبود

سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال ابراز رضایت کرد و گفت: اگر استقلال روی ایستگاهی به ما گل نمی‌زد، سه نیمه هم بازی ادامه داشت، نمی‌توانستند به ما گلی بزنند.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من از شاگردانم ممنونم. ما فوق‌العاده بازی کردیم و برای اینکه حرفم را اثبات کنم شما می‌توانید ببینید که سه نفر از هافبک‌های‌مان بازیکنان ۱۸ و ۲۰ ساله بودند. مجموع رقم قرارداد تیمی که وسط زمین بود به اندازه یک رضایت‌نامه تیم حریف بود و من از آنها راضی هستم و در این فصل شایسته تقدیر بودند. این بچه‌ها عالی بودند و من از همه آنها راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران همچنین خاطر نشان کرد: اگر بازی را باختیم به اشتباه خودمان باختیم. امیرحسین صادقی به خاطر زحماتی که در این دو سال برای تیم ما کشیده است، قدردانش هستیم و از اشتباه او چشم‌پوشی می‌کنم، ما واقعاً این‌قدر خوب بودیم که از دل این بازی بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش سه گلی دریافت کرد که روی اشتباه بود و به نظر می‌رسید امیرحسین صادقی هم یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را انجام داد و حالا نمی‌خواهد بگوید عملکرد او مشکوک بوده اما آیا بعد از تعویض اجباری، پیکان برنامه‌ای داشت یا نه، گفت: اصلاً چنین اعتقادی ندارم و صادقی از بازیکنان متعهد تیم ماست که این را ثابت کرده است. او خوب نبود و اشتباه کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: شما مطمئن باشید، بازی که یک بر صفر بود، اگر استقلال روی ایستگاهی به ما گل نمی‌زد، سه نیمه هم بازی ادامه داشت، نمی‌توانستند به ما گلی بزنند. فقط گره بازی را برای استقلال ضربه ایستگاهی می‌توانست باز کند و این را هم پیش‌بینی کرده بودیم. ما به بازیکنان در ضربات ایستگاهی وظیفه داده بودیم و اگر دقت کنید در ایستگاهی‌ها یک بازیکن هم در خط حمله نداشتیم و همه وظیفه یارگیری داشتند. تنها راه استقلال برای رسیدن به گل ضربات ایستگاهی و کرنر بود و اگر آن گل را نمی‌خوردیم، گل دیگری هم دریافت نمی‌کردیم. تیم ما بعد از گل مساوی تمرکزش را از دست داد و گل دیگری خوردیم که دوباره آن را جبران کردیم.

جلالی در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید پیکان بعد از ۱۰ نفره شدن استقلال بتواند به پیروزی برسد، اما گویا به دلیل نبود چند مهره کلیدی‌اش ابزار لازم را نداشت، گفت: اول از همه اینکه ما در این فصل درصد آسیب‌دیدگی‌مان بسیار بالا بود و بازیکنان زیادی از جمله شاهین ثاقبی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان و مهران موسوی را به دلیل مصدومیت نداشتیم و هفته‌هاست برای ما بازی نمی‌کنند. صادق بارانی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و به نظرم داور نباید در بازی قبل او را اخراج می‌کرد. با این حال فکر می‌کنم با بضاعتی که داشتیم خوب بودیم و بچه‌ها همه عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: به‌هرحال ما روبه‌روی تیمی بازی می‌کردیم که از نظر نفرات قدرت بیشتری داشت. شما به تعویض‌های آنها و ما نگاه کنید که بضاعت‌مان چطور بود. نمی‌توان دو تیم و نفرات‌شان را قیاس کرد. البته استقلال در نیمه دوم خوب بازی کرد و من به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه با وینفرد شفر بگو و مگو داشت، گفت: فقط به شفر گفتم چرا به داور اعتراض می‌کنید. چون از نظر من وقتی داور نمی‌ترسد و درست قضاوت می‌کند و مشکلی ندارد، به او اهانت می‌کنند. او چرا باید به سمت داور برود؟ در بازی رفت داور برای ما پنالتی گرفت، اما از کنار زمین به سمت داور رفتند و داور تصمیمش را عوض کردند. مگر ما اعتراضی به داوری کردیم؟ سرمان را پایین انداختیم و به بازی ادامه دادیم. امروز داور فقط می‌خواست در فضای یک طرفه با شجاعت داوری کند. چرا باید مورد اهانت قرار بگیرد؟

در حالی که صحبت‌های جلالی به پایان نرسیده بود، مسئول میکروفن با جمله «خیلی ممنون» به صحبت‌های او پایان داد که سرمربی پیکان هم گفت: «یعنی دیگر چیزی نگویم؟» این صحبت با واکنش آن فرد مواجه شد که کسی دیگر سؤالی ندارد و مدیر رسانه‌ای پیکان هم توضیح داد اجازه بدهید صحبت‌های سرمربی به اتمام برسد. البته جلالی با توجه به این اتفاق دیگر صحبتی انجام داد و نشست خبری را ترک کرد. خبرنگاران نیز برای ادای احترام به او، با دست زدن جلالی را تشویق کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم اینی که بهش میگن معلم این قدر حرف مفت واراجیف میبافه پس بقیه مربیان حق دارن هرچی میگن جناب معلم گفتی استقلال شانس آورد آگه ایستگاهی نبود نمیتونست گل بزند ولی کل های یی که تیم شما زد تاکتیکی بودن؟ یه خطای بی مورد از مدافع جوان استقلال که به هیچ عنوان لازم نبود خطا کنه ویه گل شانسی که تا آخر عمرش بازیکنت نمیتونه همچین ایستگاهی بزنه، گل دوم هم که جناب پژمان اشتباه کرد ولیز خوردن حسینی درسته واقعا با این جوانان خوب بازی میکنه تیمت ولی تو این بازی استقلال بد بود یه کم وجدان باعث میشه آدم شب راحت بخوابه

    • بدون نام

      صادقی هم مثل همه استقلالیای کثیفه که جلوی تیمی که با لگد بیرونشون کرد بازم وا میدن تا کیسه ها برنده بشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج