۷۰۶۸۱۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مرکل: برجام توافق کاملی نیست

صدر اعظم آلمان در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی گفت با تل‌آویو درباره نحوه مقابله با ایران اختلاف نظر دارد.

خبرگزاری فارس: «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان می‌گوید با تل‌آویو درباره نحوه مقابله با فعالیت‌های ایران اختلاف نظر دارد.

وی در مصاحبه‌‌ای اختصاصی که روز یکشنبه بخش‌هایی از آن از کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، در پاسخ به سوالی درباره نگرانی رژیم صهیونیستی از گسترش نفوذ ایران در منطقه، گفت: «من نگرانی‌های گسترده‌ اسرائیل درباره عملکرد و اقدامات ایران را درک می‌کنم. ما در پاسخ به این پرسش با هم اختلاف نظر داریم، اینکه بهترین راه برای متوقف کردن [ایران] چیست.»

مرکل ادامه داد: «نخست‌وزیر [بنیامین] نتانیاهو معتقد است که توافق هسته‌ای با ایران آن امنیتی را که او برای اسرائیل مد نظر دارد، فراهم نمی‌کند. من وجود این توافق را، هرچند که توافق کامل و ایده‌آلی نیست، به اینکه هیچ توافقی وجود نداشته باشد ترجیح می‌دهم.»

صدر اعظم آلمان قرار است به زودی برای گفت‌وگو با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا راهی واشنگتن شود. گفته می‌شود او در این سفر تلاش خواهد کرد تا ترامپ را به ماندن در توافق هسته‌ای با ایران متقاعد کند. ترامپ تا ۲۲ اردیبهشت به کنگره آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا فرصت داده تا توافق هسته‌ای با ایران را از جمله از طریق محدود کردن برنامه موشکی و لغو محدودیت زمانی سقف غنی‌سازی ایران، «اصلاح» کند. این درخواست‌ها از سوی نتانیاهو هم مورد حمایت قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا کسی این حرفو میزنه که ازش انتظار نداری!!!

    • بدون نام

      پس غلط کردی امضا کردی

    • بدون نام

      اسراییل ،خانم مرکل قوانین داشتن اتم رو اسراییل داره.؟چرا همتون کوریت یا فرض میکنید ما حالیمون نیست.

    • بدون نام

      اقای فریدون به شما هستند متوجه شدی ؟؟ آخه دوست ودشمن از خرجام حرف میزنند خودتون میدونید چی تصویب کردید اینهمه دکترای حقوق خوان داشتی یکیش بلد نبود متن قرادادبراتون بنویسه ؟؟

    • خالدی.مج

      اولا عرض کنم، ترامپ نه میتونه و نه جراتشو داره از برجام خارج بشه و در این وسط فرانسه و انگلبس بعلاوه امریکا دارن فیلم و نقش بازی میکنن برای تغیر در برجام و کنجاندن مسعله موشکی. در این فیلم اروپایی ها به ظاهر موافق سرسخت برجام و امریکایی ها مخالف سرسخت برجام هستند تا اروپایی ها به ایران بگن ما نمیخواهیم برجام بهم بخوره و برای راضی کردن امریکا باید چند تغبیر باید داد و اگر تو این کار موفق بشن که هیچبرنده هستند .اگه موفق نشن برای تغییر برجام برای اینکه ترامپ تندرو ضایع نشه که گفته این دفعه حتما از برجام خارج میم.این دو ریس جمهور با سناریوی از قبل برنامه ریزی شده به واشینگن میرند تا به ظاهر به دنیا بگن که ما نزاشتیم ترامپ خارج بشه و به زور نگه داشتیم ولی در صورتی که این یک فیلم هست بین غربی ها .ترامپ اگه خارج بشه (که عمرا نمیتونه خارج بشه) کاملا به نفع ایران خواهد بود و کاملا به ضرر امریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج