جاباما
۷۰۷۲۸۷
۲ نظر
۵۰۹۴
۲ نظر
۵۰۹۴
پ

ترفند‌های مادربزرگ‌ها برای زیبایی و جذابیت زنانه

هیچ چیز به اندازه ترفند‌هایی که از مادر‌ها و مادر بزرگ‌ها برای دختران به جا می‌ماند، ارزشمند و کارگشا نیست، اگر به دنبال یک جذابیت شیک زنانه هستید، این ترفند‌ها را بخوانید که حتما آرزو خواهید کرد که کاش زودتر آن‌ها را می‌دانستید.

وبسایت زیبامون : هیچ چیز به اندازه ترفندهایی که از مادرها و مادر بزرگ ها برای دختران به جا می ماند، ارزشمند و کارگشا نیست، اگر به دنبال یک جذابیت شیک زنانه هستید، این ترفندها را بخوانید که حتما آرزو خواهید کرد که کاش زودتر آنها را می دانستید.

قدیمی؟ نه!، هرگز این ترفندهای شگفت انگیز زنانه قدیمی نخواهند شد، همان طور که زیبایی زنانی مانند آدری هپبورن، الیزابت تیلور و مرلین مونرو قدیمی نخواهد شد و هرگز جذابیت زنانه شان، تکراری و از مد افتاده به نظر نخواهد رسید. پس با ترفندهای آرایشی و زیبایی زنانه از دوران گذشته آشنا شوید و از آنها لذت ببرید.

ترفند‌های مادربزرگ‌ها برای زیبایی و جذابیت زنانه

گونه های سرخ

گونه های سرخ (درست مانند گلبرگ های گل رز) از قدیم نشانه زنانگی یک خانم محسوب می شده است اما انگار در این سال ها، این رنگ زیبا و شیک خیلی مورد توجه قرار ندارد و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. به شما اطمینان می دهیم که این رنگ، هم می تواند بی حالی و خستگی چهره را به خوبی بپوشاند و هم چندسالی از سن و سالتان کم کند.

دندان های سفید

دندان های سفید و مرواریدی در تمام تاریخ از بهترین نشانه های زیبایی و سلامت یک زن بوده است. در گذشته برای سفید کردن دندان ها از جوش شیرین استفاده می کرده اند، اما امروز انواع بسیار زیادی از برندهای خمیر دندان های سفید کننده در بازار وجود دارد که می تواند مفید باشد، اما باز هم توصیه می کنیم که می توانید هفته ای یک یا دور بار از همان روش ایده آل قدیمی برای سفید کردن دندان ها استفاده کنید.

وازلین به عنوان پرایمر

خانم ها در گذشته برای ماندگاری و بهتر شدن آرایش چشم و سایه آن، از وازلین به عنوان زیرساز استفاده می کرده اند که به خوبی رنگ سایه را روی پلک می نشاند و آن را طبیعی جلوه می داد. اما امروزه پرایمرهای زیادی برای آرایش چشم وجود دارند که ممکن است از کیفیت و قیمت آنها راضی نباشید، خب کمی وازلین هم همین کار را می کند.

نمک برای پوستی به شادابی نوزادها

زنان قدیمی به خوبی می دانشتند که پوستی روشن، درخشان و بدون منافذ، چقدر در زیبایی آنها تاثیر دارد و به همین خاطر هر از چندگاهی از نمک دریا در آب حمام خود استفاده می کردند که تمام این خواص را برای آنها ایجاد می کرد. در ایران هم زنان در هر حمام خود برای تمیز کردن کامل پوست صورت و بدن و ایجاد شادابی در آن، از سفیداب استفاده می کردند که همین تاثیر عالی را روی پوست آنها داشت.

ترفند‌های مادربزرگ‌ها برای زیبایی و جذابیت زنانه

چشم های روشن

حلقه های سیاه زیر چشم، مشکل جدیدی برای خانم ها نیستند، شما هم اگر چنین مشکلی دارید یا دوست دارید که زیر چشم ها کاملا روشن باشد، می تواند از ترفند سوفیا لورن کمک بگیرید: کمی برگ نعناع را له کنید تا بافتی شبیه به خمیر پیدا کند و بعد آن را ۲۰ دقیقه در اطراف چشم ها قرار دهید. این خمیر به خوبی تمام پف چشم، سیاهی و خستگی چشم ها برطرف می کند و گردش خون را در آن، افزایش می دهد.

چهره ای جوان برای همیشه

چین و چروک ها، اولین کابوس زنان در دهه سوم زندگی و بعد از آن هستند. امروزه کرم های ضدپیری زیادی وجود دارد اما قدیمی ها، این مشکل را با شستن پوست صورت با آب یخ، برطرف می کردند. این ترفند را ملکه های ایتالیا و یونان قدیم هم به کار می برده اند، شما هم حتما آن را امتحان کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم اینا واسه مادر بزرگای امریکایی نه ایرانی من مطمعنام تو کل ایران مادر بزرگی که از این کارا کنه نداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج