۷۰۷۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلانتری: از جو ورزشگاه نساجی کیف کردم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: از جو ورزشگاه نساجی مازندران کیف کردم و هواداران فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند.

خبرگزاری فارس: علی اصغر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی بعد از باخت ۲ بر صفر مقابل نساجی در نشست خبری گفت: اول به هواداران نساجی و این تیم این برد تبریک می‌گویم . با اینکه ۲ بر صفر شکست خوردیم اما چیزی از ارزش‌های فجرسپاسی کم نمی‌شود. گلی خوردیم که روی فشار اولیه جو ورزشگاه و حریف بود. بعد از آن گل ما میداندار بودیم.قبل از خوردن گل دوم هم دو موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. ضربه سر مجیدی را فکر کردم اصلا گل شده است. به تیم فجرسپاسی افتخار می‌کنم و مجموعه‌ای که داریم.

وی افزود: سختی‌های زیادی در این فصل داشتیم و هیچکس باور نمی‌کرد فجر تا روزهای اخر مدعی صعود باشد. نه فقط استان فارس باید به فجر افتخار کند بلکه کشور باید به این تیم افتخار کند که بی حاشیه و بدون خرج های آنچنانی تا اینجای کار بالا آمده است. امیدوارم روند. ۱۰ تیم اول جدول خرج های زیادی داشتند اما ما چنین خرج‌هایی نداشتیم. امیدوارم روند فوتبال کشور و فجرسپاسی به شکلی باشد که بیشتر از فوتبال لذت ببرند. از جو ورزشگاه کیف کردیم و آنها تیم خودشان را تشویق می کردند بدون هیچ گونه توهینی.

سرمربی فجر در مورد اینکه تصور می‌کرد تیمش در هفته های پایانی کم بیاورد گفت: خیر تیم ما هرچه روز به روز جلوتر می رفتیم خوبتر می شدیم. بازی کرمان را ما از دست دادیم که دلایل خاص خوددش را داشت و اینجا نمی توانم به آن بازی اشاره کنم و اگر در بازی با مس در خانه پیروز می شدیم ۹۰ درصد راه صعود را طی می کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج