۷۰۷۴۴۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جزئیات پرداخت انواع وام به فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات اهدای انواع وام به فرهنگیان پرداخت و گفت: پرداخت وام مسکن تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.

خبرگزاری فارس: گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری به جزئیات ارائه وام به فرهنگیان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شروع سال جدید و بررسی حساب‌های سالی مالی، معمولاٌ اعطای تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت ماه شروع می‌شد

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت تسهیلات از طریق مرابحه بانک ملی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۳ ساله انجام می‌شود، گفت: پرداخت وام مسکن نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای فرهنگیان فاقد مسکن بر اساس اولویت در حال اجراست.

کریمی‌فر با بیان اینکه به مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۵۰ میلیون تومان و مابقی شهرها، ۴۰ میلیون تومان ، تعلق خواهد گرفت، افزود: باز پرداخت خرید مسکن ۱۰ ساله با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ساخت مسکن ۱۲ ساله با سود ۱۲ درصد است که سهمیه به سراسر استان‌ها در سال ۱۳۹۶ اعلام شده است، البته روند پرداخت و توزیع مجدد سهمیه در سال ۱۳۹۷ همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه با بانک رسالت از دیگر تسهیلات اعطایی به فرهنگیان است، ادامه داد: شرط دریافت وام بانک رسالت، سپرده گذاری توسط فرهنگیان در این بانک خواهد بود؛ تسهیلات بانک رسالت در قالب قرض الحسنه خواهد بود و به ازای هر ۵ ماه معادل سپرده، تسهیلات قرص الحسنه اعطا می‌شود که تا سقف ۳۰ میلیون تومان است؛ ضمن اینکه بعد از اتمام دوره به محض دریافت وام، اصل سپرده هم همزمان با پرداخت تسهیلات، قابل برداشت خواهد بود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تسهیلات بعدی، تقویت صندوق‌های وام ضروری کارکنان آموزش و پرورش در سراسر کشور به تعداد بیش از ۷۰۰ صندوق با پرداخت وام قرض الحسنه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو صندوق است که در سال ۱۳۹۷ سقف این تسهیلات را به تناسب و تناوب تا ۵۰ میلیون تومان افزایش داده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بدبخت ترین قشرکارمندان درایران همین فرهنگیان است درحالیکه دردنیا احترام وحمایت خاصی به قشرفرهنگی چه ازلحاظ مالی وچه معنوی میشود چون خیلی خوب میفهمندکه آموزش وپرورش پایه وستون پیشرفت هرکشوری است. درضمن درمورد اعطای تسهیلات به فرهنگیان شایعه ای بیش نیست.فرهنگیان نه تنها تسهیلاتی بهشون تابحال تعلق نگرفته بلکه اضافه حقوق سال جدیدنیزهنوز دریافت نکرده اند.تنهاکاری که دولت تدبیروامید درحق فرهنگیان انجام داد نابود کردن وازبین بردن صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

    • علیرضا جمشیدی

      «آفتابه لگن هفتاد دست، شام و ناهار هیچی»
      هیچ جمله ای به اندازه این ضرب المثل، گویای حال ما فرهنگیان نیست. حتی یک آبدارچی بانک هم دریافتی بیشتری از ما دارد. اما روزی نیست که خبری در مورد پرداخت به فرهنگیان منتشر نشود. از مطالبات و معوقات بگیر تا وام هایی که مبلغشان از حقوق برخی کارمندان دولت هم حتی کمتر است!

    • خلالی

      چرا میگویید مخصوص فرهنگیان؟؟؟اخه این وامها را به همه اقشار پرداخت کرده و میکنند .چرا منت به سر معلمان میگذارید؟؟؟

    • بدون نام

      همش دروغ دارید میگید

    • بدون نام

      باز هم روز معلم نیامده دروغها شروع شد

    • گنجی

      چرا منت بر سر معلمان میذارین کو!!! کدوم وام !!! چرا ما خبر نداریم !! اینقدر اخبار دروغین نگین ترا خدا

    • ناشناس

      آموزش و پرورش رو نابود کردید چرا منت قر سر معلمان میزارید

    • roya

      این وامها رو که به همه میدین چرا سر فرهنگیان منت میذارید .خجالتم خوب چیزیه

    • سید محمود علوی

      سلام ببخشید این تبلیغات وام مسکن برای چیه بنده یه بازنشسته فرهنگی فاقدمنزل هستم خواهشا لطف بفرمایید جزییات پرداخت این وام را اعلام بفرمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج